Poslovni Forum

 Baza podataka
 WEB katalog
 Adresar
 Zaštita potrošača
  Europske integracije
Trgovačko pravo
Management
Poljoprivreda
  Investicijski projekti
Izrada WEB stranica
Istraživanje tržišta
Marketing


Pored centralne baze podataka, Poslovni Forum tvrtkama i obrtnicima pruža i druge usluge:

 trgovačko posredovanje na domačem i inozemnom tržištu
 konzalting u području investicija, te izrada predinvesticijskih i investicijskih studija i njihova ocjena
 izrada Internet prezentacija
 pružanje savjeta o vrsti i konfiguraciji računalne opreme i pripadajuće programske podrške i analiziranje potreba i problema korisnika i davanje odgovarajućega rješenja
 razvoj, izradu, pribavljanje i dokumentiranje programske podrške po narudžbi korisnika
 pisanje programa prema uputama i potrebama korisnika
 obradu podataka uz uporabu programa korisnika ili vlastitog programa usluge unosa podataka
 razvoj baze podataka: povezivanje podataka iz različitih izvora
 pohranjivanje podataka: pripremu slogova za prihvat informacija u zadanom obliku
 dostupnost baze podataka: pružanje podataka u traženom formatu izravnim pretraživanjem ili pristupom (računalnim upravljanjem) svakome ili određenim korisnicima, razvrstanih po zahtjevu
 održavanje i popravak uredskih i knjigovodstvenih strojeva te računalnih sustava
 ispitivanje mogućnosti tržišta, prihvatljivost i upoznavanje proizvoda i kupovnih navika potrošača radi promicanja prodaje i razvoja novih proizvoda, uključujući statističku analizu rezultata
 ispitivanje javnoga mnijenja o političkim, ekonomskim i društvenim pitanjima i statistička analiza
 davanje savjeta, usmjeravanje i operativnu pomoć poduzećima i javnim službama
 
savjete i pomoć poduzećima i javnim službama u vezi s planiranjem, organizacijom, efikasnošću i kontrolom, upravljačke informacije itd.
 arbitraža i usuglašavanje između uprave i radnika
 kreiranje i provođenje promidžbenih djelatnosti
 kreiranje i postavljanje reklama na otvorenom prostoru npr. oglasnih ploča, panoa, priopćenja, izloga, izložbenih dvorana, oslikavanje automobila, autobusa, itd.
 oglašavanje preko medija tj. prodaja vremena i prostora za razno medijsko oglašavanje
 raspačavanje ili odašiljanje oglasnoga materijala ili uzoraka
 zakup i davanje prostora za oglašavanje
 izradu fotografija za komercijalne svrhe i za građanstvo
 adresiranje, ulaganje, pečaćenje i slanje poštom omotnica i promidžbenog materijala,
 ●
sastavljanje adresara za slanje poštom itd.
 naplata računa, ocjena kreditne sposobnosti pojedinaca i tvrtki ili njihovoga poslovanja
 poslovno posredništvo tj. dogovaranje kupnje ili prodaje manjih ili srednjih poduzeća, kancelarija, ordinacija i sl.
 modno dizajniranje tkanina, odjeće, obuće, nakita, namještaja i drugih proizvoda
 organiziranje sajmova, izložaba i kongresa
 agencijsko posredovanje u korist pojedinaca za dobivanje angažmana (zaposlenja) u filmskoj, kazališnoj predstavi ili drugoj zabavnoj ili sportskoj atrakciji, te plasiranje igara, knjiga, umjetničkih djela, fotografija itd


Opširnije informacije...


