Baza podataka WEB katalog Adresar Zaštita potrošača |
Europske integracije Trgovačko pravo Management Poljoprivreda |
Investicijski projekti Izrada WEB stranica Istraživanje tržišta Marketing |
Pored centralne baze podataka, Poslovni Forum tvrtkama i obrtnicima pruža i druge usluge:
● trgovačko posredovanje na domačem i inozemnom tržištu
● konzalting u području investicija, te izrada predinvesticijskih i
investicijskih studija i njihova ocjena
● izrada Internet prezentacija
● pružanje savjeta o vrsti i konfiguraciji računalne opreme i pripadajuće
programske podrške i analiziranje potreba i problema korisnika i davanje
odgovarajućega rješenja
● razvoj, izradu, pribavljanje i dokumentiranje programske podrške po narudžbi
korisnika
● pisanje programa prema uputama i potrebama korisnika
● obradu podataka uz uporabu programa korisnika ili vlastitog programa usluge unosa podataka
● razvoj baze podataka: povezivanje podataka iz različitih izvora
● pohranjivanje podataka: pripremu slogova za prihvat informacija u zadanom
obliku
● dostupnost baze podataka: pružanje podataka u traženom formatu izravnim
pretraživanjem ili pristupom (računalnim upravljanjem) svakome ili određenim
korisnicima, razvrstanih po zahtjevu
● održavanje i popravak uredskih i knjigovodstvenih strojeva te računalnih
sustava
● ispitivanje mogućnosti tržišta, prihvatljivost i upoznavanje proizvoda i
kupovnih navika potrošača radi promicanja prodaje i razvoja novih proizvoda,
uključujući statističku analizu rezultata
● ispitivanje javnoga mnijenja o političkim, ekonomskim i društvenim pitanjima i
statistička analiza
● davanje savjeta, usmjeravanje i operativnu pomoć poduzećima i javnim službama
●
savjete i pomoć poduzećima i javnim službama u vezi s planiranjem,
organizacijom, efikasnošću i kontrolom, upravljačke informacije itd.
● arbitraža i usuglašavanje između uprave i radnika
● kreiranje i provođenje promidžbenih djelatnosti
● kreiranje i postavljanje reklama na otvorenom prostoru npr. oglasnih ploča,
panoa, priopćenja, izloga, izložbenih dvorana, oslikavanje automobila, autobusa,
itd.
● oglašavanje preko medija tj. prodaja vremena i prostora za razno medijsko
oglašavanje
● raspačavanje ili odašiljanje oglasnoga materijala ili uzoraka
● zakup i davanje prostora za oglašavanje
● izradu fotografija za komercijalne svrhe i za građanstvo
● adresiranje, ulaganje, pečaćenje i slanje poštom omotnica i promidžbenog
materijala,
● sastavljanje adresara za slanje poštom itd.
● naplata računa, ocjena kreditne sposobnosti pojedinaca i tvrtki ili njihovoga
poslovanja
● poslovno posredništvo tj. dogovaranje kupnje ili prodaje manjih ili srednjih
poduzeća, kancelarija, ordinacija i sl.
● modno dizajniranje tkanina, odjeće, obuće, nakita, namještaja i drugih
proizvoda
● organiziranje sajmova, izložaba i kongresa
● agencijsko posredovanje u korist pojedinaca za dobivanje angažmana
(zaposlenja) u filmskoj, kazališnoj predstavi ili drugoj zabavnoj ili sportskoj
atrakciji, te plasiranje igara, knjiga, umjetničkih djela, fotografija itd
Opširnije informacije...
KOMUNICIRANJA Unaprijedite
donošenje odluka UPRAVLJANJE INFORMACIJAMA Upravljanje promjenama Upravljanje
sastancima Upravljanje sastancima Upravljanje vremenom – svakodnevni posao
tajnice Upravljanje žalbama Uspješno obavljanje posla tajnice može Uspješno
vođenje poslovnih razgovora nije mehanizam koji se jednom nauči i onda
primjenjuje u svim situacijama svoje poslovanje, nastup na tržištu, ponudu
i potražnju, odnosno konkurentnost. Zastupnik bi trebao pravim pitanjima u pravo
vrijeme i na pravi način poticati klijenta na razgovor i slušati o njegovim
potrebama. Provodi li takvo načelo, zastupnik može prilagoditi prezentaciju
poslovne ponude, usluga i ugovore stvarnim potrebama svojim klijentima,
poslovnim subjektima. Uspješnost zastupnika u obavljanju svojih poslovnih
zadataka, osim o objektivnim faktorima, uvelike ovisi i o njegovim
sposobnostima, motivaciji, zanimanjima i vještinama te osobinama ličnosti. Ti
subjektivni faktori dolaze do izražaja u poznatoj činjenici da je čovjekov
učinak, funkcija onoga što on može (njegove sposobnosti), što umije (znanja,
vještine i navike) te što hoće (motivacija, stavovi i interesi). Utvrditi želje
i potrebe svakog klijenta (trgovačkog društva, obrtnika, samostalnog
djelatnika…) osnovni je preduvjet za izvođenje prikladne prezentacije usluga
Poslovnog Foruma. U procesu komuniciranja s klijentima zastupnik može neposredno
saznati za njihove želje i potrebe i prema tim željama i potrebama prilagoditi
svoje ponašanje. Vrlo uopćeno mogli bismo reći da svakom zaključenju ugovora
prethodi faza istraživanja želja i potreba klijenata. Ova se tvrdnja podudara s
činjenicom da svakoj razmjeni usluga prethodi razmjena informacija. Tijekom
zaključenja ugovora neprekidno se odvija razmjena informacija između klijenta i
zastupnika. Svaki zastupnik je istraživač tržišta u malom. Poželjno je da
zastupnik što prije sazna za klijentove želje. Pozdrav i početne riječi
razgovora trebale bi biti usmjerene u pravcu poticanja klijenta, kako bi on što
prije i što jasnije izrazio svoje želje i potrebe. utvrđuju se Uz lijenost
redovito ide i nekritičko prebacivanje krivnje na druge, kao opravdanje
neuspjeha, kojem je ustvari uzrok lijenost. Marljiva osoba uvijek će svaku
situaciju prvo i sama pokušati riješiti, dok će lijena osoba odmah u pomoć
pozivati druge da recepta nema, ponekad valja biti uporan, a ponekad popustljiv.
