Baza podataka WEB katalog Adresar Zaštita potrošača |
Europske integracije Trgovačko pravo Management Poljoprivreda |
Investicijski projekti Izrada WEB stranica Istraživanje tržišta Marketing |
Pored centralne baze podataka, Poslovni Forum tvrtkama i obrtnicima pruža i druge usluge:
● trgovačko posredovanje na domačem i inozemnom tržištu
● konzalting u području investicija, te izrada predinvesticijskih i
investicijskih studija i njihova ocjena
● izrada Internet prezentacija
● pružanje savjeta o vrsti i konfiguraciji računalne opreme i pripadajuće
programske podrške i analiziranje potreba i problema korisnika i davanje
odgovarajućega rješenja
● razvoj, izradu, pribavljanje i dokumentiranje programske podrške po narudžbi
korisnika
● pisanje programa prema uputama i potrebama korisnika
● obradu podataka uz uporabu programa korisnika ili vlastitog programa usluge unosa podataka
● razvoj baze podataka: povezivanje podataka iz različitih izvora
● pohranjivanje podataka: pripremu slogova za prihvat informacija u zadanom
obliku
● dostupnost baze podataka: pružanje podataka u traženom formatu izravnim
pretraživanjem ili pristupom (računalnim upravljanjem) svakome ili određenim
korisnicima, razvrstanih po zahtjevu
● održavanje i popravak uredskih i knjigovodstvenih strojeva te računalnih
sustava
● ispitivanje mogućnosti tržišta, prihvatljivost i upoznavanje proizvoda i
kupovnih navika potrošača radi promicanja prodaje i razvoja novih proizvoda,
uključujući statističku analizu rezultata
● ispitivanje javnoga mnijenja o političkim, ekonomskim i društvenim pitanjima i
statistička analiza
● davanje savjeta, usmjeravanje i operativnu pomoć poduzećima i javnim službama
●
savjete i pomoć poduzećima i javnim službama u vezi s planiranjem,
organizacijom, efikasnošću i kontrolom, upravljačke informacije itd.
● arbitraža i usuglašavanje između uprave i radnika
● kreiranje i provođenje promidžbenih djelatnosti
● kreiranje i postavljanje reklama na otvorenom prostoru npr. oglasnih ploča,
panoa, priopćenja, izloga, izložbenih dvorana, oslikavanje automobila, autobusa,
itd.
● oglašavanje preko medija tj. prodaja vremena i prostora za razno medijsko
oglašavanje
● raspačavanje ili odašiljanje oglasnoga materijala ili uzoraka
● zakup i davanje prostora za oglašavanje
● izradu fotografija za komercijalne svrhe i za građanstvo
● adresiranje, ulaganje, pečaćenje i slanje poštom omotnica i promidžbenog
materijala,
● sastavljanje adresara za slanje poštom itd.
● naplata računa, ocjena kreditne sposobnosti pojedinaca i tvrtki ili njihovoga
poslovanja
● poslovno posredništvo tj. dogovaranje kupnje ili prodaje manjih ili srednjih
poduzeća, kancelarija, ordinacija i sl.
● modno dizajniranje tkanina, odjeće, obuće, nakita, namještaja i drugih
proizvoda
● organiziranje sajmova, izložaba i kongresa
● agencijsko posredovanje u korist pojedinaca za dobivanje angažmana
(zaposlenja) u filmskoj, kazališnoj predstavi ili drugoj zabavnoj ili sportskoj
atrakciji, te plasiranje igara, knjiga, umjetničkih djela, fotografija itd
Opširnije informacije...
DRŽAVNO GOSPODARSTVO
FINANCIRANJE JAVNIH POTREBA II JAVNI PRIHODI III POREZI Insurance, Medical
Specialties, Weight Loss Implementacija i organizacija marketing aktivnosti
Odabir primjerene organizacije marketing aktivnosti Improvement, Moving &
Storage, Pets, Relationships, Wedding Indeks vrijednosti Deflacioniranje,
revalorizacija indeksi Indeksi Index pojmova individualni indeksi Industrial
Goods and Services , Industrijski razvitak i industrijska politika Dostignuta
razina i faze industrijalizacije Uvjeti i činitelji daljnjeg razvitka industrije
Mjere industrijske politike inflacija i očekivanja, nezaposlenost vs inflacija
Informacijska ekonomija i globalizacija marketinga Informacijski sustavi Uloga i
zadaci IS-a Dijelovi i podsustavi IS-a IS kao model poslovnog sustava Izgradnja
IS-a uredski informacijski sustav Informatika, informacijske znanosti i
informacijske tehnologije Definicije i sadržaji Znanstvene discipline vezane uz
informatiku Kratka povijest i trendovi razvoja informacijskih tehnologija
Informacijske tehnologije i poslovanje Information Technology Information
Technology INTEGRALNI RAČUN Podintegralna i primitivna funkcija Metode i
tehnike integriranja Riemannov integral formula interkvartil Interlingua
Irish Italian , International Business and Trade , International Internet ,
Internet i elektroničko poslovanje Internet i njegovi servisi Pretraživanje
Interneta Elektroničko poslovanje Sigurnost umreženih sustava Intranet Investing
Investing , Irski Islandski Japanski izvođenje krivulje ispitni rokovi
ISTRAŽIVANJE U MEĐUNARODNOM MARKETINGU IVFISKALNI SUSTAV REPUBLIKE HRVATSKE
Izobrazba revizora Instituti za reviziju i strukovna udruženja Profesionalna
