AKTIVNOSTI SAVEZA

 


 

Osnovni podaci

 

 

Članice Saveza

 

 

Statut Saveza

 

 

Tijela Saveza

 

 

Ciljevi i djelatnost

 

 

Aktivnosti Saveza

 

 

Financiranje Saveza

 

 

Mediji o nama

 

 

Foto galerija

 

 

Info kutak

 

 

Index

 

 

SAVEZ UDRUGA INVALIDA
ISTARSKE ŽUPANIJE
Broj 448 /07.
Pula, 01.10.2007.g.

 

IZVJEŠTAJ O RADU
SAVEZA UDRUGA INVALIDA ISTARSKE ŽUPANIJE
ZA RAZDOBLJE 25.01.2006.g. DO 27.11.2007.g.

 

Na prethodnoj sjednici Skupštine informirali smo Vas o događanjima vezanim za Društvo invalida cerebralne i dječje paralize. Upravni odbor je, temeljem članka 14. Statuta Saveza, 25.01.2006.g. donio odluku o isključenju Društva invalida cerebralne i dječje paralize iz Saveza zbog kršenja odredbi Statuta Saveza. Društvo nije u predviđenom roku uložilo prigovor na odluku Upravnog odbora, tako da je odluka postala punovažna i Društvo cerebralne i dječje paralize više nije članica Saveza. Sredstva, koja je Savez dobio od Grada na račun DICIDP, koja istom Društvu nisu isplaćena odlukom Upravnog odbora i Skupštine Saveza, vraćena su Gradskom proračunu. Prema informacijama koje imamo, Društvo je donijelo odluku o gašenju svoje djelatnosti, te je Ured državne uprave u Puli pokrenuo postupak likvidacije Društva. Nemamo saznanja o tome da li je postupak likvidacije Društva proveden do kraja. Na zadnjoj Skupštini Saveza smo Vas informirali i o radu Povjerenstva za nadzor nad trošenjem sredstava koja se iz Proračuna Grada Pule izdvajaju za DICIDP. Povjerenstvo je provelo nadzor i utvrdilo nepravilnosti u poslovanju DICIDP, koje se odnose na nenamjensko trošenje sredstava od strane ovlaštene osobe Društva i na manjkavu dokumentaciju. Poglavarstvo je usvojilo Izvješće Povjerenstva, te je Grad o istom izvijestio Županijsko državno odvjetništvo u Puli. O daljnjim aktivnostima i nalazima Žup. državnog odvjetništva nemamo nikakvih saznanja.
U 2006.g. smo realizirali projekt «Usvajanje komunikacijskih vještina». Organizirali smo 3 ciklusa edukativnih radionica, pod vodstvom psihologa-realitetnog terapeuta, za čelnike udruga-članica Saveza. Istima su prisustvovali predsjednici, dopredsjednici, tajnici i ostali djelatnici, te voditelji klubova i radionica. Štampali smo i brošuru «Usvajanje komunikacijskih vještina», koja može poslužiti kao podsjetnik svima koji u udrugama dolaze u neposredni kontakt s članovima. U cilju senzibiliziranja javnosti i osoba, koje u različitim segmentima dolaze u neposredni kontakt s osobama s invaliditetom, organizirali smo i stručni skup «Usvajanje komunikacijskih vještina» na kojemu su sudjelovali eminentni stručnjaci iz naše sredine: defektolog, logoped, psiholog, koji se ukazali na posebne aspekte i specifičnosti komunikacije s osobama s invaliditetom.
U 2006.g. smo na temelju ulaganja Saveza (u radu i sredstvima) u Izletište slijepih Cukrići potpisali s Udrugom slijepih Sporazum o korištenju ISI Cukrići, u kojem su definirani uvjeti korištenja terena u Cukrićima za Savez i sve članice Saveza. Izradili smo i usvojili Poslovnik o radu Upravnog odbora Saveza, kao i Pravilnik o radu za djelatnike zaposlene u Savezu, koji je ujedno i ogledni primjerak za sve članice Saveza.