No u svim situacijama trebaju se manifestirati iskrenost i poštovanje tuđe
ličnosti. One leže u temeljima posla zastupnika. Iskrenost i nesebičnost glavne
su osobine dobrog savjetnika - zastupnika. V POSTUPAK ODOBRAVANJA KREDITA: Vaš
sadašnji stupanj razvoja kad ga zavod upućuje na školovanje
tijekom kojeg ne prima novčanu naknadu. Također ima i pravo na naknadu troškova
za vrijeme obrazovnih Važna napomena: Poslodavac ne smije radniku dati otkaz
prije nego što program prođe sva gore navedena usaglašavanja, te tek osam dana
nakon što ga je dostavio službi za zapošljavanje koja se u tom roku mora o njemu
očitovati: prihvatiti ili odgoditi primjenu programa u cijelosti ili pojedinih
dijelova na najduže tri mjeseca. Važna napomena: Prema Zakonu o radu Republike
Hrvatske svi zaposleni radnici kod poslodavca koji redovito zapošljava najmanje
20 radnika (s izuzetkom zaposlenih u organima državne uprave), imaju pravo
sudjelovati u odlučivanju o pitanjima u vezi s njihovim ekonomskim i socijalnim
pravima i interesima. Važno je naglasiti, da veću mogućnost za uspješno vođenje
poslovnog razgovora radi sklapanja ugovora, ima onaj zastupnik koji ovoj
tipičnoj socijalnoj situaciji prilazi s većim stupnjem kulture ophođenja s
ljudima. Riječ kultura u najširem smislu znači procese i rezultate cjelokupne
ljudske aktivnosti na liniji humanizacije prirode i društvenog života, bez
obzira na to radi li se o rezultatima materijalne ili duhovne proizvodnje. Već
smo spomenuli koliko je važno za zastupnika da zna i ima strpljenja slušati što
klijent govori. Pustiti drugoga da govori i pažljivo slušati nije samo način da
saznamo za njegove misli, probleme i očekivanja, već je izvrstan način da
steknemo simpatije klijenata. Verbalna komunikacija Verzija 3.0 VI ZAKLJUČNE
ODREDBE: VISA Elektron kartica je kartica koja služi za polaganje i podizanje
gotovine na bankomatima i u poslovnicama/jedinicama ZAP-a putem POS uređaja.
Vjerski blagdani Vještina komuniciranja telefonom Vještina pregovaranja Vodeći
proizvodi u elektronskom trgovačkom prometu su: software, putovanja, zabava i
financijske usluge, utvrđeno je u jednoj studiji Organisation for Economic
Co-operation and Development (OECD)-a. Vodič za upravljanje uredom Voditelj
ureda VODITELJ UREDA I SURADNICI Vrijeme održavanja Za Banku Za klijente koji
nemaju pristup Internetu, poželjno je isprintati i stranice sa primjerom upisa u
bazu podataka ponude i potražnje, kako bi klijent stekao stvarni dojam kako
usluga izgleda. Za obrtnike upisuje se broj koji je dodijelio Državni zavod za
statistiku posredstvom nadležnog tijela. Za obrtnike upisuje se broj koji je
dodijelio Državni zavod za statistiku posredstvom nadležnog tijela. Za osnivanje
neformalne udruge potrebno je najmanje dva osnivača koji će umjesto osnivačke
skupštine i ostale procedure koja prati osnivanje formalnih udruga potpisati
ugovor o osnivanju neformalne udruge. Zakon ne određuje ovjeru potpisa na takvom
ugovoru, ali je zbog zaštite kako osnivača tako i trećih u prometu poželjno
ovjeravanje potpisa. Za otvaranje računa određenih zakonom dostavlja se: Za
otvaranje računa organizacijskog dijela poslovnog subjekta dostavlja se: Za
otvaranje računa za redovno poslovanje dostavlja se: ZA POPUNJAVANJE OBRAZACA
UGOVARANJA Za prvi dojam koji stvaramo kod “kupca” nije dovoljno samo pogledati
i sa smješkom pozdraviti klijenta. Treba mu se i primjereno približiti.
Približavanje je znak zainteresiranosti i susretljivosti zastupnika. Za svakog
zastupnika upisuje se ime, prezime i JMBG i popunjava da li ovlašten za
pojedinačno ili skupno zastupanje. Obvezan je otisak pečata. Za ugovaranje i
otvaranje platno-prometnih kunskih računa popunjavaju se sljedeći obrasci: Za
vrijeme trajanja otkaznog roka radnik je dužan raditi. Za zastupnika je neobično
važno znati kako pravilno voditi razgovor. Može se navesti niz pravila razgovor.