etika Revizorske tvrtke, revizorske tvrtke s obzirom na klijente za koje
obavljaju revizorske poslove, interna revizija izracunavanje sezonskih indeksa
za linearni i krivolinijski trend Izvješća temeljem zakonskih propisa Izvješća
za potrebe uprave Povremena posebno zahtijevana izvješća Izvođenje nastave i
vrednovanje znanja Izvori i napomene Izvori i napomene Izvori i napomene Izvori
i napomene Izvori i napomene Izvori i napomene javni rashodi, Centralni i
lokalni javni rashodi; Načela javnih rashoda Načelo javnog interesa, Javnopravni
i privatnopravni prihodi, Redovni i izvanredni prihodi, Ekvivalentni prihodi
jedinica lokalne samouprave, Porez na nasljedstva i darove, Porez na cestovna
motorna vozila, Jermenski banaka Troškovi i cijene Vrste rizika i upravljanje
rizicima Kreditni rizik po vrstama kredita Rizici izvanbilančnih operacija
banaka Zakonska ograničenja preuzimanja rizika Kapaciteti hrvatskog turističkog
tržišta Dostignuta razina turističkih kapaciteta Razvojni čimbenici hrvatske
turističke industrije Proizvodni kapital turističke industrije Konkurentska
sposobnost hrvatskog turizma Kapital i struktura kapitala banke: teorija i
regulacija Tržišno i knjigovodstveno vrednovanje banke Mjerenje uspješnosti
banke Politika dividende Internacionalno poslovanje banaka Tehnike stjecanja,
pripajanja i okrupnjivanja banaka keynesijanski unakrsni model zatvorene
privrede: kratkoročni učinci fiskalne politike Kineski Koreanski , Kurdish
klasični model ravnoteže zatvorene privrede: dugoročni učinci fiskalne politike
Klasifikacija koncepcija troškova Koncepcija standardnih troškova Koncepcija
oportunitetnih troškova Koncepcija inkrementalnih troškova Koncepcija graničnih
marginalnih troškova Kombinirana uporaba različitih koncepcija troškova u
upravljačkom procesu Problemi algoritmiziranja suvremenih koncepcija troškova
knjige knjige Kodovi i kodiranje Kodovi za brojeve Kodovi za znakove Kodovi
ostalih podataka zvuk, slika koeficijent korelacije ranga Spearmana koeficijent
kvartilne devijacije koeficijent varijacije koeficijent varijacije linearnog
trenda koje se podmiruju u Republici Hrvatskoj i jedinicama lokalne uprave i
samouprave; Kolegij pruža studentima znanja o psihologiji upravljanja u
profitnim i neprofitnim organizacijama odnosno gospodarskim i izvan gospodarskim
subjektima Komponente marketing-informacijskog sustava Ciljevi gospodarskog
subjekta i donošenje marketing-odluka Definiranje strukture
marketing-informacijskog sustava Utvrđivanje baza podataka internih, eksternih i
računalskih aplikacija, te razrješavanje organizacijskih problema vezanih za
uspostavljanje marketing-informacijskih sustava Evolucijske razine
marketing-informacijskog sustava Komunikacije i mreže računala Uloga i zadaci
računalnih mreža Arhitektura računalnih mreža Mediji za prijenos podataka
Kompresija i kriptiranje po dataka u prijenosu Modemi Koncept marketing miksa
Proizvod kao element marketing miksa Kvaliteta proizvoda u funkciji ostvarivanja
konkurentske prednosti Poslovne odluke u raznim fazama životnog vijeka proizvoda
Proces razvoja novog proizvoda Stvaranje marke proizvoda Upravljanje
marketinškim kanalima Odrednice kreiranja i modifikacije kanala Postavljanje
budžeta za kanale prodaje Djelotvornost kanala Utvrđivanje ciljnog auditorija,
odredivanje ciljeva komuniciranja s tržištem, kanali komuniciranja, budžet
komuniciranja, mjerenje efekata komuniciranja Utvrđivanje kombinacije elemenata
promocijskog spleta Kontrola marketing aktivnosti Vrste kontrole Utvrđivanje
mjerila kontrole, usporedba realiziranih i planiranih veličina, ispravke
odstupanja Koristi i troškovi decentralizacije Centri profita i decentralizacija
Interne cijene koje se temelje na stvarnim troškovima, tržišnoj cijeni i
varijabilnim troškovima Mjerila uspješnosti dijelova i uspješnosti poslovodstva
dijelova Korištenje ekonomskih resursa Krivulja proizvodnih mogućnosti Ekonomska
efikasnost u proizvodnji Kratkoročna proizvodna funkcija Opća i posebne
proizvodne funkcije Ukupni, prosječni i granični prinos faktora proizvodnje
Zakon opadajućih prinosa Tri segmenta proizvodne funkcije Empirijske proizvodne
funkcije Dugoročne proizvodne funkcije Kombiniranje proizvodnih resursa
kovarijanca Kriteriji konvergencije Kriteriji za ocjenjivanje Kriteriji za
ocjenjivanje Krivolinijski trend Kronologija najznačajnijih događaja Kurdish
Latin Latvian kvartilna devijacija Laptops Las Vegas Hotels Laspeyresov skupni
indeksi cijena Laspeyresov skupni indeksi kolicina Management Marketing
Nekretnine Oglasi Trgovina Turističke agencije Usluge Zaposlenje Marketing and
Advertising , MARKETING PROCESSES Marketing u uslužnim djelatnostima: marketing
osiguranja, marketing bankarstva, marketing pomorskog gospodarstva, marketing