Početkom 2006.g. smo organizirali rekreaciju za sve kategorije osoba s invaliditetom na Izletištu slijepih Cukrići uz stručno vodstvo fizioterapeuta iz Ustanove «Zlatne ruke». Isti su vježbe prilagodili specifičnostima svake pojedine kategorije osoba s invaliditetom. U sklopu rekreacije organizirali smo i druženje svih kategorija osoba s invaliditetom uz različite sadržaje. Radi lakše organizacije isto je održano u tri ciklusa; 1. za osobe s mentalnom retardacijom; 2. za invalide rada, gluhe i nagluhe osobe i dijabetičare; i 3. za slijepe osobe i distrofičare. U ovom razdoblju smo posebnu pažnju posvetili podizanju socio-zdravstvenog statusa članova naših udruga, pa smo tijekom 2006.g. još dva puta organizirali rekreaciju na otvorenom za sve osobe s invaliditetom na Izletištu slijepih Cukrići. Organizirani su sportsko-rekreativni sadržaji uz stručno vodstvo fizioterapeuta, koji su vježbe prilagodili svakoj pojedinoj kategoriji osoba s invaliditetom i uskladili ih sa specifičnim mogućnostima i sposobnostima svake pojedine kategorije. U sklopu istih je organizirano i natjecanje u kartanju (briškula i trešete), visećoj kuglani i šahu. Organizirane su kult.- zabavne aktivnosti i druženje svih kategorija osoba s invaliditetom.
Organiziran je i izlet i pješačenje na Žbevnicu za sve kategorije osoba s invaliditetom, koji su imali kako socio-zdravstveni, tako i edukativni karakter. Izletu, zbog prirode hendikepa, nisu mogli prisustvovati jedino članovi Društva distrofičara.
U 2006.g. smo organizirali i sportsko-rekreativne sadržaje na Puntiželi «Povratak prirodi» za sve kategorije osoba s invaliditetom, uz stručno vodstvo fizioterapeuta i vježbe prilagođene svakoj pojedinoj kategoriji osoba s invaliditetom, pješačenje i druženje.
Osim rekreacije na otvorenom, realizirali smo i projekt «Pokretom do kvalitetnijeg življenja» s ciljem upoznavanja naših članova s potrebom kontinuirane rekreacije i fizičke aktivnosti i u zatvorenom prostoru. I ovaj projekt smo provodili uz stručno vodstvo fizioterapeuta iz Ustanove «Zlatne ruke» s kojima smo uspostavili izvrsnu suradnju. Radionice smo organizirali u 6 grupa, ovisno o specifičnostima svakog pojedinog hendikepa, s ciljem da rad u radionicama maksimalno prilagodimo mogućnostima i sposobnostima svake pojedine kategorije osoba s invaliditetom. Za osobe s mentalnom retardacijom organizirane su i radionice u klubovima u Umagu i Rovinju, kako bi i članovima s tog područja omogućili aktivno sudjelovanje u rekreativno-edukativnim radionicama. Za potrebe edukacijskih radionica štampali smo i brošuru «Pokretom do kvalitetnijeg življenja» s prikazom odgovarajućih vježbi. Nabavili smo lopte i trake za kvalitetnije provođenje vježbi prilagođenih našim članovima. Prezentaciju rada i rezultata rekreativno-edukacijskih radionica smo održali u sklopu rekreacije na Puntiželi.
Rekreativno-edukacijske radionice «Pokretom do kvalitetnijeg življenja» nastavili smo provoditi i tijekom 2007.g. I dalje smo radionice organizirali u 6 grupa, radi bolje prilagođenosti vježbi svakoj pojedinoj kategoriji osoba s invaliditetom. Sa svakom grupom je održano ukupno 10 radionica, tijekom kojih su se članovi upoznali s potrebom kontinuiranog vježbanja, te naučili vježbe, koje mogu provoditi u prostoru. Planiramo članovima podijeliti i brošure, te se nadamo da će ih edukacijske radionice i prikaz vježbi potaknuti da vježbaju uvijek kad im se za to ukaže prilika, te time doprinesu poboljšanju svog zdravstvenog statusa, te preventivno djeluju na nastanak sekundarnog invaliditeta.