Najvažnije je, međutim, znati se zaustaviti, tj. pustiti i drugoga da govori,
zatim pažljivo slušati što on govori, te ga istovremeno promatrati kako bismo
vodili računa o izrazu lica sugovornika. Prema pravilima lijepog ponašanja
mišljenja sugovornika treba poštovati, a ako ga i želimo pobijati - onda to
činimo na pristojan način, bez dizanja glasa, nervoznih i omalovažavajućih
pokreta. Za zastupnika je posebno važno da što jasnije izražava svoje
zadovoljstvo u susretu s klijentom (smiješkom, vedrim izrazom lica i sl.), a
doživljaje svoje eventualne neugode ili nesigurnosti da što manje izražava. Za
zastupnika je vrlo važno biti susretljiv, spreman uvijek priskočiti u pomoć
klijentima, jednom rječju voditi brigu o njima. Često je bitnije i kako je što
rečeno, od samog sadržaja rečenog. Zadatak je zastupnika da kao organizator
zaključenja ugovora pruži klijentu dovoljan broj razumljivih, zanimljivih i
uvjerljivih poruka. Zastupnik je uspio ako je klijent poistovjetio rješenje
svojeg problema s ponuđenim rješenjem. Zadatak je zastupnika u poslovnom
razgovoru da pružanjem prave informacije (baš one koju poslovni subjekt treba),
na pravi način (baš onako kako će tu informaciju zainteresirani poslovni subjekt
(klijent) najlakše shvatiti), u pravo vrijeme (baš onda kada je klijent treba),
što više pridonosi smanjenju percepcije rizika pri sklapanju ugovora. Zagreb
Zagreb, 03. ožujka 2003. Zagreb, 03. ožujka 2003. Zagreb, listopad 2001. ZAHTJEV
ZA DODJELU OVLAŠTENJA ZA RASPOLAGANJE SREDSTVIMA PO RAČUNU Zahtjev za dodjelu
ovlaštenja za raspolaganje sredstvima po računu potpisuje osoba ovlaštena za
zastupanje poslovnog subjekta (zastupnik ili vlasnik obrta) za svakog
ovlaštenika. ZAHTJEV ZA OTVARANJE RAČUNA – obrazac 1 Zahtjevi za sklapanje
ugovora preko interneta ne razlikuju se bitno od pretpostavaka za sklapanje
ugovora na uobičajen način. I kod Online-ugovora ugovorne stranke se moraju
sporazumjeti o bitnim sastojcima ugovora. Posebnost postoji jedino u tome što je
u Online-slapanje ugovora uključen i kompjuter. Zahvale Zakon o udrugama u tom
slučaju predviđa dva rješenja: prvenstveno bi trebala postupiti prema čl. 28.
st. 3. prema kojem svaki član udruge može predložiti nadležnom uredu državne
uprave da utvrdi činjenice koje bi predstavljale razlog za prestanak postojanja
udruge, a supsidijarno bi trebalo Usmjeravanje radnika Uspješno obavljanje posla
tajnice može Uspješno vođenje poslovnih razgovora nije mehanizam koji se jednom
nauči i onda primjenjuje u svim situacijama. Uspješno vođenje poslovnog
razgovora, posebno u fazi definiranja potreba, znači potaknuti klijenta kako bi
nam iznio svoje stvarne probleme koje sklapanjem ugovora o korištenju usluga
nastoji riješiti, ili unaprijediti svoje poslovanje, nastup na tržištu, ponudu i
potražnju, odnosno konkurentnost. Zastupnik bi trebao pravim pitanjima u pravo
vrijeme i na pravi način poticati klijenta na razgovor i slušati o njegovim
potrebama. Provodi li takvo načelo, zastupnik može prilagoditi prezentaciju
poslovne ponude, usluga i ugovore stvarnim potrebama svojim klijentima,
poslovnim subjektima. Uspješnost zastupnika u obavljanju svojih poslovnih
zadataka, osim o objektivnim faktorima, uvelike ovisi i o njegovim
sposobnostima, motivaciji, zanimanjima i vještinama te osobinama ličnosti. Ti
subjektivni faktori dolaze do izražaja u poznatoj činjenici da je čovjekov
učinak, funkcija onoga što on može (njegove sposobnosti), što umije (znanja,
vještine i navike) te što hoće (motivacija, stavovi i interesi). Utvrditi želje
i potrebe svakog klijenta (trgovačkog društva, obrtnika, samostalnog
djelatnika…) osnovni je preduvjet za izvođenje prikladne prezentacije usluga
Poslovnog Foruma. U procesu komuniciranja s klijentima zastupnik može neposredno
saznati za njihove želje i potrebe i prema tim željama i potrebama prilagoditi
svoje ponašanje. Vrlo uopćeno mogli bismo reći da svakom zaključenju ugovora
prethodi faza istraživanja želja i potreba klijenata. Ova se tvrdnja podudara s
činjenicom da svakoj razmjeni usluga prethodi razmjena informacija. Tijekom
zaključenja ugovora neprekidno se odvija razmjena informacija između klijenta i
zastupnika. Svaki zastupnik je istraživač tržišta u malom. Poželjno je da
zastupnik što prije sazna za klijentove želje. Pozdrav i početne riječi
razgovora trebale bi biti usmjerene u pravcu poticanja klijenta, kako bi on što
prije i što jasnije izrazio svoje želje i potrebe. utvrđuju se Uz lijenost
redovito ide i nekritičko prebacivanje krivnje na druge, kao opravdanje
neuspjeha, kojem je ustvari uzrok lijenost. Marljiva osoba uvijek će svaku
situaciju prvo i sama pokušati riješiti, dok će lijena osoba odmah u pomoć
pozivati druge, bez da se je potrudila sama riješiti situaciju ili naći odgovor.