trgovine, marketing ugostiteljstva i turizma Marketing usluga - specifičnosti i
značajke Marketing miks uslužnog poduzeća Politika ponude usluga Koncepcijska
razrada: problematika kvalitete ponude Menadžement ponude Politika
komuniciranja: kompleksnost, sredstva strategije, ciljevi Politika cijena
usluga, odlučivanje o cijenama, cijena i strategija konkurentnosti Mreža
distribucije usluga i marketing, strategija razvitka prodajne mreže usluga,
mjesto i uloga marketinga u organizaciji mreže, utjecaj mreže na marketing
Organizacijska provedba marketinga u uslužnom poduzeću Marketing-istraživanja
Istraživanje tržišta Proces istraživanja tržišta Izvori podataka Utvrđivanje
problema, definiranje cilja istraživanja, izbor uzorka, prikupljanje podataka,
priprema i obrada podataka, testiranje hipoteza i prezentacija rezultata
istraživanja Metode ispitivanja, metode promatranja i eksperimentalne metode
Predviđanje tržišnih kretanja Primjena istraživanja tržišta Matematičko-logičke
osnove digitalnih računala Matematičke osnove i brojevni sustavi Logičke osnove
digitalnih računala Logički sklopovi Materijalne financijsko-pravne norme;
Zadovoljavanje javnih potreba Javne potrebe MATRICE Prikaz linearnog operatora u
bazi-matrica Operacije s matricama Inverzna matrica Rang matrice medijan ostali
kvantili reda : prvi kvartil, treci kvartil, decili i percentili Međunarodna
investicijska banka, Interamerička banka za razvoj,Afrička banka za razvoj
MEĐUNARODNI MARKETING U SUSTAVU EKONOMSKIH ZNANOSTI međunarodnim: Međunarodno
udruženje za razvoj, Međunarodna banka za ekonomsku suradnju, Metode rada Metode
rada Metode rada: Mining and Drilling MIS mjera zaobljenosti alfa beta
percentilni koeficijent kurtosisa mjere asimetrije alfa , Pearsonove mjere,
Bowleyeva mjera mjere centralne tendencije: mjere disperzije Mobile Computing
mod Model računalnog sustava Von Neumannoov model računalnog sustava Središnja
jedinica računala Ulazno izlazni podsustav, sabirnice i kartice za proširenja
Ulazni uređaji i naprave Izlazni uređaji i naprave Fizička i logička
organizacija podataka Kompresija i kriptiranje modeli male otvorene privrede:
klasični model, keynesijanski model, učinci fiskalne politike u otvorenoj
privredi momenti distribucije frekvencija oko sredine, pomocni momenti monetarni
fond, Međunarodna banka za obnovu i razvoj, Međunarodna financijska korporacija,
Monetarno-kreditna politika, gospodarska aktivnost i inflacija Novac i
gospodarska aktivnost učinci novca na investicije, proizvodnju, cijene
Inflacija: definicija, vrste, naznake o pogledima na uzroke inflacije Model
inflacije zasnovan na kvantitativnoj teoriji novca: transakcijska Fischerova i
kembrička formulacija, reformulirana kvantitativna teorija i bit modernog
monetarizma; Keynesova teorija inflacije Inflacija troškova, psihološka
objašnjenja inflacije, strukturni karakter inflacije Money Management Morgage
Mortgage Mortgage Rates Mortgages Motivacija za rad: teorije i organizacijska
praksa Sadržajni i procesni modeli motivacije Teorije potreba, ciljeva,
pravednosti, potkrepljenja i očekivanja Materijalni i nematerijlni oblici
motiviranja zaposlenih Motorcycles Movies Movies MP Downloads Multimedia , Music
na stalnoj bazi Nacionalni dohodak i financijsko gospodarstvo; Nominalizam,
promjene vrijednosti Načelo štedne, Načelo prioriteta i proporcionalnosti,
Načelo ravnoteže, Načelo produktivnosti i usklađenosti s javnim dohotkom ;Porast
javnih rashoda Prividni uzroci porasta javnih rashoda, način izvođenja, zahtjevi
za studente, način vrednovanja znanja naslovna Nastavni plan i program za
kolegij Matematika nefundirani porezi, Repatricijski i kvotni porezi;Porezni
sustavPorezni monizam i porezni Neprekidnost funkcije Nestatički i statički
uzorak Planiranje uzorka, provjera udovoljavanja zahtjevima ugrađenih kontrola,
provjera točnosti stanja So pojedinih konta New Cars Newsgroups NIZOVI I REDOVI
REALNIH BROJEVA Pojam i konvergencija niza Neki specijalni nizovi Pojam i
konvergencija reda Kriteriji za konvergenciju reda Normalna Gaussova
distribucija Nova poduzeća, ili ona koja proširuju svoje poslovne aktivnosti
suočavaju se, direktno ili indirektno, s različitim aspektima međunarodnog
poslovanja, i nužno je da razumiju kontekst u kojem se ono odvija:
karakteristike međunarodnog tržišta i poslovanja na tom tržištu, načine na koji
mogu ocijeniti privlačnost nekog tržišta, i različite elelmente koji potiču ili
otežavaju poslovanje na međunarodnom tržištu Kolegij pokriva područja strukture,
strategije i kontrole međunarodnog poslovanja malih i srednjih poduzeća, kao i
mogućnosti izlaska na međunarodno tržište Posebno se analiziraju pojedine