U suradnji s Humanitarnom udrugom «Pomoć i ljubav» smo u proljeće 2007.g. organizirali jednodnevni izlet brodom po istarskom priobalju za 210 osoba s invaliditetom različitih kategorija invaliditeta. U realizaciju izleta bilo je uključeno i osoblje Ustanove «Zlatne ruke», vlasnik brodova «Domagoj» i «Melisa» i njihovo osoblje, predstavnici udruga osoba s invaliditetom iz Zagreba, te gosti iz inozemstva, čime se doprinosi i razvijanju suradnje sa srodnim udrugama. 
Nedavno smo održali i jesensku rekreaciju na otvorenom za sve osobe s invaliditetom na Izletištu slijepih Cukrići. Istoj je prisustvovalo 160 naših članova. Uz organiziranu rekreaciju, koju su provodili fizioterapeuti iz ustanove «Zlatne ruke», za sve zainteresirane članove smo organizirali i natjecanje u visećoj kuglani, šahu i kartama. U sklopu rekreacije upriličili smo za naše članove i druženje uz različite sadržaje. 
Kontinuiranim aktivnostima utjecali smo na podizanje svijesti nadležnih osoba o potrebi uklanjanja arhitektonskim barijera, što je rezultiralo sve češćim zahvatima na području uklanjanja arhitektonskih barijera. Sva nadležna tijela u Gradu i Županiji smo upoznali s «Pravilnikom o osiguravanju pristupačnosti građevina osobama s invaliditetom i smanjene pokretljivosti». Pravilnik smo i umnožili kako bi bio dostupan što većem broju naših članova, te svim zainteresiranim subjektima.
U 2006.g. smo organizirali stručni skup «Pula-grad po mjeri čovjeka», na kojem smo prezentirali stanje pristupačnosti u Puli, te odredbe Konvencije UN o pravima osoba s invaliditetom s posebnim osvrtom na pristupačnost i mobilnost osobe a invaliditetom. Na stručnom skupu su sudjelovali i predstavnici Zajednice saveza osoba s invaliditetom Hrvatske, Grada Pule i Istarske županije. Tom prilikom je štampana i brošura»Pula-grad po mjeri čovjeka», s tekstom Konvencije UN o pravima osoba s invaliditetom i Pravilnikom o osiguravanju pristupačnosti građevina osobama s invaliditetom i smanjene pokretljivosti. Snimili smo i CD s prikazom stanja pristupačnosti i primjerima dobre i loše prakse u Gradu Puli.
Već smo u prethodnom izvješću napomenuli da smo u 2005.g. započeli suradnju sa saborskim zastupnicima na temu «Upoznavanje s Nacrtom prijedloga Zakona o doplatku na tešku invalidnost». Suradnju smo nastavili i u 2006.g. s ciljem da saborske zastupnike senzibiliziramo i ukažemo im na izuzetan značaj koji bi ovaj zakon imao za sve osobe s invaliditetom. Podržali smo akciju Hrvatskog Saveza slijepih i prisustvovali tiskovnoj konferenciji za potpisivanje peticije na tešku invalidnost, koja je organizirana u prostorijama Udruge slijepih. Na žalost, zbog nepodržavanja ovog Zakona od strane nekih republičkih Saveza osoba s invaliditetom, te neslaganja u definiranju «teškog invaliditeta» prijedlog ovog Zakona nije išao u saborsku proceduru. Ipak, to nije omelo slijepe osobe u Republici Hrvatskoj da nastave svoju borbu za izglasavanje Zakona o doplatku na sljepoću, kojeg bi ostvarile sve slijepe osobe, bez obzira na uzroke nastanka sljepoće.