Važno je da zastupnik dobro upozna samoga sebe, da u toku komuniciranja s
klijentima promatra svoje ponašanje, kako bi ga mogao analizirati i mijenjati u
skladu s potrebama svake konkretne situacije. Moramo ponoviti da recepta nema,
ponekad valja biti uporan, a ponekad popustljiv. No u svim situacijama trebaju
se manifestirati iskrenost i poštovanje tuđe ličnosti. One leže u temeljima
posla zastupnika. Iskrenost i nesebičnost glavne su osobine dobrog savjetnika -
zastupnika POSTUPAK ODOBRAVANJA KREDITA: Vaš sadašnji stupanj razvoja? VAŠ STAV
– KLJUČ U OPHOĐENJU S LJUDIMA Vaš stav i vaš posao Vaš stav prema vašem poslu –
poslu tajnice Važna napomena: Nezaposleni radnik, pod posebnim uvjetima, ima
pravo na zdravstveno osiguranje, mirovinsko i invalidsko osiguranje i doplatak
za djecu - prema propisima Zakona o zapošljavanju; pravo na novčanu pomoć- kad
ga zavod upućuje na školovanje tijekom kojeg ne prima novčanu naknadu. Također
ima i pravo na naknadu troškova za vrijeme obrazovnih Važna napomena: Poslodavac
ne smije radniku dati otkaz prije nego što program prođe sva gore navedena
usaglašavanja, te tek osam dana nakon što ga je dostavio službi za zapošljavanje
koja se u tom roku mora o njemu očitovati: prihvatiti ili odgoditi primjenu
programa u cijelosti ili pojedinih dijelova na najduže tri mjeseca. Važna
napomena: Prema Zakonu o radu Republike Hrvatske svi zaposleni radnici kod
poslodavca koji redovito zapošljava najmanje o pitanjima u
vezi s njihovim ekonomskim i socijalnim pravima i interesima. Važno je
naglasiti, da veću mogućnost za uspješno vođenje poslovnog razgovora radi
sklapanja ugovora, ima onaj zastupnik koji ovoj tipičnoj socijalnoj situaciji
prilazi s većim stupnjem kulture ophođenja s ljudima. Riječ kultura u najširem
smislu znači procese i rezultate cjelokupne ljudske aktivnosti na liniji
humanizacije prirode i društvenog života, bez obzira na to radi li se o
rezultatima materijalne ili duhovne proizvodnje. Već smo spomenuli koliko je
važno za zastupnika da zna i ima strpljenja slušati što klijent govori. Pustiti
drugoga da govori i pažljivo slušati nije samo način da saznamo za njegove
misli, probleme i očekivanja, već je izvrstan način da steknemo simpatije
klijenata. Verbalna komunikacija Verzija 3.0 VI ZAKLJUČNE ODREDBE: VISA Elektron
kartica je kartica koja služi za polaganje i podizanje gotovine na bankomatima i
u poslovnicama/jedinicama ZAP-a putem POS uređaja. Vjerski blagdani Vještina
komuniciranja telefonom Vještina pregovaranja Vodeći proizvodi u elektronskom
trgovačkom prometu su: software, putovanja, zabava i financijske usluge,
utvrđeno je u jednoj studiji Organisation for Economic Co-operation and
Development pristup Internetu, poželjno je isprintati i stranice sa primjerom
upisa u bazu podataka ponude i potražnje, kako bi klijent stekao stvarni dojam
kako usluga izgleda. Za obrtnike upisuje se broj koji je dodijelio Državni zavod
za statistiku posredstvom nadležnog tijela. Za obrtnike upisuje se broj koji je
dodijelio Državni zavod za statistiku posredstvom nadležnog tijela. Za osnivanje
neformalne udruge potrebno je najmanje dva osnivača koji će umjesto osnivačke
skupštine i ostale procedure koja prati osnivanje formalnih udruga potpisati
ugovor o osnivanju neformalne udruge. Zakon ne određuje ovjeru potpisa na takvom
ugovoru, ali je zbog zaštite kako osnivača tako i trećih u prometu poželjno
ovjeravanje potpisa. Za otvaranje računa određenih zakonom dostavlja se: Za
otvaranje računa organizacijskog dijela poslovnog subjekta dostavlja se: Za
otvaranje računa za redovno poslovanje dostavlja se: ZA POPUNJAVANJE OBRAZACA
UGOVARANJA Za prvi dojam koji stvaramo kod “kupca” nije dovoljno samo pogledati
i sa smješkom pozdraviti klijenta. Treba mu se i primjereno približiti.
Približavanje je znak zainteresiranosti i susretljivosti zastupnika. Za svakog
zastupnika upisuje se ime, prezime i JMBG i popunjava da li ovlašten za
pojedinačno ili skupno zastupanje. Obvezan je otisak pečata. Za ugovaranje i
otvaranje platno-prometnih kunskih računa popunjavaju se sljedeći obrasci: Za
vrijeme trajanja otkaznog roka radnik je dužan raditi. Za zastupnika je neobično
važno znati kako pravilno voditi razgovor. Može se navesti niz pravila razgovor.
