Obzirom da sam shvatio da sam izložen svojevrsnom teroru, obratio sam se i ovog
puta svojem odvjetniku, gospodinu Zoranu Parfenjuku koji u dopisu ravnatelju Škole izražava neslaganje sa ovakvim neprimjerenim metodama i
predlaže da se nađu kako bi ravnatelj dao objašnjenje za provođenje takve nepedagoške metode. Iako ravnatelj Trupeljak na jednoj sjednici
Nastavničkog vijeća izjavljuje kako nikad u Školi nije vođeno takvo anketiranje učenika u pisanom odgovoru odbija bilo kakav sastanak i
obrazlaže:
“Vjerovatno Vam je poznato da se nastavni proces (nastava) izvodi po pravilima struke koju je utvrdila pedagoško-psihološka
i didaktička znanost. Na takav način se i rješavaju eventualno nastali problemi koji se pojave u tijeku nastavnog procesa, a sukladno zakonskim
propisima koji reguliraju srednjoškolsko obrazovanje...” (navod I Obrazloženja)
A nakon tog fantastičnog objašnjenja "ankete o pišanju",
u nastavku, daje savjet:
"...Svakom onome koji sudjeluje u nastavnom procesu, a traži da se organizacija nastavnog sata treba rješavati
putem odvjetnika bilo bi bolje da zatraži pomoć neke druge institucije, a ne odvjetnika..." (navod II Obrazloženja)
Dakle, da nije
ovakvog dopisa ravnatelja Prve ekonomske škole u Zagrebu, ne bismo znali da pedagoško-psihološka i didaktička znanost podržava, a možda i preporučuje,
"ankete" u kojima učenici moraju pisati koliko su vremena mokrili na WC-u za vrijeme nastave tjelesne i zdravstvene kulture. Do današnjeg dana još nigdje
u stručnoj i zakonodavnoj literaturi nisam pronašao potvrdu ovim metodama. Navod II ravnateljeva odgovora odvjetniku: "..bilo bi bolje da zatraži
pomoć neke druge institucije, a ne odvjetnika..." neću uopće komentirati. Neka čitatelji sami donose svoje zaključke. I još nešto, ja uopće nisam
niti imao, a niti spominjao probleme u tijeku nastavnog procesa. I ne vidim problem u tome ako je nekoliko učenika sa zadnjeg poslijepodnevnog nastavnog
sata pušteno ranije kući radi prijevoza ili ako je pokoji učenik za vrijeme sata išao na WC, a što proizlazi iz provedenih „anketa“ i Izvještaja prof. Jarmile
Hanuške, razrednice tog razrednog odjeljenja. Niti danas mi nije jasno gdje je ravnatelj vidio problem. I da li provođenje takvih anketa predstavlja nove metode
unapređivanja školstva u Hrvata i “rješavanja problema u nastavnom procesu“!?!? A budući da je ovaj dokument, odgovor mojem odvjetniku,
potpisao ravnatelj Prve ekonomske škole mr. sc. Slavko Trupeljak, profesor-savjetnik koji je ujedno prema zakonu i pedagoški voditelj škole,
onda čestitam nadležnim institucijama koje su mu dodijelile to unapređenje. Evo kako ravnatelj konačno odgovara na odvjetnikovu zamolbu:
"Što se tiče vašeg traženja da obavimo razgovor u vezi događaja radi kojega vam se obratio prof. Sabljak, moram vas izvijestiti da glede
toga nemamo što razgovarati, a vi ako smatrate osnovanim, poduzmite pravne korake koje smatrate potrebnim." (navod III Obrazloženja).