Stručna služba Saveza je u ovom razdoblju pripremila sveobuhvatne materijale za prijave za županijski proračun, kao i za proračun Grada Pule i proračune ”pulskih” općina , koji obuhvaćaju cjelovitu analizu poslovanja Saveza i članica u tekućoj godini, te planovima i programima za narednu godinu. U 2006.g. su prijave objedinjavale programe svih članica Saveza, dok su u 2007.g. dvije članice (Udruga za pomoć osobama s mentalnom retardacijom i Dijabetička udruga) samoinicijativno svoje programe poslale odvojeno od programa Saveza i ostalih članica. U 2006.g. Savez je izradio i kriterije za materijalne i funkcionalne rashode Saveza i članica, koji su u tom trenutku najbolje odražavali potrebe i aktivnosti članica Saveza. Kako su kriteriji skloni promjenama sukladno promjenama u načinu funkcioniranja i aktivnostima Saveza i članica, Upravni odbor Saveza je, očekujući određene promjene nakon ove Skupštine, najavio mogućnost promjene kriterija, koji bi bili usklađeni sa promijenjenim uvjetima poslovanja Saveza i članica. U 2006.g. smo uspjeli iz Proračuna Grada Pule osigurati sredstva za financiranje dijela plaće djelatnika u Društvu distrofičara i Dijabetičkoj udruzi i to po dva sata za svakog djelatnika. U 2007.g. nam je iz Proračuna Grada Pule, kao i nekim drugim korisnicima, odobreno 10% manje sredstava nego prethodne godine. Na predloženi Proračun smo podnijeli Amandman koji je zbog nedostatka financijskih sredstava odbijen, uz obećanje da će nam u rebalansu proračuna vratiti dio sredstva. Grad je održao obećanje pa je u nedavno usvojenom rebalansu proračuna planiran iznos od 40.000,00 kuna za Savez i njegove članice. Sredstva će Grad doznačivati obročno do kraja godine.
Stručna služba Saveza pomogla je udrugama koje su izrazile potrebu pri izradi financijskih planova, te zahtjeva za financiranje koje su Udruge dostavljale i ostalim općinama.
Savez se javio i na natječaj Ministarstva zdravstva i socijalne skrbi za sufinanciranje iz dijela prihoda od igara na sreću za 2007.g. i to za sufinanciranje osnovne djelatnosti i provedbu projekta “Razvoj samopouzdanja i osobne odgovornosti”. Ministarstvo nam je odobrilo sredstva po obje osnove, sredstva su uplaćena i realizacija planiranih aktivnosti je u tijeku. Radionice su od početka dobro prihvaćene i dobile su pozitivne ocjene sudionika.
Krajem srpnja 2005.g. aktualizirali smo pitanje uređenja dijela gradskog kupališta Valkane, koji se odnosi na plažu za osobe s invaliditetom, koja je po našim procjenama neodgovarajuća za osobe s invaliditetom. Potrebno je izvršiti kompletnu rekonstrukciju plaže i urediti ju tako da odgovara najvišim standardima za osobe s invaliditetom. Od tada smo u nekoliko navrata imali kontakte s nadležnim upravnim odjelom u Gradu. Zaključeno je da će Grad izraditi projekt, te će nakon definiranja pomorskog dobra, što je neophodno za izvođenje bilo kakvih radova, fazno rješavati poslove, ovisno o raspoloživim financijskim sredstvima. Na rješavanju ovog problema ćemo se morati u narednom periodu intenzivnije angažirati, kako bi u suradnji s Gradom iznašli mogućnosti da do ljeta 2008.g. završimo barem prvu fazu uređenja plaže, čime bi osobama s invaliditetom omogućili korištenje plaže.
Savez je i u ovom izvještajnom razdoblju vršio isplatu novčane pomoći iz sredstava Proračuna Istarske županije osobama s mentalnom retardacijom, nezaposlenim slijepim osobama, te civilnim invalidima rata. Prema zadnjim podacima novčanu pomoć prima 348 osoba s mentalnom retardacijom, 10 nezaposlenih slijepih osoba, te 10 civilnih invalida rata. Udruga gluhih i nagluhih je postavila zahtjev za rješavanje problema i osiguravanje sredstava za isplatu novčane pomoći za nezaposlene gluhe osobe. To je problem koji zahtjeva kompleksnu pripremu, što će biti jedan od zadataka UO u narednom razdoblju. 