Najvažnije je, međutim, znati se zaustaviti, tj. pustiti i drugoga da govori,
zatim pažljivo slušati što on govori, te ga istovremeno promatrati kako bismo
vodili računa o izrazu lica sugovornika. Prema pravilima lijepog ponašanja
mišljenja sugovornika treba poštovati, a ako ga i želimo pobijati - onda to
činimo na pristojan način, bez dizanja glasa, nervoznih i omalovažavajućih
pokreta. Za zastupnika je posebno važno da što jasnije izražava svoje
zadovoljstvo u susretu s klijentom (smiješkom, vedrim izrazom lica i sl.), a
doživljaje svoje eventualne neugode ili nesigurnosti da što manje izražava. Za
zastupnika je vrlo važno biti susretljiv, spreman uvijek priskočiti u pomoć
klijentima, jednom rječju voditi brigu o njima. Često je bitnije i kako je što
rečeno, od samog sadržaja rečenog. Zadatak je zastupnika da kao organizator
zaključenja ugovora pruži klijentu dovoljan broj razumljivih, zanimljivih i
uvjerljivih poruka. Zastupnik je uspio ako je klijent poistovjetio rješenje
svojeg problema s ponuđenim rješenjem. Zadatak je zastupnika u poslovnom
razgovoru da pružanjem prave informacije (baš one koju poslovni subjekt treba),
na pravi način (baš onako kako će tu informaciju zainteresirani poslovni subjekt
(klijent) najlakše shvatiti), u pravo vrijeme (baš onda kada je klijent treba),
što više pridonosi smanjenju percepcije rizika pri sklapanju ugovora. Zahtjev za
dodjelu ovlaštenja za raspolaganje sredstvima po računu potpisuje osoba
ovlaštena za zastupanje poslovnog subjekta (zastupnik ili vlasnik obrta) za
svakog ovlaštenika. ZAHTJEV ZA OTVARANJE RAČUNA – obrazac 1 Zahtjevi za
sklapanje ugovora preko interneta ne razlikuju se bitno od pretpostavaka za
sklapanje ugovora na uobičajen način. I kod Online-ugovora ugovorne stranke se
moraju sporazumjeti o bitnim sastojcima ugovora. Posebnost postoji jedino u tome
što je u Online-slapanje ugovora uključen i kompjuter. Zahvale Zakon o udrugama
u tom slučaju predviđa dva rješenja: prvenstveno bi trebala postupiti prema
kojem svaki član udruge može predložiti nadležnom uredu državne uprave da utvrdi
činjenice koje bi predstavljale razlog za prestanak postojanja udruge, a
supsidijarno bi trebalo postupiti prema čl. 26. st. 1. prema kojem svaki član
udruge ima pravo podnijeti tužbu Županijskom sudu KOMUNICIRANJA Unaprijedite
donošenje odluka UPRAVLJANJE INFORMACIJAMA Upravljanje promjenama Upravljanje
sastancima Upravljanje sastancima Upravljanje vremenom – svakodnevni posao
tajnice Upravljanje žalbama UPUTA Ured – što je to? Usmjeravanje radnika
Uspješno obavljanje posla tajnice može Uspješno vođenje poslovnih razgovora nije
mehanizam koji se jednom nauči i onda primjenjuje u svim situacijama. Uspješno
vođenje poslovnog razgovora, posebno u fazi definiranja potreba, znači potaknuti
klijenta kako bi nam iznio svoje stvarne probleme koje sklapanjem ugovora o
korištenju usluga nastoji riješiti, ili unaprijediti svoje poslovanje, nastup na
tržištu, ponudu i potražnju, odnosno konkurentnost. Zastupnik bi trebao pravim
pitanjima u pravo vrijeme i na pravi način poticati klijenta na razgovor i
slušati o njegovim potrebama. Provodi li takvo načelo, zastupnik može
prilagoditi prezentaciju poslovne ponude, usluga i ugovore stvarnim potrebama
svojim klijentima, poslovnim subjektima. Uspješnost zastupnika u obavljanju
svojih poslovnih zadataka, osim o objektivnim faktorima, uvelike ovisi i o
njegovim sposobnostima, motivaciji, zanimanjima i vještinama te osobinama
ličnosti. Ti subjektivni faktori dolaze do izražaja u poznatoj činjenici da je
čovjekov učinak, funkcija onoga što on može (njegove sposobnosti), što umije
(znanja, vještine i navike) te što hoće (motivacija, stavovi i interesi).
Utvrditi želje i potrebe svakog klijenta (trgovačkog društva, obrtnika,
samostalnog djelatnika…) osnovni je preduvjet za izvođenje prikladne
prezentacije usluga Poslovnog Foruma. U procesu komuniciranja s klijentima
zastupnik može neposredno saznati za njihove želje i potrebe i prema tim željama
i potrebama prilagoditi svoje ponašanje. Vrlo uopćeno mogli bismo reći da svakom
zaključenju ugovora prethodi faza istraživanja želja i potreba klijenata. Ova se
tvrdnja podudara s činjenicom da svakoj razmjeni usluga prethodi razmjena
informacija. Tijekom zaključenja ugovora neprekidno se odvija razmjena
informacija između klijenta i zastupnika. Svaki zastupnik je istraživač tržišta
u malom. Poželjno je da zastupnik što prije sazna za klijentove želje. Pozdrav i
početne riječi razgovora trebale bi biti usmjerene u pravcu poticanja klijenta,
kako bi on što prije i što jasnije izrazio svoje želje i potrebe. utvrđuju se Uz
lijenost redovito ide i nekritičko prebacivanje krivnje na druge, kao opravdanje
neuspjeha, kojem je ustvari uzrok lijenost. Marljiva osoba uvijek će svaku
situaciju prvo i sama pokušati riješiti, dok će lijena osoba odmah u pomoć
pozivati druge, bez da se je potrudila sama riješiti situaciju ili naći odgovor.
