Poslovni Forum

 Baza podataka
 WEB katalog
 Adresar
 Zaštita potrošača
  Europske integracije
Trgovačko pravo
Management
Poljoprivreda
  Investicijski projekti
Izrada WEB stranica
Istraživanje tržišta
Marketing


Pored centralne baze podataka, Poslovni Forum tvrtkama i obrtnicima pruža i druge usluge:

 trgovačko posredovanje na domačem i inozemnom tržištu
 konzalting u području investicija, te izrada predinvesticijskih i investicijskih studija i njihova ocjena
 izrada Internet prezentacija
 pružanje savjeta o vrsti i konfiguraciji računalne opreme i pripadajuće programske podrške i analiziranje potreba i problema korisnika i davanje odgovarajućega rješenja
 razvoj, izradu, pribavljanje i dokumentiranje programske podrške po narudžbi korisnika
 pisanje programa prema uputama i potrebama korisnika
 obradu podataka uz uporabu programa korisnika ili vlastitog programa usluge unosa podataka
 razvoj baze podataka: povezivanje podataka iz različitih izvora
 pohranjivanje podataka: pripremu slogova za prihvat informacija u zadanom obliku
 dostupnost baze podataka: pružanje podataka u traženom formatu izravnim pretraživanjem ili pristupom (računalnim upravljanjem) svakome ili određenim korisnicima, razvrstanih po zahtjevu
 održavanje i popravak uredskih i knjigovodstvenih strojeva te računalnih sustava
 ispitivanje mogućnosti tržišta, prihvatljivost i upoznavanje proizvoda i kupovnih navika potrošača radi promicanja prodaje i razvoja novih proizvoda, uključujući statističku analizu rezultata
 ispitivanje javnoga mnijenja o političkim, ekonomskim i društvenim pitanjima i statistička analiza
 davanje savjeta, usmjeravanje i operativnu pomoć poduzećima i javnim službama
 
savjete i pomoć poduzećima i javnim službama u vezi s planiranjem, organizacijom, efikasnošću i kontrolom, upravljačke informacije itd.
 arbitraža i usuglašavanje između uprave i radnika
 kreiranje i provođenje promidžbenih djelatnosti
 kreiranje i postavljanje reklama na otvorenom prostoru npr. oglasnih ploča, panoa, priopćenja, izloga, izložbenih dvorana, oslikavanje automobila, autobusa, itd.
 oglašavanje preko medija tj. prodaja vremena i prostora za razno medijsko oglašavanje
 raspačavanje ili odašiljanje oglasnoga materijala ili uzoraka
 zakup i davanje prostora za oglašavanje
 izradu fotografija za komercijalne svrhe i za građanstvo
 adresiranje, ulaganje, pečaćenje i slanje poštom omotnica i promidžbenog materijala,
 ●
sastavljanje adresara za slanje poštom itd.
 naplata računa, ocjena kreditne sposobnosti pojedinaca i tvrtki ili njihovoga poslovanja
 poslovno posredništvo tj. dogovaranje kupnje ili prodaje manjih ili srednjih poduzeća, kancelarija, ordinacija i sl.
 modno dizajniranje tkanina, odjeće, obuće, nakita, namještaja i drugih proizvoda
 organiziranje sajmova, izložaba i kongresa
 agencijsko posredovanje u korist pojedinaca za dobivanje angažmana (zaposlenja) u filmskoj, kazališnoj predstavi ili drugoj zabavnoj ili sportskoj atrakciji, te plasiranje igara, knjiga, umjetničkih djela, fotografija itd


Opširnije informacije...



KOMUNICIRANJA Unaprijedite donošenje odluka UPRAVLJANJE INFORMACIJAMA Upravljanje promjenama Upravljanje sastancima Upravljanje sastancima Upravljanje vremenom – svakodnevni posao tajnice Upravljanje žalbama Uspješno obavljanje posla tajnice može Uspješno vođenje poslovnih razgovora nije mehanizam koji se jednom nauči i onda primjenjuje u svim situacijama  svoje poslovanje, nastup na tržištu, ponudu i potražnju, odnosno konkurentnost. Zastupnik bi trebao pravim pitanjima u pravo vrijeme i na pravi način poticati klijenta na razgovor i slušati o njegovim potrebama. Provodi li takvo načelo, zastupnik može prilagoditi prezentaciju poslovne ponude, usluga i ugovore stvarnim potrebama svojim klijentima, poslovnim subjektima. Uspješnost zastupnika u obavljanju svojih poslovnih zadataka, osim o objektivnim faktorima, uvelike ovisi i o njegovim sposobnostima, motivaciji, zanimanjima i vještinama te osobinama ličnosti. Ti subjektivni faktori dolaze do izražaja u poznatoj činjenici da je čovjekov učinak, funkcija onoga što on može (njegove sposobnosti), što umije (znanja, vještine i navike) te što hoće (motivacija, stavovi i interesi). Utvrditi želje i potrebe svakog klijenta (trgovačkog društva, obrtnika, samostalnog djelatnika…) osnovni je preduvjet za izvođenje prikladne prezentacije usluga Poslovnog Foruma. U procesu komuniciranja s klijentima zastupnik može neposredno saznati za njihove želje i potrebe i prema tim željama i potrebama prilagoditi svoje ponašanje. Vrlo uopćeno mogli bismo reći da svakom zaključenju ugovora prethodi faza istraživanja želja i potreba klijenata. Ova se tvrdnja podudara s činjenicom da svakoj razmjeni usluga prethodi razmjena informacija. Tijekom zaključenja ugovora neprekidno se odvija razmjena informacija između