Baza podataka WEB katalog Adresar Zaštita potrošača |
Europske integracije Trgovačko pravo Management Poljoprivreda |
Investicijski projekti Izrada WEB stranica Istraživanje tržišta Marketing |
Pored centralne baze podataka, Poslovni Forum tvrtkama i obrtnicima pruža i druge usluge:
● trgovačko posredovanje na domačem i inozemnom tržištu
● konzalting u području investicija, te izrada predinvesticijskih i
investicijskih studija i njihova ocjena
● izrada Internet prezentacija
● pružanje savjeta o vrsti i konfiguraciji računalne opreme i pripadajuće
programske podrške i analiziranje potreba i problema korisnika i davanje
odgovarajućega rješenja
● razvoj, izradu, pribavljanje i dokumentiranje programske podrške po narudžbi
korisnika
● pisanje programa prema uputama i potrebama korisnika
● obradu podataka uz uporabu programa korisnika ili vlastitog programa usluge unosa podataka
● razvoj baze podataka: povezivanje podataka iz različitih izvora
● pohranjivanje podataka: pripremu slogova za prihvat informacija u zadanom
obliku
● dostupnost baze podataka: pružanje podataka u traženom formatu izravnim
pretraživanjem ili pristupom (računalnim upravljanjem) svakome ili određenim
korisnicima, razvrstanih po zahtjevu
● održavanje i popravak uredskih i knjigovodstvenih strojeva te računalnih
sustava
● ispitivanje mogućnosti tržišta, prihvatljivost i upoznavanje proizvoda i
kupovnih navika potrošača radi promicanja prodaje i razvoja novih proizvoda,
uključujući statističku analizu rezultata
● ispitivanje javnoga mnijenja o političkim, ekonomskim i društvenim pitanjima i
statistička analiza
● davanje savjeta, usmjeravanje i operativnu pomoć poduzećima i javnim službama
●
savjete i pomoć poduzećima i javnim službama u vezi s planiranjem,
organizacijom, efikasnošću i kontrolom, upravljačke informacije itd.
● arbitraža i usuglašavanje između uprave i radnika
● kreiranje i provođenje promidžbenih djelatnosti
● kreiranje i postavljanje reklama na otvorenom prostoru npr. oglasnih ploča,
panoa, priopćenja, izloga, izložbenih dvorana, oslikavanje automobila, autobusa,
itd.
● oglašavanje preko medija tj. prodaja vremena i prostora za razno medijsko
oglašavanje
● raspačavanje ili odašiljanje oglasnoga materijala ili uzoraka
● zakup i davanje prostora za oglašavanje
● izradu fotografija za komercijalne svrhe i za građanstvo
● adresiranje, ulaganje, pečaćenje i slanje poštom omotnica i promidžbenog
materijala,
● sastavljanje adresara za slanje poštom itd.
● naplata računa, ocjena kreditne sposobnosti pojedinaca i tvrtki ili njihovoga
poslovanja
● poslovno posredništvo tj. dogovaranje kupnje ili prodaje manjih ili srednjih
poduzeća, kancelarija, ordinacija i sl.
● modno dizajniranje tkanina, odjeće, obuće, nakita, namještaja i drugih
proizvoda
● organiziranje sajmova, izložaba i kongresa
● agencijsko posredovanje u korist pojedinaca za dobivanje angažmana
(zaposlenja) u filmskoj, kazališnoj predstavi ili drugoj zabavnoj ili sportskoj
atrakciji, te plasiranje igara, knjiga, umjetničkih djela, fotografija itd
Opširnije informacije...