Važno je da zastupnik dobro upozna samoga sebe, da u toku komuniciranja s
klijentima promatra svoje ponašanje, kako bi ga mogao analizirati i mijenjati u
skladu s potrebama svake konkretne situacije. Moramo ponoviti da recepta nema,
ponekad valja biti uporan, a ponekad popustljiv. No u svim situacijama trebaju
se manifestirati iskrenost i poštovanje tuđe ličnosti. One leže u temeljima
posla zastupnika. Iskrenost i nesebičnost glavne su osobine dobrog savjetnika -
zastupnika. V POSTUPAK ODOBRAVANJA KREDITA: Vaš sadašnji stupanj razvoja? VAŠ
STAV – KLJUČ U OPHOĐENJU S LJUDIMA Vaš stav i vaš posao Vaš stav prema vašem
poslu – poslu tajnice Važna napomena: Nezaposleni radnik, pod posebnim uvjetima,
ima pravo na zdravstveno osiguranje, mirovinsko i invalidsko osiguranje i
doplatak za djecu - prema propisima Zakona o zapošljavanju; pravo na novčanu
pomoć- kad ga zavod upućuje na školovanje tijekom kojeg ne prima novčanu
naknadu. Također ima i pravo na naknadu troškova za vrijeme obrazovnih Važna
napomena: Poslodavac ne smije radniku dati otkaz prije nego što program prođe
sva gore navedena usaglašavanja, te tek osam dana nakon što ga je dostavio
službi za zapošljavanje koja se u tom roku mora o njemu očitovati: prihvatiti
ili odgoditi primjenu programa u cijelosti ili pojedinih dijelova na najduže tri
mjeseca. mogućnost za uspješno vođenje poslovnog razgovora radi
sklapanja ugovora, ima onaj zastupnik koji ovoj tipičnoj socijalnoj situaciji
prilazi s većim stupnjem kulture ophođenja s ljudima. Riječ kultura u najširem
smislu znači procese i rezultate cjelokupne ljudske aktivnosti na liniji
humanizacije prirode i društvenog života, bez obzira na to radi li se o
rezultatima materijalne ili duhovne proizvodnje. Već smo spomenuli koliko je
važno za zastupnika da zna i ima strpljenja slušati što klijent govori. Pustiti
drugoga da govori i pažljivo slušati nije samo način da saznamo za njegove
misli, probleme i očekivanja, već je izvrstan način da steknemo simpatije
klijenata. Verbalna komunikacija Verzija 3.0 VI ZAKLJUČNE ODREDBE: VISA Elektron
kartica je kartica koja služi za polaganje i podizanje gotovine na bankomatima i
u poslovnicama/jedinicama ZAP-a putem POS uređaja. Vjerski blagdani Vještina
komuniciranja telefonom Vještina pregovaranja Vodeći proizvodi u elektronskom
trgovačkom prometu su: software, putovanja, zabava Za Banku Za klijente koji
nemaju pristup Internetu, poželjno je isprintati i stranice sa primjerom upisa u
bazu podataka ponude i potražnje, kako bi klijent stekao stvarni dojam kako
usluga izgleda. Za obrtnike upisuje se broj koji je dodijelio Državni zavod za
statistiku posredstvom nadležnog tijela. Za obrtnike upisuje se broj koji je
dodijelio Državni zavod za statistiku posredstvom nadležnog tijela. Za osnivanje
neformalne udruge potrebno je najmanje dva osnivača koji će umjesto osnivačke
skupštine i ostale procedure koja prati osnivanje formalnih udruga potpisati
ugovor o osnivanju neformalne udruge. Zakon ne određuje ovjeru potpisa na takvom
ugovoru, ali je zbog zaštite kako osnivača tako i trećih u prometu poželjno
ovjeravanje potpisa. Za otvaranje računa određenih zakonom dostavlja se: Za
otvaranje računa organizacijskog dijela poslovnog subjekta dostavlja se: Za
otvaranje računa za redovno poslovanje dostavlja se: ZA POPUNJAVANJE OBRAZACA
UGOVARANJA Za prvi dojam koji stvaramo kod “kupca” nije dovoljno samo pogledati
i sa smješkom pozdraviti klijenta. Treba mu se i primjereno približiti.
Približavanje je znak zainteresiranosti i susretljivosti zastupnika. Za svakog
zastupnika upisuje se ime, prezime i JMBG i popunjava da li ovlašten za
pojedinačno ili skupno zastupanje. Obvezan je otisak pečata. Za ugovaranje i
otvaranje platno-prometnih kunskih računa popunjavaju se sljedeći obrasci: Za
vrijeme trajanja otkaznog roka radnik je dužan raditi. Za zastupnika je neobično
važno znati kako pravilno voditi razgovor. Može se navesti niz pravila razgovor.
Najvažnije je, međutim, znati se zaustaviti, tj. pustiti i drugoga da govori,
zatim pažljivo slušati što on govori, te ga istovremeno promatrati kako bismo
vodili računa o izrazu lica sugovornika. Prema pravilima lijepog ponašanja
mišljenja sugovornika treba poštovati, a ako ga i želimo pobijati - onda to
činimo na pristojan način, bez dizanja glasa, nervoznih i omalovažavajućih
pokreta. Za zastupnika je posebno važno da što jasnije izražava svoje
zadovoljstvo u susretu s klijentom (smiješkom, vedrim izrazom lica i sl.), a
doživljaje svoje eventualne neugode ili nesigurnosti da što manje izražava. Za
zastupnika je vrlo važno biti susretljiv, spreman uvijek priskočiti u pomoć
klijentima, jednom rječju voditi brigu o njima. Često je bitnije i kako je što
rečeno, od samog sadržaja rečenog. Zadatak je zastupnika da kao organizator
zaključenja ugovora pruži klijentu dovoljan broj razumljivih, zanimljivih i
uvjerljivih poruka. Zastupnik je uspio ako je klijent poistovjetio rješenje
svojeg problema s ponuđenim rješenjem. Zadatak je zastupnika u poslovnom
razgovoru da pružanjem prave informacije (baš one koju poslovni subjekt treba),
na pravi način (baš onako kako će tu informaciju zainteresirani poslovni subjekt
(klijent) najlakše shvatiti), u pravo vrijeme (baš onda kada je klijent treba),
što više pridonosi smanjenju percepcije rizika pri sklapanju ugovora. Zagreb
Zagreb, 03. ožujka 2003. Zagreb, 03. ožujka 2003. Zagreb, listopad 2001. ZAHTJEV
ZA DODJELU OVLAŠTENJA ZA RASPOLAGANJE SREDSTVIMA PO RAČUNU Zahtjev za dodjelu
ovlaštenja za raspolaganje sredstvima po računu potpisuje osoba ovlaštena za
zastupanje poslovnog subjekta (zastupnik ili vlasnik obrta) za svakog
ovlaštenika. ZAHTJEV ZA OTVARANJE RAČUNA – obrazac 1 Zahtjevi za sklapanje
ugovora preko interneta ne razlikuju se bitno od pretpostavaka za sklapanje
ugovora na uobičajen način. I kod Online-ugovora ugovorne stranke se moraju
sporazumjeti o bitnim sastojcima ugovora. Posebnost postoji jedino u tome što je
u Online-slapanje ugovora uključen i kompjuter. Zahvale Zakon o udrugama u tom
slučaju predviđa dva rješenja: prvenstveno bi trebala postupiti prema čl. 28.