klijenta i zastupnika. Svaki zastupnik je istraživač tržišta u malom. Poželjno je da zastupnik što prije sazna za klijentove želje. Pozdrav i početne riječi razgovora trebale bi biti usmjerene u pravcu poticanja klijenta, kako bi on što prije i što jasnije izrazio svoje želje i potrebe. utvrđuju se Uz lijenost redovito ide i nekritičko prebacivanje krivnje na druge, kao opravdanje neuspjeha, kojem je ustvari uzrok lijenost. Marljiva osoba uvijek će svaku situaciju prvo i sama pokušati riješiti, dok će lijena osoba odmah u pomoć pozivati druge da recepta nema, ponekad valja biti uporan, a ponekad popustljiv. No u svim situacijama trebaju se manifestirati iskrenost i poštovanje tuđe ličnosti. One leže u temeljima posla zastupnika. Iskrenost i nesebičnost glavne su osobine dobrog savjetnika - zastupnika. V POSTUPAK ODOBRAVANJA KREDITA: Vaš sadašnji stupanj razvoja kad ga zavod upućuje na školovanje tijekom kojeg ne prima novčanu naknadu. Također ima i pravo na naknadu troškova za vrijeme obrazovnih Važna napomena: Poslodavac ne smije radniku dati otkaz prije nego što program prođe sva gore navedena usaglašavanja, te tek osam dana nakon što ga je dostavio službi za zapošljavanje koja se u tom roku mora o njemu očitovati: prihvatiti ili odgoditi primjenu programa u cijelosti ili pojedinih dijelova na najduže tri mjeseca. Važna napomena: Prema Zakonu o radu Republike Hrvatske svi zaposleni radnici kod poslodavca koji redovito zapošljava najmanje 20 radnika (s izuzetkom zaposlenih u organima državne uprave), imaju pravo sudjelovati u odlučivanju o pitanjima u vezi s njihovim ekonomskim i socijalnim pravima i interesima. Važno je naglasiti, da veću mogućnost za uspješno vođenje poslovnog razgovora radi sklapanja ugovora, ima onaj zastupnik koji ovoj tipičnoj socijalnoj situaciji prilazi s većim stupnjem kulture ophođenja s ljudima. Riječ kultura u najširem smislu znači procese i rezultate cjelokupne ljudske aktivnosti na liniji humanizacije prirode i društvenog života, bez obzira na to radi li se o rezultatima materijalne ili duhovne proizvodnje. Već smo spomenuli koliko je važno za zastupnika da zna i ima strpljenja slušati što klijent govori. Pustiti drugoga da govori i pažljivo slušati nije samo način da saznamo za njegove misli, probleme i očekivanja, već je izvrstan način da steknemo simpatije klijenata. Verbalna komunikacija Verzija 3.0 VI ZAKLJUČNE ODREDBE: VISA Elektron kartica je kartica koja služi za polaganje i podizanje gotovine na bankomatima i u poslovnicama/jedinicama ZAP-a putem POS uređaja. Vjerski blagdani Vještina komuniciranja telefonom Vještina pregovaranja Vodeći proizvodi u elektronskom trgovačkom prometu su: software, putovanja, zabava i financijske usluge, utvrđeno je u jednoj studiji Organisation for Economic Co-operation and Development (OECD)-a. Vodič za upravljanje uredom Voditelj ureda VODITELJ UREDA I SURADNICI Vrijeme održavanja Za Banku Za klijente koji nemaju pristup Internetu, poželjno je isprintati i stranice sa primjerom upisa u bazu podataka ponude i potražnje, kako bi klijent stekao stvarni dojam kako usluga izgleda. Za obrtnike upisuje se broj koji je dodijelio Državni zavod za statistiku posredstvom nadležnog tijela. Za obrtnike upisuje se broj koji je dodijelio Državni zavod za statistiku posredstvom nadležnog tijela. Za osnivanje neformalne udruge potrebno je najmanje dva osnivača koji će umjesto osnivačke skupštine i ostale procedure koja prati osnivanje formalnih udruga potpisati ugovor o osnivanju neformalne udruge. Zakon ne određuje ovjeru potpisa na takvom ugovoru, ali je zbog zaštite kako osnivača tako i trećih u prometu poželjno ovjeravanje potpisa. Za otvaranje računa određenih zakonom dostavlja se: Za otvaranje računa organizacijskog dijela poslovnog subjekta dostavlja se: Za otvaranje računa za redovno poslovanje dostavlja se: ZA POPUNJAVANJE OBRAZACA UGOVARANJA Za prvi dojam koji stvaramo kod “kupca” nije dovoljno samo pogledati i sa smješkom pozdraviti klijenta. Treba mu se i primjereno približiti. Približavanje je znak zainteresiranosti i susretljivosti zastupnika. Za svakog zastupnika upisuje se ime, prezime i JMBG i popunjava da li ovlašten za pojedinačno ili skupno zastupanje. Obvezan je otisak pečata. Za ugovaranje i otvaranje platno-prometnih kunskih računa popunjavaju se sljedeći obrasci: Za vrijeme trajanja otkaznog roka radnik je dužan raditi. Za zastupnika je neobično važno znati kako pravilno voditi razgovor. Može se navesti niz pravila razgovor. Najvažnije je, međutim, znati se zaustaviti, tj. pustiti i drugoga da govori, zatim pažljivo slušati što on govori, te ga istovremeno promatrati kako bismo vodili računa o izrazu lica sugovornika. Prema pravilima lijepog ponašanja mišljenja sugovornika treba poštovati, a ako ga i želimo pobijati - onda to činimo na pristojan način, bez