SADRŽAJ KNJIGE UPRAVLJANJE
UREDOM ULOGA VODITELJA UREDA Voditelj ureda Definicija ureda Analizirajte ured u
kojem radite Procjena uspješnosti Vodič za upravljanje uredom Temeljne
aktivnosti voditelja ureda Djelotvorno planiranje rada ureda Vrste planova
Definiranje ciljeva Nabava za potrebe ureda Troškovi ureda Pravila odijevanja
VODITELJ UREDA I SURADNICI Sedam zlatnih pravila timskog rada Timsko planiranje
Plan aktivnosti vođe tima Temeljne odgovornosti u upravljanju ljudima Izrada
opisa poslova Razgovor s kandidatom za posao Informacije o poslu Pitanja koja je
dobro postaviti prilikom razgovora o poslu Zapošljavanje stručnih radnika
Pregled karakteristika radnika Usmjeravanje radnika Obrazovanje na radnom mjestu
Procjena uspjeha radnika Osam temeljnih koraka za postizanje boljeg uspjeha u
radu Modeli za raspravu o vrednovanju rada Dobro pripremljeno vrednovanje rada
može biti od velike pomoći Kako se suočiti sa slabim rezultatima DEFINIRANJE
MJERILA I NAČINA KONTROLE U UREDU Postavljanje normi i ciljeva ureda Kontrola
ostvarivanja postavljenih ciljeva Odvijanje posla bez prekida Pregled
odgovornosti Poboljšavanje rezultata rada Poboljšavanje rezultata rada
poštivanjem želja suradnika UPRAVLJANJE I ODNOSI S LJUDIMA, TE RAZVIJAJE
NJIHOVIH VJEŠTINA Komuniciranje u funkciji postizanja rezultata Umijeće slušanja
Provjerite djelotvornost svog komuniciranja Povratni odgovor I neizrečeno je
rečeno Suradnja s «teškim» osobama Upravljanje sukobima Pravila za izbjegavanje
eskalacije sukoba Zamke u upravljanju sukobima Upravljanje promjenama Kako
upravljati promjenama Vještina pregovaranja Stvaranje situacija u kojima obje
strane pobjeđuju Podsjetnik za pregovaranje Taktičko planiranje pregovaranja
Upravljanje sastancima Donošenje odluka ZNAČAJ DOBRIH ODNOSA S KLIJENTIMA I
POSLOVNIM PARTNERIMA Razumijevanje potreba klijenata i poslovnih partnera
Stvaranje okružja u kojem je «kupac uvijek u pravu» Upravljanje žalbama Domjenci
PISANO KOMUNICIRANJE Pismo Posjetnice i osobne kartice Pozivnica Zahvale Isprika
Čestitke Vjerski blagdani Smrtni slučaj ZAPISNICI Zapisnici o skupu Potpuni
zapisnik Skraćeni zapisnik Bilješka Izvadak zapisnika Komisijski zapisnici
Ostali zapisnici UPRAVLJANJE INFORMACIJAMA Vrste informacija Evidentiranje
informacija Obrada informacija Pohrana podataka Sustavi pohrane podataka Tragači
ili vodiči Klasifikacija podataka Vrste pohranjenih podataka Pohranjivanje
informacija pomoću računala POSEBNI PROBLEMI Jednake mogućnosti zapošljavanja
Otpuštanje radnika Praktični vodič za otpuštanje radnika Etika na radnom mjestu
SADRŽAJ KNJIGE Kako postati i ostati VRHUNSKA TAJNICA «SAMO» RADITI POSAO ILI
RADITI POSAO KAKO TREBA Osobni stav i osobni izbor Vaš stav i vaš posao Biti
profesionalac – što je to? Vaš stav prema vašem poslu – poslu tajnice Ured – što
je to? Koliko poznajete ured u kojem radite Od ideje do djela Promjene treba
provoditi polagano – kako to činiti Provjerite koliko ste naučili
SAMOPROCJENJIVANJE Kakav je vaš imidž danas? Vaš sadašnji stupanj razvoja? Gdje
ste vi u svemu tome? Uspješno obavljanje posla tajnice može donijeti niz drugih
pogodnosti i rezultata UMIJEĆE KOMUNICIRANJA Definicija komunikacije Verbalna
komunikacija Modulacija glasa Prednosti verbalne komunikacije Nedostaci verbalne
komunikacije Neverbalna komunikacija Osnove djelotvornog komuniciranja
Stenografija TAJNICA U FUNKCIJI VODITELJA UREDA Određivanje prioriteta
Upravljanje vremenom – svakodnevni posao tajnice Grupiranje zadataka i
planiranje rada Grupiranje zadataka kako bi se postigla veća djelotvornost u
radu Kako izraditi plan rada Dugoročno planiranje Pripreme za dugoročno
planiranje Mitovi i pogrešno poimanje vremena Unaprijedite donošenje odluka
Samoprocjena donošenja odluka Podsjetnik s elementima za donošenje odluka
Preopterećenost poslom Savladavanje novih vještina OVLAŠTENJA PO RAČUNU Svakom
ovlašteniku može se dodijeliti više ovlaštenja po različitim kanalima obavljanja
platnog prometa, kao i više različitih ovlaštenja za korištenje VISA Electron
kartice u gotovinskom i bezgotovinskom poslovanju. 1. Ovlaštenje za korištenje
VISA Electron kartice VISA Elektron kartica je kartica koja služi za polaganje i
podizanje gotovine na bankomatima i u poslovnicama/jedinicama ZAP-a putem POS
uređaja. 1a) Gotovinsko poslovanje – na raspolaganju su 3 opcije: • uplata
gotovine; • podizanje gotovine na bankomatu i • podizanje gotovine na šalteru.
