LabinYouthCenter (program u pripremi)
Centar za mlade?
Iskoristiti resurse koje grad ne koristi ili koristi u malom obujmu.
program bi se kroz razne etape vjerojatno i mjenjao. Program bi se financirao iz raznih fondacija (domaćih i stranih).
Zašto Labinu treba centar za mlade?
Kvalitetna organizacija slobodnog vremena svih mladih u skladu sa ciljevima Udruge određenih u statutu,
Benefit je očit. Koristi od ovakvog nečeg imali bi svi Građani grada Labina, a od izuzetne važnosti je članovima udruge, te svim mladima koji u centru mogu realizirati zamišljene programe,
Više mladih mozgova na jednom mjestu, interakcija sa svjetskim programima te samim time i stvaranje kvalitetnih ljudi koji bi oko sebe sakupili kvalitetne timove sa kojima bi kasnije mogli voditi razne projekte,
Poligon sa vremenom postaje institucija koja se brine o kvaliteti života mladih u Labinu te bližoj okolici Grada,
Otvorenost prema svima, te prezentacijom rada promicati mlade na djelovanje unutar lokalnih samouprava.
Korisnici programa (uzročno posljedične veze):
Osnovne škole:
- Sudjelovanje na raznim manifestacijama koje organizira udruga,
- Organizirana edukacija za učenike,
- Radionice,
- Seminari,
- Mogućnost prijavljivanja na razne kampove i edukacijske sadržaje koje kreiraju razne NVO.
Srednje škole:
- Sudjelovanje na raznim manifestacijama koje organizira udruga,
- Organizirana edukacija za učenike,
- Radionice,
- Seminari,
- Mogućnost prijavljivanja na razne kampove i edukacijske sadržaje koje kreiraju razne NVO,
- Doprinos kreiranju sadržaja za mlade,
- Kreiranje Gradskog Programa Djelovanja za Mlade,
Lokalne udruge:
- Sudjelovanje na raznim manifestacijama koje organizira udruga,
- Organizirana edukacija za članove,
- Radionice,
- Seminari,
- Mogućnost prijavljivanja na razne kampove i edukacijske sadržaje koje kreiraju razne NVO,
- Doprinos kreiranju sadržaja za mlade na područjima na kojima djeluju,
- Kreiranje Gradskog Programa Djelovanja za Mlade,
- Mogućnost korištenja prostora,
- Partnerstva u projektima.
Grad Labin:
- Sudjelovanje na raznim manifestacijama koje organizira udruga,
- Organizirana edukacija za Građane,
- Pokretanje građana na djelovanje,
- Osnaživanje građanske svijesti,
- Edukacija građana o njihovim pravima.
Turistička Zajednica:
- Partnerstva u projektima,
- Promocija grada na raznim skupovima udruga,
DIY marketing (Projekt u pripremi)
koncept:
Marketing je veoma važna karika djelovanja svake udruge, no često se zapostavlja kod organizacija zbog loših rezultata koje često donosi. Mistično 4P (place-price-product-promotion) treba približiti DIY (eng: Do it yourself) metodama koje vrlo lako mogu donjeti zadovoljavajuće rezultate jer u sebi uključuju sve segmente marketing mixa. Sami odabiremo tržište koje nam odgovara i ciljne skupine kojima se obraćamo, sami formiramo cijenu jer ne postoji tržišno natjecanje, sami radimo programe te na kraju sami možemo raditi svoju promociju. U ovoj projektnoj liniji pokušali bismo na modelu jednog događaja obraditi sve segmente marketinga.
mogućnost sudjelovanja:
Mogućnost sudjelovanja ima 10 mladih osoba od 14 do 25 godina, pod uvjetom da su aktivni članovi bilo koje udruge ili kluba mladih na području grada Labina. Preostalih 5 sudionika prijavljuju udruge, klubovi mladih ili Građanske inicijative sa područja cijele hrvatske, a odabir će vršiti organizacijske strukture projekta.
raspored događanja:
dan 1. Marketing mix (radionica) + Presica
dan 2. Planiranje promotivnih aktivnosti udruge (radionica)
dan 3. Osmišljavanje promotivnih materijala (radionica)
dan 4. realizacija promotivnih materijala (radionica) + tribina
dan 5. koncert + promocija promo materijala + prodaja promo materijala
Projekt je pisan u suradnji sa Udrugom KVARK iz Križevaca.
|