dizanja glasa, nervoznih i omalovažavajućih pokreta. Za zastupnika je posebno važno da što jasnije izražava svoje zadovoljstvo u susretu s klijentom (smiješkom, vedrim izrazom lica i sl.), a doživljaje svoje eventualne neugode ili nesigurnosti da što manje izražava. Za zastupnika je vrlo važno biti susretljiv, spreman uvijek priskočiti u pomoć klijentima, jednom rječju voditi brigu o njima. Često je bitnije i kako je što rečeno, od samog sadržaja rečenog. Zadatak je zastupnika da kao organizator zaključenja ugovora pruži klijentu dovoljan broj razumljivih, zanimljivih i uvjerljivih poruka. Zastupnik je uspio ako je klijent poistovjetio rješenje svojeg problema s ponuđenim rješenjem. Zadatak je zastupnika u poslovnom razgovoru da pružanjem prave informacije (baš one koju poslovni subjekt treba), na pravi način (baš onako kako će tu informaciju zainteresirani poslovni subjekt (klijent) najlakše shvatiti), u pravo vrijeme (baš onda kada je klijent treba), što više pridonosi smanjenju percepcije rizika pri sklapanju ugovora. Zagreb Zagreb, 03. ožujka 2003. Zagreb, 03. ožujka 2003. Zagreb, listopad 2001. ZAHTJEV ZA DODJELU OVLAŠTENJA ZA RASPOLAGANJE SREDSTVIMA PO RAČUNU Zahtjev za dodjelu ovlaštenja za raspolaganje sredstvima po računu potpisuje osoba ovlaštena za zastupanje poslovnog subjekta (zastupnik ili vlasnik obrta) za svakog ovlaštenika. ZAHTJEV ZA OTVARANJE RAČUNA – obrazac 1 Zahtjevi za sklapanje ugovora preko interneta ne razlikuju se bitno od pretpostavaka za sklapanje ugovora na uobičajen način. I kod Online-ugovora ugovorne stranke se moraju sporazumjeti o bitnim sastojcima ugovora. Posebnost postoji jedino u tome što je u Online-slapanje ugovora uključen i kompjuter. Zahvale Zakon o udrugama u tom slučaju predviđa dva rješenja: prvenstveno bi trebala postupiti prema čl. 28. st. 3. prema kojem svaki član udruge može predložiti nadležnom uredu državne uprave da utvrdi činjenice koje bi predstavljale razlog za prestanak postojanja udruge, a supsidijarno bi trebalo Usmjeravanje radnika Uspješno obavljanje posla tajnice može Uspješno vođenje poslovnih razgovora nije mehanizam koji se jednom nauči i onda primjenjuje u svim situacijama. Uspješno vođenje poslovnog razgovora, posebno u fazi definiranja potreba, znači potaknuti klijenta kako bi nam iznio svoje stvarne probleme koje sklapanjem ugovora o korištenju usluga nastoji riješiti, ili unaprijediti svoje poslovanje, nastup na tržištu, ponudu i potražnju, odnosno konkurentnost. Zastupnik bi trebao pravim pitanjima u pravo vrijeme i na pravi način poticati klijenta na razgovor i slušati o njegovim potrebama. Provodi li takvo načelo, zastupnik može prilagoditi prezentaciju poslovne ponude, usluga i ugovore stvarnim potrebama svojim klijentima, poslovnim subjektima. Uspješnost zastupnika u obavljanju svojih poslovnih zadataka, osim o objektivnim faktorima, uvelike ovisi i o njegovim sposobnostima, motivaciji, zanimanjima i vještinama te osobinama ličnosti. Ti subjektivni faktori dolaze do izražaja u poznatoj činjenici da je čovjekov učinak, funkcija onoga što on može (njegove sposobnosti), što umije (znanja, vještine i navike) te što hoće (motivacija, stavovi i interesi). Utvrditi želje i potrebe svakog klijenta (trgovačkog društva, obrtnika, samostalnog djelatnika…) osnovni je preduvjet za izvođenje prikladne prezentacije usluga Poslovnog Foruma. U procesu komuniciranja s klijentima zastupnik može neposredno saznati za njihove želje i potrebe i prema tim željama i potrebama prilagoditi svoje ponašanje. Vrlo uopćeno mogli bismo reći da svakom zaključenju ugovora prethodi faza istraživanja želja i potreba klijenata. Ova se tvrdnja podudara s činjenicom da svakoj razmjeni usluga prethodi razmjena informacija. Tijekom zaključenja ugovora neprekidno se odvija razmjena informacija između klijenta i zastupnika. Svaki zastupnik je istraživač tržišta u malom. Poželjno je da zastupnik što prije sazna za klijentove želje. Pozdrav i početne riječi razgovora trebale bi biti usmjerene u pravcu poticanja klijenta, kako bi on što prije i što jasnije izrazio svoje želje i potrebe. utvrđuju se Uz lijenost redovito ide i nekritičko prebacivanje krivnje na druge, kao opravdanje neuspjeha, kojem je ustvari uzrok lijenost. Marljiva osoba uvijek će svaku situaciju prvo i sama pokušati riješiti, dok će lijena osoba odmah u pomoć pozivati druge, bez da se je potrudila sama riješiti situaciju ili naći odgovor. Važno je da zastupnik dobro upozna samoga sebe, da u toku komuniciranja s klijentima promatra svoje ponašanje, kako bi ga mogao analizirati i mijenjati u skladu s potrebama svake konkretne situacije. Moramo ponoviti da recepta nema, ponekad valja biti uporan, a ponekad popustljiv. No u svim situacijama trebaju se manifestirati iskrenost i poštovanje tuđe ličnosti. One leže u temeljima posla