..::Portal za onLine
organizaciju nametanja urbane kulture::..

home | o nama | kontakt | bendovi | programi | akcije | suradnja | izdavaštvo

DIY marketing Radionice

Koncept:
Marketing je veoma važna karika djelovanja svake udruge, no često se zapostavlja kod organizacija zbog loših rezultata koje često donosi. Mistično 4P (place-price-product-promotion) treba približiti DIY (eng: Do it yourself) metodama koje vrlo lako mogu donjeti zadovoljavajuće rezultate jer u sebi uključuju sve segmente marketing mixa. Udruge same sebi odabiru tržište koje nam odgovara i ciljne skupine kojima se obraćamo, sami formiramo cijenu jer ne postoji tržišno natjecanje, sami radimo programe te na kraju sami možemo raditi svoju promociju. U ovoj projektnoj liniji pokušali bismo na modelu jednog događaja obraditi sve segmente marketinga. Teorijski dio se sastoji od kratkog uvoda u marketing mix i povezivanjem istog sa DIY metodama. Praktični se dio sastoji od upoznavanja polaznika radionica sa osnovnim grafičkim softverom, pripremom za sitotisak te sitotiskom kojim bi se izrađivalo promotivne materijale u toj metodi. Uz to raditi će se i marketing plan za koncert koji će se održati u drugoj fazi. U trećoj fazi raditi će se evaluacija postignutih rezultata te tribine na temu «Što mogu mladi». Treća faza održati će se u svim partnerskim organizacijama (osim tribine u gradu Labinu). Cijeli projekt se može pratiti kroz složen ciklus koji obuhvaća planiranje, realizaciju, kontrolu i ocjenu te poboljšanje što su zapravo četiri faze koje obuhvaća definicija kvalitete, a upravo to želimo postići ovim projektom.

sadržaj
dan 1. Marketing mix (radionica)
Uvod u radionice počinje pojašnjavanjem pojma marketing mixa te povezivanjem njegovih komponenti sa DIY metodama, odnosno otkrivanje prednosti i nedostataka DIY metoda.

dan 2. Planiranje promotivnih aktivnosti udruge (radionica)
Planiranja promotivnih aktivnosti udruge. Sudionici će se upoznavati sa konkretnim situacijama te će sami sastaviti plan promocije koji će im u budućnosti koristiti prilikom organiziranja raznih događaja.

dan 3. Osmišljavanje promotivnih materijala (radionica)
Najprije će se prisutni dogovoriti koje bi promotivne materijale željeli izrađivati, zatim bi ih dizajner uputio u razne tajne dizajna, kompjuterske obrade. Pripremu za tisak na kraju dana po uputama voditelja izradili i sami polaznici.

dan 4. Realizacija promotivnih materijala (radionica)
Polaznici će upoznati razne tehnike sitotiska na raznima materijalima (jednobojno i dvobojno štampanje), te će to isprobati i u praksi, odnosno sami će proizvesti određenu količinu promotivnih materijala.

.