poslovne funkcije u kontekstu međunarodnog poslovanja: upravljanje proizvodnjom,
logistika, marketing, istraživanje i razvoj, ljudski resrursi i financijsko
upravljanje DRŽAVNO GOSPODARSTVO FINANCIRANJE JAVNIH POTREBA II JAVNI PRIHODI
III POREZI Illnesses, Diseases, Dental Care, Health Insurance, Medical
Specialties, Weight Loss Implementacija i organizacija marketing aktivnosti
Odabir primjerene organizacije marketing aktivnosti Improvement, Moving &
Storage, Pets, Relationships, Wedding Indeks vrijednosti Deflacioniranje,
revalorizacija indeksi Indeksi Index pojmova individualni indeksi Industrial
Goods and Services , Industrijski razvitak i industrijska politika Dostignuta
razina i faze industrijalizacije Uvjeti i činitelji daljnjeg razvitka industrije
Mjere industrijske politike inflacija i očekivanja, nezaposlenost vs inflacija
Informacijska ekonomija i globalizacija marketinga Informacijski sustavi Uloga i
zadaci IS-a Dijelovi i podsustavi IS-a IS kao model poslovnog sustava Izgradnja
IS-a uredski informacijski sustav Informatika, informacijske znanosti i
informacijske tehnologije Definicije i sadržaji Znanstvene discipline vezane uz
informatiku Kratka povijest i trendovi razvoja informacijskih tehnologija
Informacijske tehnologije i poslovanje Information Technology Information
Technology , INTEGRALNI RAČUN Podintegralna i primitivna funkcija Metode i
tehnike integriranja Riemannov integral Newton-Leibnizova formula interkvartil
Interlingua Irish Italian , International Business and Trade , International:
Internet , Internet i elektroničko poslovanje Internet i njegovi servisi
Pretraživanje Interneta Elektroničko poslovanje Sigurnost umreženih sustava
Intranet Investing Investing , Irski Islandski Japanski , IS-LM model, izvođenje
krivulje AD II ispitni rokovi ISTRAŽIVANJE U MEĐUNARODNOM MARKETINGU IVFISKALNI
SUSTAV REPUBLIKE HRVATSKE Izobrazba revizora Instituti za reviziju i strukovna
udruženja Profesionalna etika Revizorske tvrtke, revizorske tvrtke s obzirom na
klijente za koje obavljaju revizorske poslove, interna revizija izracunavanje
sezonskih indeksa za linearni i krivolinijski trend Izvješća temeljem zakonskih
propisa Izvješća za potrebe uprave Povremena posebno zahtijevana izvješća
Izvođenje nastave i vrednovanje znanja Izvori i napomene Izvori i napomene
Izvori i napomene Izvori i napomene Izvori i napomene Izvori i napomene Japanese
, Kannada Korean javni rashodi, Centralni i lokalni javni rashodi; Načela javnih
rashoda Načelo javnog interesa, Javnopravni i privatnopravni prihodi, Redovni i
izvanredni prihodi, Ekvivalentni prihodi jedinica lokalne samouprave, Porez na
nasljedstva i darove, Porez na cestovna motorna vozila, Jermenski Kanadski
Katalonski , Justice, Religion K-, College, Education Financing, Careers, Job
Search, Job Tool Kit, Professional Growth, Social Sciences, Kamatna politika
banaka Troškovi i cijene Vrste rizika i upravljanje rizicima Kreditni rizik po
vrstama kredita Rizici izvanbilančnih operacija banaka Zakonska ograničenja
preuzimanja rizika Kapaciteti hrvatskog turističkog tržišta Dostignuta razina
turističkih kapaciteta Razvojni čimbenici hrvatske turističke industrije
Proizvodni kapital turističke industrije Konkurentska sposobnost hrvatskog
turizma Kapital i struktura kapitala banke: teorija i regulacija Tržišno i
knjigovodstveno vrednovanje banke Mjerenje uspješnosti banke Politika dividende
Internacionalno poslovanje banaka Tehnike stjecanja, pripajanja i okrupnjivanja
banaka keynesijanski unakrsni model zatvorene privrede: kratkoročni učinci
fiskalne politike Kineski Koreanski , Kurdish klasični model ravnoteže zatvorene
privrede: dugoročni učinci fiskalne politike Klasifikacija koncepcija troškova
Koncepcija standardnih troškova Koncepcija oportunitetnih troškova Koncepcija
inkrementalnih troškova Koncepcija graničnih marginalnih troškova Kombinirana
uporaba različitih koncepcija troškova u upravljačkom procesu Problemi
algoritmiziranja suvremenih koncepcija troškova knjige knjige Kodovi i kodiranje
Kodovi za brojeve Kodovi za znakove Kodovi ostalih podataka zvuk, slika
koeficijent korelacije ranga Spearmana koeficijent kvartilne devijacije
koeficijent varijacije koeficijent varijacije linearnog trenda koje se podmiruju
u Republici Hrvatskoj i jedinicama lokalne uprave i samouprave; Kolegij pruža
studentima znanja o psihologiji upravljanja u profitnim i neprofitnim
organizacijama odnosno gospodarskim i izvan gospodarskim subjektima Komponente
marketing-informacijskog sustava Ciljevi gospodarskog subjekta i donošenje
marketing-odluka Definiranje strukture marketing-informacijskog sustava
Utvrđivanje baza podataka internih, eksternih i računalskih aplikacija, te
razrješavanje organizacijskih problema vezanih za uspostavljanje