zastupnika. Iskrenost i nesebičnost glavne su osobine dobrog savjetnika - zastupnika POSTUPAK ODOBRAVANJA KREDITA: Vaš sadašnji stupanj razvoja? VAŠ STAV – KLJUČ U OPHOĐENJU S LJUDIMA Vaš stav i vaš posao Vaš stav prema vašem poslu – poslu tajnice Važna napomena: Nezaposleni radnik, pod posebnim uvjetima, ima pravo na zdravstveno osiguranje, mirovinsko i invalidsko osiguranje i doplatak za djecu - prema propisima Zakona o zapošljavanju; pravo na novčanu pomoć- kad ga zavod upućuje na školovanje tijekom kojeg ne prima novčanu naknadu. Također ima i pravo na naknadu troškova za vrijeme obrazovnih Važna napomena: Poslodavac ne smije radniku dati otkaz prije nego što program prođe sva gore navedena usaglašavanja, te tek osam dana nakon što ga je dostavio službi za zapošljavanje koja se u tom roku mora o njemu očitovati: prihvatiti ili odgoditi primjenu programa u cijelosti ili pojedinih dijelova na najduže tri mjeseca. Važna napomena: Prema Zakonu o radu Republike Hrvatske svi zaposleni radnici kod poslodavca koji redovito zapošljava najmanje o pitanjima u vezi s njihovim ekonomskim i socijalnim pravima i interesima. Važno je naglasiti, da veću mogućnost za uspješno vođenje poslovnog razgovora radi sklapanja ugovora, ima onaj zastupnik koji ovoj tipičnoj socijalnoj situaciji prilazi s većim stupnjem kulture ophođenja s ljudima. Riječ kultura u najširem smislu znači procese i rezultate cjelokupne ljudske aktivnosti na liniji humanizacije prirode i društvenog života, bez obzira na to radi li se o rezultatima materijalne ili duhovne proizvodnje. Već smo spomenuli koliko je važno za zastupnika da zna i ima strpljenja slušati što klijent govori. Pustiti drugoga da govori i pažljivo slušati nije samo način da saznamo za njegove misli, probleme i očekivanja, već je izvrstan način da steknemo simpatije klijenata. Verbalna komunikacija Verzija 3.0 VI ZAKLJUČNE ODREDBE: VISA Elektron kartica je kartica koja služi za polaganje i podizanje gotovine na bankomatima i u poslovnicama/jedinicama ZAP-a putem POS uređaja. Vjerski blagdani Vještina komuniciranja telefonom Vještina pregovaranja Vodeći proizvodi u elektronskom trgovačkom prometu su: software, putovanja, zabava i financijske usluge, utvrđeno je u jednoj studiji Organisation for Economic Co-operation and Development pristup Internetu, poželjno je isprintati i stranice sa primjerom upisa u bazu podataka ponude i potražnje, kako bi klijent stekao stvarni dojam kako usluga izgleda. Za obrtnike upisuje se broj koji je dodijelio Državni zavod za statistiku posredstvom nadležnog tijela. Za obrtnike upisuje se broj koji je dodijelio Državni zavod za statistiku posredstvom nadležnog tijela. Za osnivanje neformalne udruge potrebno je najmanje dva osnivača koji će umjesto osnivačke skupštine i ostale procedure koja prati osnivanje formalnih udruga potpisati ugovor o osnivanju neformalne udruge. Zakon ne određuje ovjeru potpisa na takvom ugovoru, ali je zbog zaštite kako osnivača tako i trećih u prometu poželjno ovjeravanje potpisa. Za otvaranje računa određenih zakonom dostavlja se: Za otvaranje računa organizacijskog dijela poslovnog subjekta dostavlja se: Za otvaranje računa za redovno poslovanje dostavlja se: ZA POPUNJAVANJE OBRAZACA UGOVARANJA Za prvi dojam koji stvaramo kod “kupca” nije dovoljno samo pogledati i sa smješkom pozdraviti klijenta. Treba mu se i primjereno približiti. Približavanje je znak zainteresiranosti i susretljivosti zastupnika. Za svakog zastupnika upisuje se ime, prezime i JMBG i popunjava da li ovlašten za pojedinačno ili skupno zastupanje. Obvezan je otisak pečata. Za ugovaranje i otvaranje platno-prometnih kunskih računa popunjavaju se sljedeći obrasci: Za vrijeme trajanja otkaznog roka radnik je dužan raditi. Za zastupnika je neobično važno znati kako pravilno voditi razgovor. Može se navesti niz pravila razgovor. Najvažnije je, međutim, znati se zaustaviti, tj. pustiti i drugoga da govori, zatim pažljivo slušati što on govori, te ga istovremeno promatrati kako bismo vodili računa o izrazu lica sugovornika. Prema pravilima lijepog ponašanja mišljenja sugovornika treba poštovati, a ako ga i želimo pobijati - onda to činimo na pristojan način, bez dizanja glasa, nervoznih i omalovažavajućih pokreta. Za zastupnika je posebno važno da što jasnije izražava svoje zadovoljstvo u susretu s klijentom (smiješkom, vedrim izrazom lica i sl.), a doživljaje svoje eventualne neugode ili nesigurnosti da što manje izražava. Za zastupnika je vrlo važno biti susretljiv, spreman uvijek priskočiti u pomoć klijentima, jednom rječju voditi brigu o njima. Često je bitnije i kako je što rečeno, od samog sadržaja rečenog. Zadatak je zastupnika da kao organizator zaključenja ugovora pruži klijentu dovoljan broj razumljivih, zanimljivih i uvjerljivih poruka. Zastupnik je uspio ako je klijent poistovjetio