Krajem 2006.g. smo, povodom Međunarodnog dana osoba s invaliditetom, organizirali kazališnu predstavu «Kako da ti snenoj kažem zbogom» u izvedbi stalne kazališne družine Dijalog iz Zagreba. Tim povodom smo organizirali i tradicionalnu izložbu radova naših članova pod nazivom «Ljubav i mašta» od 07.12. do 10.12.2006.g. . u prostorijama Udruge gluhih i nagluhih Istarske županije, s ciljem skretanja pažnje šire društvene zajednice na svestrane mogućnosti naših članova, čime doprinosimo i boljoj integraciji osoba s invaliditetom u lokalnu zajednicu. Izlagali smo radove članova Udruge slijepih, Udruge gluhih i nagluhih, Udruge za pomoć osobama s mentalnom retardacijom, Društva distrofičara, Udruge invalida rada, te Dijabetičke udruge. Izložba je još jednom ukazala na neograničene izražajne mogućnosti naših članova. Savez će i dalje poticati organiziranje i provođenje likovnih i sličnih kreativnih radionica, te organizirati prigodne izložbe.
Aktivno smo se uključili u provedbu Nacionalnog programa ranog otkrivanja raka dojke dostavom potrebnih podataka ZJZIŽ, te informiranjem članica. Polazeći od činjenice da sve osobe s invaliditetom, a naročito žene s invaliditetom okupirane rješavanjem brojnih akutnih životnih problema, ne obraćaju dovoljno pozornosti na prevenciju nekih drugih oboljenja, koja nisu u direktnoj vezi s njihovim invaliditetom. Kako je smrtnost od karcinoma dojke u cjelokupnoj populaciji velika, pretpostavljamo da i žene s invaliditetom, pogotovo one starije životne dobi, predstavljaju rizičnu skupinu, kojoj bi trebalo posvetiti posebnu pozornost. Stoga smo obavljanje preventivnog mamografskog pregleda žena s invaliditetom prepoznali kao prioritetan problem. Rezultati ankete koju smo proveli među našim članicama pokazali su da su i same žene s invaliditetom to prepoznale kao problem. Snimili smo potrebe za mamografskim pregledom žena s invaliditetom, te izradili program preventivnih mamografskih pregleda. Tijekom lipnja i rujna 2007.g., u sklopu županijskog plana za zdravlje u suradnji s Istarskom županijom i Patronažnom službom Ist.domova zdravlja, organizirali smo mamografski pregled za 130 žena s invaliditetom. Kako bi omogućili pregled i nepokretnim i slabo pokretnim ženama organizirali smo, u suradnju s Društvom distrofičara, prijevoz žena od mjesta stanovanja do bolnice.
Vezano za izradu pulske strategije za osobe s invaliditetom, izradili smo i ažurirali teze za izradu strategije, te obavili nekoliko razgovora s nadležnim osobama u Gradu. S obzirom da od lipnja 2007.g. imamo i Nacionalnu strategiju izjednačavanja mogućnosti za osobe s invaliditetom od 2007. do 2015. godine, nadamo se da će Grad Pula izraditi svoju strategiju, koja će doprinijeti poboljšanju uvjeta života osoba s invaliditetom na lokalnoj razini.
Stručna služba Saveza je pružala administrativno-tehničku i stručnu pomoć članicama Saveza u svim situacijama u kojima se udruge iskazivale potrebu. Stručna služba Saveza je sudjelovala i u obuci i uvođenju u posao novih djelatnika, koji su se zapošljavali u udrugama. Pratili smo zakonsku regulativu i informirali članice o istoj. 