marketing-informacijskih sustava Evolucijske razine marketing-informacijskog
sustava Komunikacije i mreže računala Uloga i zadaci računalnih mreža
Arhitektura računalnih mreža Mediji za prijenos podataka Kompresija i
kriptiranje po dataka u prijenosu Modemi Koncept marketing miksa Proizvod kao
element marketing miksa Kvaliteta proizvoda u funkciji ostvarivanja konkurentske
prednosti Poslovne odluke u raznim fazama životnog vijeka proizvoda Proces
razvoja novog proizvoda Stvaranje marke proizvoda Upravljanje marketinškim
kanalima Odrednice kreiranja i modifikacije kanala Postavljanje budžeta za
kanale prodaje Djelotvornost kanala Utvrđivanje ciljnog auditorija, odredivanje
ciljeva komuniciranja s tržištem, kanali komuniciranja, budžet komuniciranja,
mjerenje efekata komuniciranja Utvrđivanje kombinacije elemenata promocijskog
spleta Kontrola marketing aktivnosti Vrste kontrole Utvrđivanje mjerila
kontrole, usporedba realiziranih i planiranih veličina, ispravke odstupanja
Koristi i troškovi decentralizacije Centri profita i decentralizacija Interne
cijene koje se temelje na stvarnim troškovima, tržišnoj cijeni i varijabilnim
troškovima Mjerila uspješnosti dijelova i uspješnosti poslovodstva dijelova
Korištenje ekonomskih resursa Krivulja proizvodnih mogućnosti Ekonomska
efikasnost u proizvodnji Kratkoročna proizvodna funkcija Opća i posebne
proizvodne funkcije Ukupni, prosječni i granični prinos faktora proizvodnje
Zakon opadajućih prinosa Tri segmenta proizvodne funkcije Empirijske proizvodne
funkcije Dugoročne proizvodne funkcije Kombiniranje proizvodnih resursa
kovarijanca Kriteriji konvergencije Kriteriji za ocjenjivanje Kriteriji za
ocjenjivanje Krivolinijski trend Kronologija najznačajnijih događaja Kurdish
Latin Latvian kvartilna devijacija Laptops Las Vegas Hotels Laspeyresov skupni
indeksi cijena Laspeyresov skupni indeksi kolicina Legal Services, Liability
Insurance, Market Research, Marketing, Training Life Insurance Limes funkcije
Linearni trend Liposuction Literatura Lithuanian Luxembourgish Macedonian loan
Loan Lookup, News, Literature, History, Environment, US Govt Agencies,
Government, Crime & Punishment, Law & Lose Weight Magazines Mailing Lists Major
Companies , makroekonomska stabilizacijska politika: fiskalna politika,
monetarna politika Malay Marathi Norwegian Management , Marketing Nekretnine
Oglasi Trgovina Turističke agencije Usluge Zaposlenje Marketing and Advertising
, MARKETING PROCESSES Marketing u uslužnim djelatnostima: marketing osiguranja,
marketing bankarstva, marketing pomorskog gospodarstva, marketing trgovine,
marketing ugostiteljstva i turizma Marketing usluga - specifičnosti i značajke
Marketing miks uslužnog poduzeća Politika ponude usluga Koncepcijska razrada:
problematika kvalitete ponude Menadžement ponude Politika komuniciranja:
kompleksnost, sredstva strategije, ciljevi Politika cijena usluga, odlučivanje o
cijenama, cijena i strategija konkurentnosti Mreža distribucije usluga i
marketing, strategija razvitka prodajne mreže usluga, mjesto i uloga marketinga
u organizaciji mreže, utjecaj mreže na marketing Organizacijska provedba
marketinga u uslužnom poduzeću Marketing-istraživanja Istraživanje tržišta
Proces istraživanja tržišta Izvori podataka Utvrđivanje problema, definiranje
cilja istraživanja, izbor uzorka, prikupljanje podataka, priprema i obrada
podataka, testiranje hipoteza i prezentacija rezultata istraživanja Metode
ispitivanja, metode promatranja i eksperimentalne metode Predviđanje tržišnih
kretanja Primjena istraživanja tržišta Matematičko-logičke osnove digitalnih
računala Matematičke osnove i brojevni sustavi Logičke osnove digitalnih
računala Logički sklopovi Materijalne financijsko-pravne norme; Zadovoljavanje
javnih potreba Javne potrebe MATRICE Prikaz linearnog operatora u bazi-matrica
Operacije s matricama Inverzna matrica Rang matrice medijan ostali kvantili reda
: prvi kvartil, treci kvartil, decili i percentili Međunarodna investicijska
banka, Interamerička banka za razvoj,Afrička banka za razvoj, MEĐUNARODNI
MARKETING U SUSTAVU EKONOMSKIH ZNANOSTI međunarodnim: Međunarodno udruženje za
razvoj, Međunarodna banka za ekonomsku suradnju, Metode rada Metode rada Metode
rada: Mining and Drilling MIS mjera zaobljenosti alfa , percentilni koeficijent
kurtosisa mjere asimetrije alfa , Pearsonove mjere, Bowleyeva mjera mjere
centralne tendencije: mjere disperzije Mobile Computing mod Model računalnog
sustava Von Neumannoov model računalnog sustava Središnja jedinica računala
Ulazno izlazni podsustav, sabirnice i kartice za proširenja Ulazni uređaji i
naprave Izlazni uređaji i naprave Fizička i logička organizacija podataka
Kompresija i kriptiranje modeli male otvorene privrede: klasični model,