rješenje svojeg problema s ponuđenim rješenjem. Zadatak je zastupnika u poslovnom razgovoru da pružanjem prave informacije (baš one koju poslovni subjekt treba), na pravi način (baš onako kako će tu informaciju zainteresirani poslovni subjekt (klijent) najlakše shvatiti), u pravo vrijeme (baš onda kada je klijent treba), što više pridonosi smanjenju percepcije rizika pri sklapanju ugovora. Zahtjev za dodjelu ovlaštenja za raspolaganje sredstvima po računu potpisuje osoba ovlaštena za zastupanje poslovnog subjekta (zastupnik ili vlasnik obrta) za svakog ovlaštenika. ZAHTJEV ZA OTVARANJE RAČUNA – obrazac 1 Zahtjevi za sklapanje ugovora preko interneta ne razlikuju se bitno od pretpostavaka za sklapanje ugovora na uobičajen način. I kod Online-ugovora ugovorne stranke se moraju sporazumjeti o bitnim sastojcima ugovora. Posebnost postoji jedino u tome što je u Online-slapanje ugovora uključen i kompjuter. Zahvale Zakon o udrugama u tom slučaju predviđa dva rješenja: prvenstveno bi trebala postupiti prema kojem svaki član udruge može predložiti nadležnom uredu državne uprave da utvrdi činjenice koje bi predstavljale razlog za prestanak postojanja udruge, a supsidijarno bi trebalo postupiti prema čl. 26. st. 1. prema kojem svaki član udruge ima pravo podnijeti tužbu Županijskom sudu KOMUNICIRANJA Unaprijedite donošenje odluka UPRAVLJANJE INFORMACIJAMA Upravljanje promjenama Upravljanje sastancima Upravljanje sastancima Upravljanje vremenom – svakodnevni posao tajnice Upravljanje žalbama UPUTA Ured – što je to? Usmjeravanje radnika Uspješno obavljanje posla tajnice može Uspješno vođenje poslovnih razgovora nije mehanizam koji se jednom nauči i onda primjenjuje u svim situacijama. Uspješno vođenje poslovnog razgovora, posebno u fazi definiranja potreba, znači potaknuti klijenta kako bi nam iznio svoje stvarne probleme koje sklapanjem ugovora o korištenju usluga nastoji riješiti, ili unaprijediti svoje poslovanje, nastup na tržištu, ponudu i potražnju, odnosno konkurentnost. Zastupnik bi trebao pravim pitanjima u pravo vrijeme i na pravi način poticati klijenta na razgovor i slušati o njegovim potrebama. Provodi li takvo načelo, zastupnik može prilagoditi prezentaciju poslovne ponude, usluga i ugovore stvarnim potrebama svojim klijentima, poslovnim subjektima. Uspješnost zastupnika u obavljanju svojih poslovnih zadataka, osim o objektivnim faktorima, uvelike ovisi i o njegovim sposobnostima, motivaciji, zanimanjima i vještinama te osobinama ličnosti. Ti subjektivni faktori dolaze do izražaja u poznatoj činjenici da je čovjekov učinak, funkcija onoga što on može (njegove sposobnosti), što umije (znanja, vještine i navike) te što hoće (motivacija, stavovi i interesi). Utvrditi želje i potrebe svakog klijenta (trgovačkog društva, obrtnika, samostalnog djelatnika…) osnovni je preduvjet za izvođenje prikladne prezentacije usluga Poslovnog Foruma. U procesu komuniciranja s klijentima zastupnik može neposredno saznati za njihove želje i potrebe i prema tim željama i potrebama prilagoditi svoje ponašanje. Vrlo uopćeno mogli bismo reći da svakom zaključenju ugovora prethodi faza istraživanja želja i potreba klijenata. Ova se tvrdnja podudara s činjenicom da svakoj razmjeni usluga prethodi razmjena informacija. Tijekom zaključenja ugovora neprekidno se odvija razmjena informacija između klijenta i zastupnika. Svaki zastupnik je istraživač tržišta u malom. Poželjno je da zastupnik što prije sazna za klijentove želje. Pozdrav i početne riječi razgovora trebale bi biti usmjerene u pravcu poticanja klijenta, kako bi on što prije i što jasnije izrazio svoje želje i potrebe. utvrđuju se Uz lijenost redovito ide i nekritičko prebacivanje krivnje na druge, kao opravdanje neuspjeha, kojem je ustvari uzrok lijenost. Marljiva osoba uvijek će svaku situaciju prvo i sama pokušati riješiti, dok će lijena osoba odmah u pomoć pozivati druge, bez da se je potrudila sama riješiti situaciju ili naći odgovor. Važno je da zastupnik dobro upozna samoga sebe, da u toku komuniciranja s klijentima promatra svoje ponašanje, kako bi ga mogao analizirati i mijenjati u skladu s potrebama svake konkretne situacije. Moramo ponoviti da recepta nema, ponekad valja biti uporan, a ponekad popustljiv. No u svim situacijama trebaju se manifestirati iskrenost i poštovanje tuđe ličnosti. One leže u temeljima posla zastupnika. Iskrenost i nesebičnost glavne su osobine dobrog savjetnika - zastupnika. V POSTUPAK ODOBRAVANJA KREDITA: Vaš sadašnji stupanj razvoja? VAŠ STAV – KLJUČ U OPHOĐENJU S LJUDIMA Vaš stav i vaš posao Vaš stav prema vašem poslu – poslu tajnice Važna napomena: Nezaposleni radnik, pod posebnim uvjetima, ima pravo na zdravstveno osiguranje, mirovinsko i invalidsko osiguranje i doplatak za djecu - prema propisima Zakona o zapošljavanju; pravo na novčanu pomoć- kad ga zavod upućuje