st. 3. prema kojem svaki član udruge može predložiti nadležnom uredu državne
uprave da utvrdi činjenice koje bi predstavljale razlog za prestanak postojanja
udruge, a supsidijarno bi trebalo postupiti prema čl. 26. st. 1. prema kojem
svaki član udruge ima pravo podnijeti tužbu Županijskom sudu KOMUNICIRANJA
Unaprijedite donošenje odluka UPRAVLJANJE INFORMACIJAMA Upravljanje promjenama
Upravljanje sastancima Upravljanje sastancima Upravljanje vremenom – svakodnevni
posao tajnice Upravljanje žalbama UPUTA Ured – što je to? Usmjeravanje radnika
Uspješno obavljanje posla tajnice može Uspješno vođenje poslovnih razgovora nije
mehanizam koji se jednom nauči i onda primjenjuje u svim situacijama. Uspješno
vođenje poslovnog razgovora, posebno u fazi definiranja potreba, znači potaknuti
klijenta kako bi nam iznio svoje stvarne probleme koje sklapanjem ugovora o
korištenju usluga nastoji riješiti, ili unaprijediti svoje poslovanje, nastup na
tržištu, ponudu i potražnju, odnosno konkurentnost. Zastupnik bi trebao pravim
pitanjima u pravo vrijeme i na pravi način poticati klijenta na razgovor i
slušati o njegovim potrebama. Provodi li takvo načelo, zastupnik može
prilagoditi prezentaciju poslovne ponude, usluga i ugovore stvarnim potrebama
svojim klijentima, poslovnim subjektima preduvjet za izvođenje prikladne
prezentacije usluga Poslovnog Foruma. U procesu komuniciranja s klijentima
zastupnik može neposredno saznati za njihove želje i potrebe i prema tim željama
i potrebama prilagoditi svoje ponašanje. Vrlo uopćeno mogli bismo reći da svakom
zaključenju ugovora prethodi faza istraživanja želja i potreba klijenata. Ova se
tvrdnja podudara s činjenicom da svakoj razmjeni usluga prethodi razmjena
informacija. Tijekom zaključenja ugovora neprekidno se odvija razmjena
informacija između klijenta i zastupnika. Svaki zastupnik je istraživač tržišta
u malom. Poželjno je da zastupnik što prije sazna za klijentove želje. Pozdrav i
početne riječi razgovora trebale bi biti usmjerene u pravcu poticanja klijenta,
kako bi on što prije i što jasnije izrazio svoje želje i potrebe. utvrđuju se Uz
lijenost redovito ide i nekritičko prebacivanje krivnje na druge, kao opravdanje
neuspjeha, kojem je ustvari uzrok lijenost. Marljiva osoba uvijek će svaku
situaciju prvo i sama pokušati riješiti, dok će lijena osoba odmah u pomoć
pozivati druge, bez da se je potrudila sama riješiti situaciju ili naći odgovor.
Važno je da zastupnik dobro upozna samoga sebe, da u toku komuniciranja s
klijentima promatra svoje ponašanje, kako bi ga mogao analizirati i mijenjati u
skladu s potrebama svake konkretne situacije. Moramo ponoviti da recepta nema,
ponekad valja biti uporan, a ponekad popustljiv. No u svim situacijama trebaju
se manifestirati iskrenost i poštovanje tuđe ličnosti. One leže u temeljima
posla zastupnika. Iskrenost i nesebičnost glavne su osobine dobrog savjetnika -
zastupnika. V POSTUPAK ODOBRAVANJA KREDITA: Vaš sadašnji stupanj razvoja? VAŠ
STAV – KLJUČ U OPHOĐENJU S LJUDIMA Vaš stav i vaš posao Vaš stav prema vašem
poslu – poslu tajnice Važna napomena: Nezaposleni radnik, pod posebnim uvjetima,
ima pravo na zdravstveno osiguranje, mirovinsko i invalidsko osiguranje i
doplatak za djecu - prema propisima Zakona o zapošljavanju; pravo na novčanu
pomoć- kad ga zavod upućuje na školovanje tijekom kojeg ne prima novčanu
naknadu. Također ima i pravo na naknadu troškova za vrijeme obrazovnih Važna
napomena: Poslodavac ne smije radniku dati otkaz prije nego što program prođe
sva gore navedena usaglašavanja, te tek osam dana nakon što ga je dostavio
službi za zapošljavanje koja se u tom roku mora o njemu očitovati: prihvatiti
ili odgoditi primjenu programa u cijelosti ili pojedinih dijelova na najduže tri
mjeseca. Važna napomena: Prema Zakonu o radu Republike Hrvatske svi zaposleni
radnici kod poslodavca koji redovito zapošljava najmanje 20 radnika (s izuzetkom
zaposlenih u organima državne uprave), imaju pravo sudjelovati u odlučivanju o
pitanjima u vezi s njihovim ekonomskim i socijalnim pravima i interesima. Važno
je naglasiti, da veću mogućnost za uspješno vođenje poslovnog razgovora radi
sklapanja ugovora, ima onaj zastupnik koji ovoj tipičnoj socijalnoj situaciji
prilazi s većim stupnjem kulture ophođenja s ljudima. Riječ kultura u najširem
smislu znači procese i rezultate cjelokupne ljudske aktivnosti na liniji
humanizacije prirode i društvenog života, bez obzira na to radi li se o
rezultatima materijalne ili duhovne proizvodnje. Već smo spomenuli koliko je
važno za zastupnika da zna i ima strpljenja slušati što klijent govori. Pustiti
drugoga da govori i pažljivo slušati nije samo način da saznamo za njegove