keynesijanski model, učinci fiskalne politike u otvorenoj privredi momenti
distribucije frekvencija oko sredine, pomocni momenti: oko nule, oko “a”, oko
“a” uz “b” monetarni fond, Međunarodna banka za obnovu i razvoj, Međunarodna
financijska korporacija, Monetarno-kreditna politika, gospodarska aktivnost i
inflacija Novac i gospodarska aktivnost učinci novca na investicije,
proizvodnju, cijene Inflacija: definicija, vrste, naznake o pogledima na uzroke
inflacije Model inflacije zasnovan na kvantitativnoj teoriji novca:
transakcijska Fischerova i kembrička formulacija, reformulirana kvantitativna
teorija i bit modernog monetarizma; Keynesova teorija inflacije Inflacija
troškova, psihološka objašnjenja inflacije, strukturni karakter inflacije Money
Management Morgage Mortgage Mortgage Rates Mortgages Motivacija za rad: teorije
i organizacijska praksa Sadržajni i procesni modeli motivacije Teorije potreba,
ciljeva, pravednosti, potkrepljenja i očekivanja Materijalni i nematerijlni
oblici motiviranja zaposlenih Motorcycles Movies Movies MP Downloads Multimedia
, Music na stalnoj bazi Nacionalni dohodak i financijsko gospodarstvo;
Nominalizam, promjene vrijednosti Načelo štedne, Načelo prioriteta i
proporcionalnosti, Načelo ravnoteže, Načelo produktivnosti i usklađenosti s
javnim dohotkom ;Porast javnih rashoda Prividni uzroci porasta javnih rashoda,
način izvođenja, zahtjevi za studente, način vrednovanja znanja naslovna
Nastavni plan i program za kolegij Matematika nefundirani porezi, Repatricijski
i kvotni porezi;Porezni sustavPorezni monizam i porezni Neprekidnost funkcije
Nestatički i statički uzorak Planiranje uzorka, provjera udovoljavanja
zahtjevima ugrađenih kontrola, provjera točnosti stanja So pojedinih konta New
Cars Newsgroups NIZOVI I REDOVI REALNIH BROJEVA Pojam i konvergencija niza Neki
specijalni nizovi Pojam i konvergencija reda Kriteriji za konvergenciju reda
Normalna Gaussova distribucija Nova poduzeća, ili ona koja proširuju svoje
poslovne aktivnosti suočavaju se, direktno ili indirektno, s različitim
aspektima međunarodnog poslovanja, i nužno je da razumiju kontekst u kojem se
ono odvija: karakteristike međunarodnog tržišta i poslovanja na tom tržištu,
načine na koji mogu ocijeniti privlačnost nekog tržišta, i različite elelmente
koji potiču ili otežavaju poslovanje na međunarodnom tržištu Kolegij pokriva
područja strukture, strategije i kontrole međunarodnog poslovanja malih i
srednjih poduzeća, kao i mogućnosti izlaska na međunarodno tržište Posebno se
analiziraju pojedine poslovne funkcije u kontekstu međunarodnog poslovanja:
upravljanje proizvodnjom, logistika, marketing, istraživanje i razvoj, ljudski
resrursi i financijsko upravljanje DRŽAVNO GOSPODARSTVO FINANCIRANJE JAVNIH
POTREBA II JAVNI PRIHODI III POREZI Illnesses, Diseases, Dental Care, Health
Insurance, Medical Specialties, Weight Loss Implementacija i organizacija
marketing aktivnosti Odabir primjerene organizacije marketing aktivnosti
Improvement, Moving & Storage, Pets, Relationships, Wedding Indeks vrijednosti
Deflacioniranje, revalorizacija indeksi Indeksi Index pojmova individualni
indeksi Industrial Goods and Services , Industrijski razvitak i industrijska
politika Dostignuta razina i faze industrijalizacije Uvjeti i činitelji daljnjeg
razvitka industrije Mjere industrijske politike inflacija i očekivanja,
nezaposlenost vs inflacija Informacijska ekonomija i globalizacija marketinga
Informacijski sustavi Uloga i zadaci IS-a Dijelovi i podsustavi IS-a IS kao
model poslovnog sustava Izgradnja IS-a uredski informacijski sustav Informatika,
informacijske znanosti i informacijske tehnologije Definicije i sadržaji
Znanstvene discipline vezane uz informatiku Kratka povijest i trendovi razvoja
informacijskih tehnologija Informacijske tehnologije i poslovanje Information
Technology Information Technology , INTEGRALNI RAČUN Podintegralna i primitivna
funkcija Metode i tehnike integriranja Riemannov integral Newton-Leibnizova
formula interkvartil Interlingua Irish Italian , International Business and
Trade , International: Internet , Internet i elektroničko poslovanje Internet i
njegovi servisi Pretraživanje Interneta Elektroničko poslovanje Sigurnost
umreženih sustava Intranet Investing Investing , Irski Islandski Japanski ,
IS-LM model, izvođenje krivulje AD II ispitni rokovi ISTRAŽIVANJE U MEĐUNARODNOM
MARKETINGU IVFISKALNI SUSTAV REPUBLIKE HRVATSKE Izobrazba revizora Instituti za
reviziju i strukovna udruženja Profesionalna etika Revizorske tvrtke, revizorske
tvrtke s obzirom na klijente za koje obavljaju revizorske poslove, interna
revizija izracunavanje sezonskih indeksa za linearni i krivolinijski trend
Izvješća temeljem zakonskih propisa Izvješća za potrebe uprave Povremena posebno