na školovanje tijekom kojeg ne prima novčanu naknadu. Također ima i pravo na naknadu troškova za vrijeme obrazovnih Važna napomena: Poslodavac ne smije radniku dati otkaz prije nego što program prođe sva gore navedena usaglašavanja, te tek osam dana nakon što ga je dostavio službi za zapošljavanje koja se u tom roku mora o njemu očitovati: prihvatiti ili odgoditi primjenu programa u cijelosti ili pojedinih dijelova na najduže tri mjeseca. mogućnost za uspješno vođenje poslovnog razgovora radi sklapanja ugovora, ima onaj zastupnik koji ovoj tipičnoj socijalnoj situaciji prilazi s većim stupnjem kulture ophođenja s ljudima. Riječ kultura u najširem smislu znači procese i rezultate cjelokupne ljudske aktivnosti na liniji humanizacije prirode i društvenog života, bez obzira na to radi li se o rezultatima materijalne ili duhovne proizvodnje. Već smo spomenuli koliko je važno za zastupnika da zna i ima strpljenja slušati što klijent govori. Pustiti drugoga da govori i pažljivo slušati nije samo način da saznamo za njegove misli, probleme i očekivanja, već je izvrstan način da steknemo simpatije klijenata. Verbalna komunikacija Verzija 3.0 VI ZAKLJUČNE ODREDBE: VISA Elektron kartica je kartica koja služi za polaganje i podizanje gotovine na bankomatima i u poslovnicama/jedinicama ZAP-a putem POS uređaja. Vjerski blagdani Vještina komuniciranja telefonom Vještina pregovaranja Vodeći proizvodi u elektronskom trgovačkom prometu su: software, putovanja, zabava Za Banku Za klijente koji nemaju pristup Internetu, poželjno je isprintati i stranice sa primjerom upisa u bazu podataka ponude i potražnje, kako bi klijent stekao stvarni dojam kako usluga izgleda. Za obrtnike upisuje se broj koji je dodijelio Državni zavod za statistiku posredstvom nadležnog tijela. Za obrtnike upisuje se broj koji je dodijelio Državni zavod za statistiku posredstvom nadležnog tijela. Za osnivanje neformalne udruge potrebno je najmanje dva osnivača koji će umjesto osnivačke skupštine i ostale procedure koja prati osnivanje formalnih udruga potpisati ugovor o osnivanju neformalne udruge. Zakon ne određuje ovjeru potpisa na takvom ugovoru, ali je zbog zaštite kako osnivača tako i trećih u prometu poželjno ovjeravanje potpisa. Za otvaranje računa određenih zakonom dostavlja se: Za otvaranje računa organizacijskog dijela poslovnog subjekta dostavlja se: Za otvaranje računa za redovno poslovanje dostavlja se: ZA POPUNJAVANJE OBRAZACA UGOVARANJA Za prvi dojam koji stvaramo kod “kupca” nije dovoljno samo pogledati i sa smješkom pozdraviti klijenta. Treba mu se i primjereno približiti. Približavanje je znak zainteresiranosti i susretljivosti zastupnika. Za svakog zastupnika upisuje se ime, prezime i JMBG i popunjava da li ovlašten za pojedinačno ili skupno zastupanje. Obvezan je otisak pečata. Za ugovaranje i otvaranje platno-prometnih kunskih računa popunjavaju se sljedeći obrasci: Za vrijeme trajanja otkaznog roka radnik je dužan raditi. Za zastupnika je neobično važno znati kako pravilno voditi razgovor. Može se navesti niz pravila razgovor. Najvažnije je, međutim, znati se zaustaviti, tj. pustiti i drugoga da govori, zatim pažljivo slušati što on govori, te ga istovremeno promatrati kako bismo vodili računa o izrazu lica sugovornika. Prema pravilima lijepog ponašanja mišljenja sugovornika treba poštovati, a ako ga i želimo pobijati - onda to činimo na pristojan način, bez dizanja glasa, nervoznih i omalovažavajućih pokreta. Za zastupnika je posebno važno da što jasnije izražava svoje zadovoljstvo u susretu s klijentom (smiješkom, vedrim izrazom lica i sl.), a doživljaje svoje eventualne neugode ili nesigurnosti da što manje izražava. Za zastupnika je vrlo važno biti susretljiv, spreman uvijek priskočiti u pomoć klijentima, jednom rječju voditi brigu o njima. Često je bitnije i kako je što rečeno, od samog sadržaja rečenog. Zadatak je zastupnika da kao organizator zaključenja ugovora pruži klijentu dovoljan broj razumljivih, zanimljivih i uvjerljivih poruka. Zastupnik je uspio ako je klijent poistovjetio rješenje svojeg problema s ponuđenim rješenjem. Zadatak je zastupnika u poslovnom razgovoru da pružanjem prave informacije (baš one koju poslovni subjekt treba), na pravi način (baš onako kako će tu informaciju zainteresirani poslovni subjekt (klijent) najlakše shvatiti), u pravo vrijeme (baš onda kada je klijent treba), što više pridonosi smanjenju percepcije rizika pri sklapanju ugovora. Zagreb Zagreb, 03. ožujka 2003. Zagreb, 03. ožujka 2003. Zagreb, listopad 2001. ZAHTJEV ZA DODJELU OVLAŠTENJA ZA RASPOLAGANJE SREDSTVIMA PO RAČUNU Zahtjev za dodjelu ovlaštenja za raspolaganje sredstvima po računu potpisuje osoba ovlaštena za zastupanje poslovnog subjekta (zastupnik ili vlasnik obrta) za svakog ovlaštenika. ZAHTJEV ZA OTVARANJE RAČUNA – obrazac 1 Zahtjevi za sklapanje