misli, probleme i očekivanja, već je izvrstan način da steknemo simpatije
klijenata. Verbalna komunikacija Verzija 3.0 VI ZAKLJUČNE ODREDBE: VISA Elektron
kartica je kartica koja služi za polaganje i podizanje gotovine na bankomatima i
u poslovnicama/jedinicama ZAP-a putem POS uređaja. Vjerski blagdani Vještina
komuniciranja telefonom Vještina pregovaranja Vodeći proizvodi u elektronskom
trgovačkom prometu su: software, putovanja, zabava i financijske usluge,
utvrđeno je u jednoj studiji Organisation for Economic Co-operation and
Development (OECD)-a. Vodič za upravljanje uredom Voditelj ureda VODITELJ UREDA
I SURADNICI Vrijeme održavanja: 3.- 7.6.2003 VRSTA POSTUPKA NOSITELJ AKTIVNOSTI
Vrsta računa (zaokružiti): a) redovni Vrste informacija Vrste planova web:
www.garten-muenchen.de www Za Banku Za klijente koji nemaju pristup Internetu,
poželjno je isprintati i stranice sa primjerom upisa u bazu podataka ponude i
potražnje, kako bi klijent stekao stvarni dojam kako usluga izgleda. Za obrtnike
upisuje se broj koji je dodijelio Državni zavod za statistiku posredstvom
nadležnog tijela. Za obrtnike upisuje se broj koji je dodijelio Državni zavod za
statistiku posredstvom nadležnog tijela. Za osnivanje neformalne udruge potrebno
je najmanje dva osnivača koji će umjesto osnivačke skupštine i ostale procedure
koja prati osnivanje formalnih udruga potpisati ugovor o osnivanju neformalne
udruge. Zakon ne određuje ovjeru potpisa na takvom ugovoru, ali je zbog zaštite
kako osnivača tako i trećih u prometu poželjno ovjeravanje potpisa. Za otvaranje
računa određenih zakonom dostavlja se: Za otvaranje računa organizacijskog
dijela poslovnog subjekta dostavlja se: Za otvaranje računa za redovno
poslovanje dostavlja se: ZA POPUNJAVANJE OBRAZACA UGOVARANJA Za prvi dojam koji
stvaramo kod “kupca” nije dovoljno samo pogledati i sa smješkom pozdraviti
klijenta. Treba mu se i primjereno približiti. Približavanje je znak
zainteresiranosti i susretljivosti zastupnika. Za svakog zastupnika upisuje se
ime, prezime i JMBG i popunjava da li ovlašten za pojedinačno ili skupno
zastupanje. Obvezan je otisak pečata. Za ugovaranje i otvaranje platno-prometnih
kunskih računa popunjavaju se sljedeći obrasci: Za vrijeme trajanja otkaznog
roka radnik je dužan raditi. Za zastupnika je neobično važno znati kako pravilno
voditi razgovor. Može se navesti niz pravila razgovor. Najvažnije je, međutim,
znati se zaustaviti, tj. pustiti i drugoga da govori, zatim pažljivo slušati što
on govori, te ga istovremeno promatrati kako bismo vodili računa o izrazu lica
sugovornika. Prema pravilima lijepog ponašanja mišljenja sugovornika treba
poštovati, a ako ga i želimo pobijati - onda to činimo na pristojan način, bez
dizanja glasa, nervoznih i omalovažavajućih pokreta. Za zastupnika je posebno
važno da što jasnije izražava svoje zadovoljstvo u susretu s klijentom
(smiješkom, vedrim izrazom lica i sl.), a doživljaje svoje eventualne neugode
ili nesigurnosti da što manje izražava. Za zastupnika je vrlo važno biti
susretljiv, spreman uvijek priskočiti u pomoć klijentima, jednom rječju voditi
brigu o njima. Često je bitnije i kako je što rečeno, od samog sadržaja rečenog.
Zadatak je zastupnika da kao organizator zaključenja ugovora pruži klijentu
dovoljan broj razumljivih, zanimljivih i uvjerljivih poruka. Zastupnik je uspio
ako je klijent poistovjetio rješenje svojeg problema s ponuđenim rješenjem.
Zadatak je zastupnika u poslovnom razgovoru da pružanjem prave informacije (baš
one koju poslovni subjekt treba), na pravi način (baš onako kako će tu
informaciju zainteresirani poslovni subjekt (klijent) najlakše shvatiti), u
pravo vrijeme (baš onda kada je klijent treba), što više pridonosi smanjenju
percepcije rizika pri sklapanju ugovora ovlaštena za zastupanje
poslovnog subjekta (zastupnik ili vlasnik obrta) za svakog ovlaštenika. ZAHTJEV
ZA OTVARANJE RAČUNA – obrazac 1 Zahtjevi za sklapanje ugovora preko interneta ne
razlikuju se bitno od pretpostavaka za sklapanje ugovora na uobičajen način. I
kod Online-ugovora ugovorne stranke se moraju sporazumjeti o bitnim sastojcima
ugovora. Posebnost postoji jedino u tome što je u Online-slapanje ugovora
uključen i kompjuter. Zahvale Zakon o udrugama u tom slučaju predviđa dva
rješenja: prvenstveno bi trebala postupiti prema čl. 28. st. 3. prema kojem
svaki član udruge može predložiti nadležnom uredu državne uprave da utvrdi
činjenice koje bi predstavljale razlog za prestanak postojanja udruge, a
supsidijarno bi trebalo postupiti prema čl. 26. st. 1. prema kojem svaki član
udruge ima pravo podnijeti tužbu Županijskom sudu