zahtijevana izvješća Izvođenje nastave i vrednovanje znanja Izvori i napomene
Izvori i napomene Izvori i napomene Izvori i napomene Izvori i napomene Izvori i
napomene Japanese , Kannada Korean javni rashodi, Centralni i lokalni javni
rashodi; Načela javnih rashoda Načelo javnog interesa, Javnopravni i
privatnopravni prihodi, Redovni i izvanredni prihodi, Ekvivalentni prihodi
jedinica lokalne samouprave, Porez na nasljedstva i darove, Porez na cestovna
motorna vozila, Jermenski Kanadski Katalonski , Justice, Religion K-, College,
Education Financing, Careers, Job Search, Job Tool Kit, Professional Growth,
Social Sciences, Kamatna politika banaka Troškovi i cijene Vrste rizika i
upravljanje rizicima Kreditni rizik po vrstama kredita Rizici izvanbilančnih
operacija banaka Zakonska ograničenja preuzimanja rizika Kapaciteti hrvatskog
turističkog tržišta Dostignuta razina turističkih kapaciteta Razvojni čimbenici
hrvatske turističke industrije Proizvodni kapital turističke industrije
Konkurentska sposobnost hrvatskog turizma Kapital i struktura kapitala banke:
teorija i regulacija Tržišno i knjigovodstveno vrednovanje banke Mjerenje
uspješnosti banke Politika dividende Internacionalno poslovanje banaka Tehnike
stjecanja, pripajanja i okrupnjivanja banaka keynesijanski unakrsni model
zatvorene privrede: kratkoročni učinci fiskalne politike Kineski Koreanski ,
Kurdish klasični model ravnoteže zatvorene privrede: dugoročni učinci fiskalne
politike Klasifikacija koncepcija troškova Koncepcija standardnih troškova
Koncepcija oportunitetnih troškova Koncepcija inkrementalnih troškova Koncepcija
graničnih marginalnih troškova Kombinirana uporaba različitih koncepcija
troškova u upravljačkom procesu Problemi algoritmiziranja suvremenih koncepcija
troškova knjige knjige Kodovi i kodiranje Kodovi za brojeve Kodovi za znakove
Kodovi ostalih podataka zvuk, slika koeficijent korelacije ranga Spearmana
koeficijent kvartilne devijacije koeficijent varijacije koeficijent varijacije
linearnog trenda koje se podmiruju u Republici Hrvatskoj i jedinicama lokalne
uprave i samouprave; Kolegij pruža studentima znanja o psihologiji upravljanja u
profitnim i neprofitnim organizacijama odnosno gospodarskim i izvan gospodarskim
subjektima Komponente marketing-informacijskog sustava Ciljevi gospodarskog
subjekta i donošenje marketing-odluka Definiranje strukture
marketing-informacijskog sustava Utvrđivanje baza podataka internih, eksternih i
računalskih aplikacija, te razrješavanje organizacijskih problema vezanih za
uspostavljanje marketing-informacijskih sustava Evolucijske razine
marketing-informacijskog sustava Komunikacije i mreže računala Uloga i zadaci
računalnih mreža Arhitektura računalnih mreža Mediji za prijenos podataka
Kompresija i kriptiranje po dataka u prijenosu Modemi Koncept marketing miksa
Proizvod kao element marketing miksa Kvaliteta proizvoda u funkciji ostvarivanja
konkurentske prednosti Poslovne odluke u raznim fazama životnog vijeka proizvoda
Proces razvoja novog proizvoda Stvaranje marke proizvoda Upravljanje
marketinškim kanalima Odrednice kreiranja i modifikacije kanala Postavljanje
budžeta za kanale prodaje Djelotvornost kanala Utvrđivanje ciljnog auditorija,
odredivanje ciljeva komuniciranja s tržištem, kanali komuniciranja, budžet
komuniciranja, mjerenje efekata komuniciranja Utvrđivanje kombinacije elemenata
promocijskog spleta Kontrola marketing aktivnosti Vrste kontrole Utvrđivanje
mjerila kontrole, usporedba realiziranih i planiranih veličina, ispravke
odstupanja Koristi i troškovi decentralizacije Centri profita i decentralizacija
Interne cijene koje se temelje na stvarnim troškovima, tržišnoj cijeni i
varijabilnim troškovima Mjerila uspješnosti dijelova i uspješnosti poslovodstva
dijelova Korištenje ekonomskih resursa Krivulja proizvodnih mogućnosti Ekonomska
efikasnost u proizvodnji Kratkoročna proizvodna funkcija Opća i posebne
proizvodne funkcije Ukupni, prosječni i granični prinos faktora proizvodnje
Zakon opadajućih prinosa Tri segmenta proizvodne funkcije Empirijske proizvodne
funkcije Dugoročne proizvodne funkcije Kombiniranje proizvodnih resursa
kovarijanca Kriteriji konvergencije Kriteriji za ocjenjivanje Kriteriji za
ocjenjivanje Krivolinijski trend Kronologija najznačajnijih događaja Kurdish
Latin Latvian kvartilna devijacija Laptops Las Vegas Hotels Laspeyresov skupni
indeksi cijena Laspeyresov skupni indeksi kolicina Legal Services, Liability
Insurance, Market Research, Marketing, Training Life Insurance Limes funkcije
Linearni trend Liposuction Literatura Lithuanian Luxembourgish Macedonian loan
Loan Lookup, News, Literature, History, Environment, US Govt Agencies,
Government, Crime & Punishment, Law & Lose Weight Magazines Mailing Lists Major