Jednom ovlašteniku može se dodijeliti jedno, sva ili samo neka od navedenih
ovlaštenja. 1b) Bezgotovinsko plaćanje roba i usluga – dodjelom ovog ovlaštenja
ovlašteniku je omogućeno da na prodajnim mjestima trgovačko – uslužne mreže,
koja imaju instalirane POS uređaje, korištenjem VISA Electron kartice plaća robu
i / ili uslugu do iznosa koji je naveden pod “Iznos maksimalnog dnevnog limita”.
2. Papirni nalog – označiti ako se ovlašteniku daje ovlaštenje za potpisivanje
papirnog naloga. 3. Internet bankarstvo Zagrebačke banke ( e – zaba) Da bi se u
potpunosti koristile sve mogućnosti e – zabe, potrebno je da za svako ovlaštenje
ovlastiti barem jednu osobu (s napomenom da jedna osoba može imati jedno, više
ili sva ovlaštenja). 4. Internet usluge Ukoliko je ugovoreno korištenje e – zaba
bankarstva, a klijent nema pristup internetu, ugovaranje internet usluge sa HT
HINET-om umjesto klijenta obavlja Zagreb Strukovne i druge organizacije Značaj
vještine komuniciranja Dobra vještina pisanog komuniciranja Svaki dopis kojeg
pišete u funkciji je prodaje Temeljne karakteristike lošeg dopisa Vještina
komuniciranja telefonom Djelotvorna vještina predstavljanja Upravljanje
sastancima Situacija 1 – Vi ste organizator sastanka Situacija 2 – Vaš šef je
pozvan na sastanak Podsjetnik A – Radnje koje treba obaviti prije službenog puta
ili odlaska na sastanak Podsjetnik B – Radnje koje treba obaviti nakon povratka
sa službenog puta ili sa sastanka VAŠ STAV – KLJUČ U OPHOĐENJU S LJUDIMA Test
prilagodljivosti stavova Kako popraviti vlastiti stav Međuljudski odnosi na
radnom mjestu Osobnost treba razumjeti Asertivnost (sigurnost) Koliko ste
asertivni? Koliko ste receptivni? Izgradnja mreže poznanstava Zašto je potrebna
mreža poznanstava Kako izgraditi mrežu poznanstava? Sukobi na radnom mjestu
Izvori sukoba Rješavanje sukoba Tajnica i njezin šef – vrlo poseban odnos
Karakteristike dobrog managera Podsjetnik za uspostavljanje dobrog odnosa između
tajnice i njenog pretpostavljenog KORAK DO SAVRŠENSTVA Profesionalni izgled
Izgledati kao profesionalac Neverbalna komunikacija (govor tijela) Temeljni
elementi neverbalne komunikacije s kojima se susrećemo na radnom mjestu Navike
Ukrasi u uredu PODSJETNIK SAMO ZA VRHUNSKE TAJNICE Osobni plan aktivnosti i
želja za pozitivnim promjenama SADRŽAJ KNJIGE UPRAVLJANJE UREDOM ULOGA VODITELJA
UREDA Voditelj ureda Definicija ureda Analizirajte ured u kojem radite Procjena
uspješnosti Vodič za upravljanje uredom Temeljne aktivnosti voditelja ureda
Djelotvorno planiranje rada ureda Vrste planova Definiranje ciljeva Nabava za
potrebe ureda Troškovi ureda Pravila odijevanja VODITELJ UREDA I SURADNICI Sedam
zlatnih pravila timskog rada Timsko planiranje Plan aktivnosti vođe tima
Temeljne odgovornosti u upravljanju ljudima Izrada opisa poslova Razgovor s
kandidatom za posao Informacije o poslu Pitanja koja je dobro postaviti prilikom
razgovora o poslu Zapošljavanje stručnih radnika Pregled karakteristika radnika
Usmjeravanje radnika Obrazovanje na radnom mjestu Procjena uspjeha radnika Osam
temeljnih koraka za postizanje boljeg uspjeha u radu Modeli za raspravu o
vrednovanju rada Dobro pripremljeno vrednovanje rada može biti od velike pomoći
Kako se suočiti sa slabim rezultatima DEFINIRANJE MJERILA I NAČINA KONTROLE U
UREDU Postavljanje normi i ciljeva ureda Kontrola ostvarivanja postavljenih
ciljeva Odvijanje posla bez prekida Pregled odgovornosti Poboljšavanje rezultata
rada Poboljšavanje rezultata rada poštivanjem želja suradnika UPRAVLJANJE I
ODNOSI S LJUDIMA, TE RAZVIJAJE NJIHOVIH VJEŠTINA Komuniciranje u funkciji
postizanja rezultata Umijeće slušanja Provjerite djelotvornost svog
komuniciranja Povratni odgovor I neizrečeno je rečeno Suradnja s «teškim»