Tijekom ovog razdoblja smo surađivali sa svim članicama Saveza, pružali im pomoć u realizaciji njihovih programa, te sudjelovali u svim akcijama članica u kojima je izražena potreba po našem sudjelovanju. Prisustvovali smo brojnim sastancima i sjednicama Skupština naših članica, te skupovima koje su organizirale članice. U 2006.g. smo sufinancirali humanitarnu akciju DDI «Pomoć obitelji Rodić», susret slijepih žena RH povodom Majčinog dana, te sudjelovanje volontera na međunarodnom kongresu o šećernoj bolesti. U 2007.g. smo u suradnji s Udrugom slijepih od Grada Pule zatražili i realizirali subvencioniranje međumjesnog prijevoza na relaciji Pula-Premantura tijekom ljetnih mjeseci za članove Udruge slijepih. Na taj im je način omogućen odlazak na plažu u Premanturi, koja je prilagođena potrebama slijepih osoba. Ove godine je Izvršni odbor Saveza održao radni sastanak s predstavnicima Udruge gluhih i nagluhih, na kojem se razgovaralo o problemima s kojima se Udruga gluhih susreće u realizaciji svog programa i aktivnosti usmjerenih na poboljšanje života gluhih osoba i njihovih obitelji.
Stručna služba je pružala informacije, upute, savjete i pomoć osobama s invaliditetom, koje su se obraćale direktno Savezu za iste.
Surađivali smo sa srodnim udrugama, te jedinicama lokalne uprave i samouprave, Centrom za soc.skrb, Školom za odgoj i obrazovanje, Patronažnom službom Ist.domova zdravlja, Humanitarnom udrugom «Ljubav i mašta», Ustanovom «Zlatne ruke», te drugim nadležnim institucijama i ustanovama. Surađivali smo s nadležnim organima tijekom provođenja inspekcijskog nadzora u udrugama-članicama Saveza ( MRO, USŽI, DDI, a na početku izvj. razdoblja i DICIDP). Ekonomsku školu u Puli smo podržali i dali joj preporuku za ugradnju lifta u školi, jer istu pohađaju i osobe s invaliditetom, pa bi im ugradnjom lifta stvorili kvalitetnije uvjete školovanja. Patronažnoj službi Istarskih domova zdravlja smo dostavili popis nepokretnih i slabo pokretnih članova naših udruga, kako bi ih patronažne sestre na terenu obišle i pružile im potrebnu pomoć i njegu. 
Uspostavili smo i suradnju i sa srodnim udrugama iz inozemstva – ZIFS-om- Združenje invalida-Forum Slovenije. Njihov je predsjednik u nekoliko navrata posjetio Savez i razgovarao s predsjednikom i dopredsjednicom, te Stručnom službom Saveza u cilju razmjene iskustava i uspostave dobre suradnje. Potpisali smo i Povelju o suradnji.
Sudjelovali smo na prezentaciji Zaklade za razvoj civilnog društva, interaktivnim radionicama Cards 2003, te drugim skupovima, koji bi mogli doprinijeti kvaliteti rada Saveza. Podržali smo akciju umirovljenika za ostvarivanje prava i poboljšanje položaja umirovljenika.
Pratili smo aktivnosti i način rada Udruge CP i Društva roditelja osoba s kombiniranim smetnjama u psihofizičkom razvoju u cilju utvrđivanja njihovog načina rada i opravdanosti njihovih zahtjeva za prijem u članstvo. Tako smo prisustvovali Skupštini CP, Sportskim susretima i drugim aktivnostima osoba s kombiniranim smetnjama u psihofizičkom razvoju. 
Izradili smo program rada Savjetovališta za osobe s invaliditetom. Teme smo definirali na osnovu iskazanog interesa članica Saveza. Cilj savjetovališta je pružanje pravne,
psihološke i savjetodavne pomoći osobama s invaliditetom, organizacija edukacije, potpore i osnaživanja osoba s invaliditetom, te organizacija grupe za podršku.