ugovora preko interneta ne razlikuju se bitno od pretpostavaka za sklapanje ugovora na uobičajen način. I kod Online-ugovora ugovorne stranke se moraju sporazumjeti o bitnim sastojcima ugovora. Posebnost postoji jedino u tome što je u Online-slapanje ugovora uključen i kompjuter. Zahvale Zakon o udrugama u tom slučaju predviđa dva rješenja: prvenstveno bi trebala postupiti prema čl. 28. st. 3. prema kojem svaki član udruge može predložiti nadležnom uredu državne uprave da utvrdi činjenice koje bi predstavljale razlog za prestanak postojanja udruge, a supsidijarno bi trebalo postupiti prema čl. 26. st. 1. prema kojem svaki član udruge ima pravo podnijeti tužbu Županijskom sudu KOMUNICIRANJA Unaprijedite donošenje odluka UPRAVLJANJE INFORMACIJAMA Upravljanje promjenama Upravljanje sastancima Upravljanje sastancima Upravljanje vremenom – svakodnevni posao tajnice Upravljanje žalbama UPUTA Ured – što je to? Usmjeravanje radnika Uspješno obavljanje posla tajnice može Uspješno vođenje poslovnih razgovora nije mehanizam koji se jednom nauči i onda primjenjuje u svim situacijama. Uspješno vođenje poslovnog razgovora, posebno u fazi definiranja potreba, znači potaknuti klijenta kako bi nam iznio svoje stvarne probleme koje sklapanjem ugovora o korištenju usluga nastoji riješiti, ili unaprijediti svoje poslovanje, nastup na tržištu, ponudu i potražnju, odnosno konkurentnost. Zastupnik bi trebao pravim pitanjima u pravo vrijeme i na pravi način poticati klijenta na razgovor i slušati o njegovim potrebama. Provodi li takvo načelo, zastupnik može prilagoditi prezentaciju poslovne ponude, usluga i ugovore stvarnim potrebama svojim klijentima, poslovnim subjektima preduvjet za izvođenje prikladne prezentacije usluga Poslovnog Foruma. U procesu komuniciranja s klijentima zastupnik može neposredno saznati za njihove želje i potrebe i prema tim željama i potrebama prilagoditi svoje ponašanje. Vrlo uopćeno mogli bismo reći da svakom zaključenju ugovora prethodi faza istraživanja želja i potreba klijenata. Ova se tvrdnja podudara s činjenicom da svakoj razmjeni usluga prethodi razmjena informacija. Tijekom zaključenja ugovora neprekidno se odvija razmjena informacija između klijenta i zastupnika. Svaki zastupnik je istraživač tržišta u malom. Poželjno je da zastupnik što prije sazna za klijentove želje. Pozdrav i početne riječi razgovora trebale bi biti usmjerene u pravcu poticanja klijenta, kako bi on što prije i što jasnije izrazio svoje želje i potrebe. utvrđuju se Uz lijenost redovito ide i nekritičko prebacivanje krivnje na druge, kao opravdanje neuspjeha, kojem je ustvari uzrok lijenost. Marljiva osoba uvijek će svaku situaciju prvo i sama pokušati riješiti, dok će lijena osoba odmah u pomoć pozivati druge, bez da se je potrudila sama riješiti situaciju ili naći odgovor. Važno je da zastupnik dobro upozna samoga sebe, da u toku komuniciranja s klijentima promatra svoje ponašanje, kako bi ga mogao analizirati i mijenjati u skladu s potrebama svake konkretne situacije. Moramo ponoviti da recepta nema, ponekad valja biti uporan, a ponekad popustljiv. No u svim situacijama trebaju se manifestirati iskrenost i poštovanje tuđe ličnosti. One leže u temeljima posla zastupnika. Iskrenost i nesebičnost glavne su osobine dobrog savjetnika - zastupnika. V POSTUPAK ODOBRAVANJA KREDITA: Vaš sadašnji stupanj razvoja? VAŠ STAV – KLJUČ U OPHOĐENJU S LJUDIMA Vaš stav i vaš posao Vaš stav prema vašem poslu – poslu tajnice Važna napomena: Nezaposleni radnik, pod posebnim uvjetima, ima pravo na zdravstveno osiguranje, mirovinsko i invalidsko osiguranje i doplatak za djecu - prema propisima Zakona o zapošljavanju; pravo na novčanu pomoć- kad ga zavod upućuje na školovanje tijekom kojeg ne prima novčanu naknadu. Također ima i pravo na naknadu troškova za vrijeme obrazovnih Važna napomena: Poslodavac ne smije radniku dati otkaz prije nego što program prođe sva gore navedena usaglašavanja, te tek osam dana nakon što ga je dostavio službi za zapošljavanje koja se u tom roku mora o njemu očitovati: prihvatiti ili odgoditi primjenu programa u cijelosti ili pojedinih dijelova na najduže tri mjeseca. Važna napomena: Prema Zakonu o radu Republike Hrvatske svi zaposleni radnici kod poslodavca koji redovito zapošljava najmanje 20 radnika (s izuzetkom zaposlenih u organima državne uprave), imaju pravo sudjelovati u odlučivanju o pitanjima u vezi s njihovim ekonomskim i socijalnim pravima i interesima. Važno je naglasiti, da veću mogućnost za uspješno vođenje poslovnog razgovora radi sklapanja ugovora, ima onaj zastupnik koji ovoj tipičnoj socijalnoj situaciji prilazi s većim stupnjem kulture ophođenja s ljudima. Riječ kultura u najširem smislu znači procese i rezultate cjelokupne ljudske aktivnosti na liniji humanizacije prirode i društvenog života, bez obzira na to radi li se o