osobama Upravljanje sukobima Pravila za izbjegavanje eskalacije sukoba Zamke u
upravljanju sukobima Upravljanje promjenama Kako upravljati promjenama Vještina
pregovaranja Stvaranje situacija u kojima obje strane pobjeđuju Podsjetnik za
pregovaranje Taktičko planiranje pregovaranja Upravljanje sastancima Donošenje
odluka ZNAČAJ DOBRIH ODNOSA S KLIJENTIMA I POSLOVNIM PARTNERIMA Razumijevanje
potreba klijenata i poslovnih partnera Stvaranje okružja u kojem je «kupac
uvijek u pravu» Upravljanje žalbama Domjenci PISANO KOMUNICIRANJE Pismo
Posjetnice i osobne kartice Pozivnica Zahvale Isprika Čestitke Vjerski blagdani
Smrtni slučaj ZAPISNICI Zapisnici o skupu Potpuni zapisnik Skraćeni zapisnik
Bilješka Izvadak zapisnika Komisijski zapisnici Ostali zapisnici UPRAVLJANJE
INFORMACIJAMA Vrste informacija Evidentiranje informacija Obrada informacija
Pohrana podataka Sustavi pohrane podataka Tragači ili vodiči Klasifikacija
podataka Vrste pohranjenih podataka Pohranjivanje informacija pomoću računala
POSEBNI PROBLEMI Jednake mogućnosti zapošljavanja Otpuštanje radnika Praktični
vodič za otpuštanje radnika Etika na radnom mjestu SADRŽAJ KNJIGE Kako postati i
ostati VRHUNSKA TAJNICA «SAMO» RADITI POSAO ILI RADITI POSAO KAKO TREBA Osobni
stav i osobni izbor Vaš stav i vaš posao Biti profesionalac – što je to? Vaš
stav prema vašem poslu – poslu tajnice Ured – što je to? Koliko poznajete ured u
kojem radite Od ideje do djela Promjene treba provoditi polagano – kako to
činiti Provjerite koliko ste naučili SAMOPROCJENJIVANJE Kakav je vaš imidž
danas? Vaš sadašnji stupanj razvoja? Gdje ste vi u svemu tome? Uspješno
obavljanje posla tajnice može donijeti niz drugih pogodnosti i rezultata UMIJEĆE
KOMUNICIRANJA Definicija komunikacije Verbalna komunikacija Modulacija glasa
Prednosti verbalne komunikacije Nedostaci verbalne komunikacije Neverbalna
komunikacija Osnove djelotvornog komuniciranja Stenografija TAJNICA U FUNKCIJI
VODITELJA UREDA Određivanje prioriteta Upravljanje vremenom – svakodnevni posao
tajnice Grupiranje zadataka i planiranje rada Grupiranje zadataka kako bi se
postigla veća djelotvornost u radu Kako izraditi plan rada Dugoročno planiranje
Pripreme za dugoročno planiranje Mitovi i pogrešno poimanje vremena Unaprijedite
donošenje odluka Samoprocjena donošenja odluka Podsjetnik s elementima za
donošenje odluka Preopterećenost poslom Savladavanje novih vještina Strukovne i
druge organizacije Značaj vještine komuniciranja Dobra vještina pisanog
komuniciranja Svaki dopis kojeg pišete u funkciji je prodaje Temeljne
karakteristike lošeg dopisa Vještina komuniciranja telefonom Djelotvorna
vještina predstavljanja Upravljanje sastancima Situacija 1 – Vi ste organizator
sastanka Situacija 2 – Vaš šef je pozvan na sastanak Podsjetnik A – Radnje koje
treba obaviti prije službenog puta ili odlaska na sastanak Podsjetnik B – Radnje
koje treba obaviti nakon povratka sa službenog puta ili sa sastanka VAŠ STAV –
KLJUČ U OPHOĐENJU S LJUDIMA Test prilagodljivosti stavova Kako popraviti
vlastiti stav Međuljudski odnosi na radnom mjestu Osobnost treba razumjeti
Asertivnost (sigurnost) Koliko ste asertivni? Koliko ste receptivni? Izgradnja
mreže poznanstava Zašto je potrebna mreža poznanstava Kako izgraditi mrežu
poznanstava? Sukobi na radnom mjestu Izvori sukoba Rješavanje sukoba Tajnica i
njezin šef – vrlo poseban odnos Karakteristike dobrog managera Podsjetnik za
uspostavljanje dobrog odnosa između tajnice i njenog pretpostavljenog KORAK DO
SAVRŠENSTVA Profesionalni izgled Izgledati kao profesionalac Neverbalna
komunikacija (govor tijela) Temeljni elementi neverbalne komunikacije s kojima
se susrećemo na radnom mjestu Navike Ukrasi u uredu PODSJETNIK SAMO ZA VRHUNSKE
TAJNICE Osobni plan aktivnosti i želja za pozitivnim promjenama