Vezano za rješavanje pitanja Ugovora za poslovni prostor u Zadarskoj 8, te osiguravanja poslovnog prostora za rad i aktivnosti Saveza održali smo sastanke s pročelnicima V.Žmakom i S.Hrelja. Na žalost, način rješavanja prostora u Zadarskoj 8, koje je dobio na korištenje Savez za provođenje svojih aktivnosti i aktivnosti članica Saveza, postao je uzrokom raskola među članicama Saveza. Članice koje po odluci Upravnog odbora Saveza koriste taj prostor – Udruga za pomoć osobama s mentalnom retardacijom, Udruga civilnih invalida rata i Dijabetička udruga tražile su da se taj prostor dodijeli njima, dok je Upravni odbor Saveza donio odluku da prostore, kao i do sada treba dobiti na korištenje Savez, za provođenje aktivnosti Saveza i članica, s time da tri članice koje su i do sada koristile te prostore to nastave činiti i dalje. Intencija Upravnog odbora je bila da se na taj način osigura mogućnost korištenja prostora za aktivnosti i Saveza i članica. Gradsko Poglavarstvo prilikom razmatranja ove problematike nije imalo na raspolaganju sve relevantne podatke, pa je donijelo odluku da se prostor u Zadarskoj da na korištenje udrugama koje ga sada koriste. Kako bi prema toj odluci Savez u potpunosti izgubio taj prostor i mogućnost korištenja velike sale u Zadarskoj, Savez je reagirao i tražio preispitivanje odluke Poglavarstva, smatrajući da svakako treba poštivati odluku Upravnog odbora i potrebe Saveza. Odluka Poglavarstva je stopirana, održan je sastanak s dogradonačelnicom i predstavnicima oba nadležna Upravna odjela, te predstavnicima Saveza i zainteresiranih članica. Prema zadnjim informacijama koje imamo, Poglavarstvo je sagledalo svu kompleksnost situacije i donijelo odluku da prostore u Zadarskoj 8 da na korištenje Savezu, za potrebe Saveza i članica, kao što je to bio slučaj i do sada. Za udruge koje više nisu članice Saveza će Grad osigurati prostore na novoj lokaciji. Do tada će te udruge nesmetano koristiti prostor u Zadarskoj 8. Na taj način će svi zainteresirani subjekti moći nesmetano i kontinuirano provoditi svoje aktivnosti.
04.06.2007.g. su Društvo distrofičara i Udruga slijepih zatražili da predsjednik Saveza podnese ostavku. Njihov zahtjev dostavili smo Vam u privitku poziva. 06.06.2007.g. je Josip Mirković podnio neopozivu ostavku na funkciju predsjednika Saveza iz zdravstvenih razloga. Upravni odbor je prihvatio ostavku , donio odluku o sazivanju Izvanredne izborne Skupštine, te upućuje ostavku predsjednika Saveza Skupštini na usvajanje.
03.07.2007.g. su Društvo distrofičara i Udruga slijepih zatražili od Upravnog odbora da izglasa nepovjerenje i razriješi Mariju Radojčić s funkcije dopredsjednice Saveza. 09.07.2007.g. je Marija Radojčić podnijela neopozivu ostavku na funkciju dopredsjednice Saveza zbog neistinitih optužbi i nekorektnog ponašanja pojedinih članova Upravnog odbora. Upravni odbor je prihvatio ostavku Marije Radojčić na funkciju dopredsjednice Saveza. Na funkciju dopredsjednika Saveza je izabran Zlatko Kuftić. 
Skupština Udruge za pomoć osobama s mentalnom retardacijom na svojoj sjednici održanoj dana 28.09.2007.g. donijela je Zaključak o istupanju iz članstva Saveza. Razloge istupanja nisu naveli u Zaključku niti su na drugi način o istima obavijestili Savez. Upravni odbor je na svojoj sjednici održanoj 26.10.2007.g. donio odluku da predloži Skupštini Saveza usvajanje Zaključka Skupštine Udruge za istupanjem iz Saveza, čime bi i formalno prestalo članstvo ove Udruge u Savezu, te sva prava i obaveze koja je udruga imala kao članica Saveza. 
U ovom razdoblju je Savez uložio napore da bude aktivan partner u rješavanju onih pitanja koja dovode do poboljšanja uvjeta života osoba s invaliditetom i njihovih obitelji, a na tome treba insistirati i ubuduće.

 

UPRAVNI ODBOR