"Od kad sam kupio video, Belog dana nisam video, U mom se stanu pije i puši, Navija, skače, peva i ruši" ... "Zli terminator srećom je crk'o, Al' zato nindže gledaju mrko, Putnici osmi naglo se kote, Zemljane plaše, nose živote" ... "Rambo i Konan kidaju glave, Žene ih vole a deca slave, Što vise seksa, nasilja, droge, Da klinci brže stanu na noge" ... "Komšija gornji čekićem lupa, Žena mu plače i kosu čupa, Komšija donji murijom preti, Odvrće Šemsu pa mi se sveti" ... ("Video") Šteta što je tematika takva samo u prvoj pjesmi. Prva pjesma ne govori apsolutno ništa o ostatku materijala - kod Alise nikad ne znate što vas čeka. Recimo, prva pjesma je tipični Jugo "rokenrol", dok druga ("Viva la revolution") demonstrira siromašno znanje španjolskog ("te kjero la liberta" i još 10000 ženskih imena), a glazbeno spaja Karibe, Kubu i rock istočnog bloka. Jedine pjesme koje glazbeno odgovaraju uz omote i postere su zadnje tri: naslovna, kopija Culta "Blago onom 'ko te sanja" i "hit" - buntovnička "Ogledalo" (izgleda da nijedan yu rock album neće proći bez crna-ovca tematike): "Ćale kad me vidi, Počne da se stidi, Smatra da sam greška, I to vrlo teška! ... Keva roni suze, Rok joj sina uze, Više voli brata, S mašnom oko vrata..." Zaključak: osim prve pjesme ništa pretjerano zabavno. Usput, najdraža pjesma frontmana je "Vrijeme paklenih vozača" Atomskog Skloništa. Highlightovi:
|
|