rezultatima materijalne ili duhovne proizvodnje. Već smo spomenuli koliko je važno za zastupnika da zna i ima strpljenja slušati što klijent govori. Pustiti drugoga da govori i pažljivo slušati nije samo način da saznamo za njegove misli, probleme i očekivanja, već je izvrstan način da steknemo simpatije klijenata. Verbalna komunikacija Verzija 3.0 VI ZAKLJUČNE ODREDBE: VISA Elektron kartica je kartica koja služi za polaganje i podizanje gotovine na bankomatima i u poslovnicama/jedinicama ZAP-a putem POS uređaja. Vjerski blagdani Vještina komuniciranja telefonom Vještina pregovaranja Vodeći proizvodi u elektronskom trgovačkom prometu su: software, putovanja, zabava i financijske usluge, utvrđeno je u jednoj studiji Organisation for Economic Co-operation and Development (OECD)-a. Vodič za upravljanje uredom Voditelj ureda VODITELJ UREDA I SURADNICI Vrijeme održavanja: 3.- 7.6.2003 VRSTA POSTUPKA NOSITELJ AKTIVNOSTI Vrsta računa (zaokružiti): a) redovni Vrste informacija Vrste planova web: www.garten-muenchen.de www Za Banku Za klijente koji nemaju pristup Internetu, poželjno je isprintati i stranice sa primjerom upisa u bazu podataka ponude i potražnje, kako bi klijent stekao stvarni dojam kako usluga izgleda. Za obrtnike upisuje se broj koji je dodijelio Državni zavod za statistiku posredstvom nadležnog tijela. Za obrtnike upisuje se broj koji je dodijelio Državni zavod za statistiku posredstvom nadležnog tijela. Za osnivanje neformalne udruge potrebno je najmanje dva osnivača koji će umjesto osnivačke skupštine i ostale procedure koja prati osnivanje formalnih udruga potpisati ugovor o osnivanju neformalne udruge. Zakon ne određuje ovjeru potpisa na takvom ugovoru, ali je zbog zaštite kako osnivača tako i trećih u prometu poželjno ovjeravanje potpisa. Za otvaranje računa određenih zakonom dostavlja se: Za otvaranje računa organizacijskog dijela poslovnog subjekta dostavlja se: Za otvaranje računa za redovno poslovanje dostavlja se: ZA POPUNJAVANJE OBRAZACA UGOVARANJA Za prvi dojam koji stvaramo kod “kupca” nije dovoljno samo pogledati i sa smješkom pozdraviti klijenta. Treba mu se i primjereno približiti. Približavanje je znak zainteresiranosti i susretljivosti zastupnika. Za svakog zastupnika upisuje se ime, prezime i JMBG i popunjava da li ovlašten za pojedinačno ili skupno zastupanje. Obvezan je otisak pečata. Za ugovaranje i otvaranje platno-prometnih kunskih računa popunjavaju se sljedeći obrasci: Za vrijeme trajanja otkaznog roka radnik je dužan raditi. Za zastupnika je neobično važno znati kako pravilno voditi razgovor. Može se navesti niz pravila razgovor. Najvažnije je, međutim, znati se zaustaviti, tj. pustiti i drugoga da govori, zatim pažljivo slušati što on govori, te ga istovremeno promatrati kako bismo vodili računa o izrazu lica sugovornika. Prema pravilima lijepog ponašanja mišljenja sugovornika treba poštovati, a ako ga i želimo pobijati - onda to činimo na pristojan način, bez dizanja glasa, nervoznih i omalovažavajućih pokreta. Za zastupnika je posebno važno da što jasnije izražava svoje zadovoljstvo u susretu s klijentom (smiješkom, vedrim izrazom lica i sl.), a doživljaje svoje eventualne neugode ili nesigurnosti da što manje izražava. Za zastupnika je vrlo važno biti susretljiv, spreman uvijek priskočiti u pomoć klijentima, jednom rječju voditi brigu o njima. Često je bitnije i kako je što rečeno, od samog sadržaja rečenog. Zadatak je zastupnika da kao organizator zaključenja ugovora pruži klijentu dovoljan broj razumljivih, zanimljivih i uvjerljivih poruka. Zastupnik je uspio ako je klijent poistovjetio rješenje svojeg problema s ponuđenim rješenjem. Zadatak je zastupnika u poslovnom razgovoru da pružanjem prave informacije (baš one koju poslovni subjekt treba), na pravi način (baš onako kako će tu informaciju zainteresirani poslovni subjekt (klijent) najlakše shvatiti), u pravo vrijeme (baš onda kada je klijent treba), što više pridonosi smanjenju percepcije rizika pri sklapanju ugovora ovlaštena za zastupanje poslovnog subjekta (zastupnik ili vlasnik obrta) za svakog ovlaštenika. ZAHTJEV ZA OTVARANJE RAČUNA – obrazac 1 Zahtjevi za sklapanje ugovora preko interneta ne razlikuju se bitno od pretpostavaka za sklapanje ugovora na uobičajen način. I kod Online-ugovora ugovorne stranke se moraju sporazumjeti o bitnim sastojcima ugovora. Posebnost postoji jedino u tome što je u Online-slapanje ugovora uključen i kompjuter. Zahvale Zakon o udrugama u tom slučaju predviđa dva rješenja: prvenstveno bi trebala postupiti prema čl. 28. st. 3. prema kojem svaki član udruge može predložiti nadležnom uredu državne uprave da utvrdi činjenice koje bi predstavljale razlog za prestanak postojanja udruge, a supsidijarno bi trebalo postupiti prema čl. 26. st. 1. prema kojem svaki član udruge ima pravo podnijeti tužbu Županijskom sudu