Companies , makroekonomska stabilizacijska politika: fiskalna politika,
monetarna politika Malay Marathi Norwegian Management , Marketing Nekretnine
Oglasi Trgovina Turističke agencije Usluge Zaposlenje Marketing and Advertising
, MARKETING PROCESSES Marketing u uslužnim djelatnostima: marketing osiguranja,
marketing bankarstva, marketing pomorskog gospodarstva, marketing trgovine,
marketing ugostiteljstva i turizma Marketing usluga - specifičnosti i značajke
Marketing miks uslužnog poduzeća Politika ponude usluga Koncepcijska razrada:
problematika kvalitete ponude Menadžement ponude Politika komuniciranja:
kompleksnost, sredstva strategije, ciljevi Politika cijena usluga, odlučivanje o
cijenama, cijena i strategija konkurentnosti Mreža distribucije usluga i
marketing, strategija razvitka prodajne mreže usluga, mjesto i uloga marketinga
u organizaciji mreže, utjecaj mreže na marketing Organizacijska provedba
marketinga u uslužnom poduzeću Marketing-istraživanja Istraživanje tržišta
Proces istraživanja tržišta Izvori podataka Utvrđivanje problema, definiranje
cilja istraživanja, izbor uzorka, prikupljanje podataka, priprema i obrada
podataka, testiranje hipoteza i prezentacija rezultata istraživanja Metode
ispitivanja, metode promatranja i eksperimentalne metode Predviđanje tržišnih
kretanja Primjena istraživanja tržišta Matematičko-logičke osnove digitalnih
računala Matematičke osnove i brojevni sustavi Logičke osnove digitalnih
računala Logički sklopovi Materijalne financijsko-pravne norme; Zadovoljavanje
javnih potreba Javne potrebe MATRICE Prikaz linearnog operatora u bazi-matrica
Operacije s matricama Inverzna matrica Rang matrice medijan ostali kvantili reda
: prvi kvartil, treci kvartil, decili i percentili Međunarodna investicijska
banka, Interamerička banka za razvoj,Afrička banka za razvoj, MEĐUNARODNI
MARKETING U SUSTAVU EKONOMSKIH ZNANOSTI međunarodnim: Međunarodno udruženje za
razvoj, Međunarodna banka za ekonomsku suradnju, Metode rada Metode rada Metode
rada: Mining and Drilling MIS mjera zaobljenosti alfa , percentilni koeficijent
kurtosisa mjere asimetrije alfa , Pearsonove mjere, Bowleyeva mjera mjere
centralne tendencije: mjere disperzije Mobile Computing mod Model računalnog
sustava Von Neumannoov model računalnog sustava Središnja jedinica računala
Ulazno izlazni podsustav, sabirnice i kartice za proširenja Ulazni uređaji i
naprave Izlazni uređaji i naprave Fizička i logička organizacija podataka
Kompresija i kriptiranje modeli male otvorene privrede: klasični model,
keynesijanski model, učinci fiskalne politike u otvorenoj privredi momenti
distribucije frekvencija oko sredine, pomocni momenti: oko nule, oko “a”, oko
“a” uz “b” monetarni fond, Međunarodna banka za obnovu i razvoj, Međunarodna
financijska korporacija, Monetarno-kreditna politika, gospodarska aktivnost i
inflacija Novac i gospodarska aktivnost učinci novca na investicije,
proizvodnju, cijene Inflacija: definicija, vrste, naznake o pogledima na uzroke
inflacije Model inflacije zasnovan na kvantitativnoj teoriji novca:
transakcijska Fischerova i kembrička formulacija, reformulirana kvantitativna
teorija i bit modernog monetarizma; Keynesova teorija inflacije Inflacija
troškova, psihološka objašnjenja inflacije, strukturni karakter inflacije Money
Management Morgage Mortgage Mortgage Rates Mortgages Motivacija za rad: teorije
i organizacijska praksa Sadržajni i procesni modeli motivacije Teorije potreba,
ciljeva, pravednosti, potkrepljenja i očekivanja Materijalni i nematerijlni
oblici motiviranja zaposlenih Motorcycles Movies Movies MP Downloads Multimedia
, Music na stalnoj bazi Nacionalni dohodak i financijsko gospodarstvo;
Nominalizam, promjene vrijednosti Načelo štedne, Načelo prioriteta i
proporcionalnosti, Načelo ravnoteže, Načelo produktivnosti i usklađenosti s
javnim dohotkom ;Porast javnih rashoda Prividni uzroci porasta javnih rashoda,
način izvođenja, zahtjevi za studente, način vrednovanja znanja naslovna
Nastavni plan i program za kolegij Matematika nefundirani porezi, Repatricijski
i kvotni porezi Porezni poslovanja, i nužno je da razumiju kontekst u
kojem se ono odvija: karakteristike međunarodnog tržišta i poslovanja na tom
tržištu, načine na koji mogu ocijeniti privlačnost nekog tržišta, i različite
elelmente koji potiču ili otežavaju poslovanje na međunarodnom tržištu Kolegij
pokriva područja strukture, strategije i kontrole međunarodnog poslovanja malih
i srednjih poduzeća, kao i mogućnosti izlaska na međunarodno tržište Posebno se
analiziraju pojedine poslovne funkcije u kontekstu međunarodnog poslovanja:
upravljanje proizvodnjom, logistika, marketing, istraživanje i razvoj, ljudski
resrursi i financijsko upravljanje