SADRŽAJ KNJIGE UPRAVLJANJE UREDOM ULOGA VODITELJA UREDA Voditelj ureda Definicija ureda Analizirajte ured u kojem radite Procjena uspješnosti Vodič za upravljanje uredom Temeljne aktivnosti voditelja ureda Djelotvorno planiranje rada ureda Vrste planova Definiranje ciljeva Nabava za potrebe ureda Troškovi ureda Pravila odijevanja VODITELJ UREDA I SURADNICI Sedam zlatnih pravila timskog rada Timsko planiranje Plan aktivnosti vođe tima Temeljne odgovornosti u upravljanju ljudima Izrada opisa poslova Razgovor s kandidatom za posao Informacije o poslu Pitanja koja je dobro postaviti prilikom razgovora o poslu Zapošljavanje stručnih radnika Pregled karakteristika radnika Usmjeravanje radnika Obrazovanje na radnom mjestu Procjena uspjeha radnika Osam temeljnih koraka za postizanje boljeg uspjeha u radu Modeli za raspravu o vrednovanju rada Dobro pripremljeno vrednovanje rada može biti od velike pomoći Kako se suočiti sa slabim rezultatima DEFINIRANJE MJERILA I NAČINA KONTROLE U UREDU Postavljanje normi i ciljeva ureda Kontrola ostvarivanja postavljenih ciljeva Odvijanje posla bez prekida Pregled odgovornosti Poboljšavanje rezultata rada Poboljšavanje rezultata rada poštivanjem želja suradnika UPRAVLJANJE I ODNOSI S LJUDIMA, TE RAZVIJAJE NJIHOVIH VJEŠTINA Komuniciranje u funkciji postizanja rezultata Umijeće slušanja Provjerite djelotvornost svog komuniciranja Povratni odgovor I neizrečeno je rečeno Suradnja s «teškim» osobama Upravljanje sukobima Pravila za izbjegavanje eskalacije sukoba Zamke u upravljanju sukobima Upravljanje promjenama Kako upravljati promjenama Vještina pregovaranja Stvaranje situacija u kojima obje strane pobjeđuju Podsjetnik za pregovaranje Taktičko planiranje pregovaranja Upravljanje sastancima Donošenje odluka ZNAČAJ DOBRIH ODNOSA S KLIJENTIMA I POSLOVNIM PARTNERIMA Razumijevanje potreba klijenata i poslovnih partnera Stvaranje okružja u kojem je «kupac uvijek u pravu» Upravljanje žalbama Domjenci PISANO KOMUNICIRANJE Pismo Posjetnice i osobne kartice Pozivnica Zahvale Isprika Čestitke Vjerski blagdani Smrtni slučaj ZAPISNICI Zapisnici o skupu Potpuni zapisnik Skraćeni zapisnik Bilješka Izvadak zapisnika Komisijski zapisnici Ostali zapisnici UPRAVLJANJE INFORMACIJAMA Vrste informacija Evidentiranje informacija Obrada informacija Pohrana podataka Sustavi pohrane podataka Tragači ili vodiči Klasifikacija podataka Vrste pohranjenih podataka Pohranjivanje informacija pomoću računala POSEBNI PROBLEMI Jednake mogućnosti zapošljavanja Otpuštanje radnika Praktični vodič za otpuštanje radnika Etika na radnom mjestu SADRŽAJ KNJIGE Kako postati i ostati VRHUNSKA TAJNICA «SAMO» RADITI POSAO ILI RADITI POSAO KAKO TREBA Osobni stav i osobni izbor Vaš stav i vaš posao Biti profesionalac – što je to? Vaš stav prema vašem poslu – poslu tajnice Ured – što je to? Koliko poznajete ured u kojem radite Od ideje do djela Promjene treba provoditi polagano – kako to činiti Provjerite koliko ste naučili SAMOPROCJENJIVANJE Kakav je vaš imidž danas? Vaš sadašnji stupanj razvoja? Gdje ste vi u svemu tome? Uspješno obavljanje posla tajnice može donijeti niz drugih pogodnosti i rezultata UMIJEĆE KOMUNICIRANJA Definicija komunikacije Verbalna komunikacija Modulacija glasa Prednosti verbalne komunikacije Nedostaci verbalne komunikacije Neverbalna komunikacija Osnove djelotvornog komuniciranja Stenografija TAJNICA U FUNKCIJI VODITELJA UREDA Određivanje prioriteta Upravljanje vremenom – svakodnevni posao tajnice Grupiranje zadataka i planiranje rada Grupiranje zadataka kako bi se postigla veća djelotvornost u radu Kako izraditi plan rada Dugoročno planiranje Pripreme za dugoročno planiranje Mitovi i pogrešno poimanje vremena Unaprijedite donošenje odluka Samoprocjena donošenja odluka Podsjetnik s elementima za donošenje odluka Preopterećenost poslom Savladavanje novih vještina OVLAŠTENJA PO RAČUNU Svakom ovlašteniku može se dodijeliti više ovlaštenja po različitim kanalima obavljanja platnog prometa, kao i više različitih ovlaštenja za korištenje VISA Electron kartice u gotovinskom i bezgotovinskom poslovanju. 1. Ovlaštenje za korištenje VISA Electron kartice VISA Elektron kartica je kartica koja služi za polaganje i podizanje gotovine na bankomatima i u poslovnicama/jedinicama ZAP-a putem POS uređaja. 1a) Gotovinsko poslovanje – na raspolaganju su 3 opcije: • uplata gotovine; • podizanje gotovine na bankomatu i • podizanje gotovine na šalteru. Jednom ovlašteniku može se dodijeliti jedno, sva ili samo neka od navedenih ovlaštenja. 1b) Bezgotovinsko plaćanje roba i usluga – dodjelom ovog ovlaštenja ovlašteniku je omogućeno da na prodajnim mjestima trgovačko – uslužne mreže, koja imaju instalirane POS uređaje, korištenjem VISA Electron kartice plaća robu i / ili uslugu do iznosa koji je naveden pod “Iznos maksimalnog dnevnog limita”. 2. Papirni nalog – označiti ako se ovlašteniku daje ovlaštenje za potpisivanje papirnog naloga. 3. Internet bankarstvo Zagrebačke banke ( e – zaba) Da bi se u potpunosti koristile sve mogućnosti e – zabe, potrebno je da za svako ovlaštenje ovlastiti barem jednu osobu (s napomenom da jedna osoba može imati jedno, više ili sva ovlaštenja). 4. Internet usluge Ukoliko je ugovoreno korištenje e – zaba bankarstva, a klijent nema pristup internetu, ugovaranje internet usluge sa HT HINET-om umjesto klijenta obavlja Zagreb Strukovne i druge organizacije Značaj vještine komuniciranja Dobra vještina pisanog komuniciranja Svaki dopis kojeg pišete u funkciji je prodaje Temeljne karakteristike lošeg dopisa Vještina komuniciranja telefonom Djelotvorna vještina predstavljanja Upravljanje sastancima Situacija 1 – Vi ste organizator sastanka Situacija 2 – Vaš šef je pozvan na sastanak Podsjetnik A – Radnje koje treba obaviti prije službenog puta ili odlaska na sastanak Podsjetnik B – Radnje koje treba obaviti nakon povratka sa službenog puta ili sa sastanka VAŠ STAV – KLJUČ U OPHOĐENJU S LJUDIMA Test prilagodljivosti stavova Kako popraviti vlastiti stav Međuljudski odnosi na radnom mjestu Osobnost treba razumjeti Asertivnost (sigurnost) Koliko ste asertivni? Koliko ste receptivni? Izgradnja mreže poznanstava Zašto je potrebna mreža poznanstava Kako izgraditi mrežu poznanstava? Sukobi na radnom mjestu Izvori sukoba Rješavanje sukoba Tajnica i njezin šef – vrlo poseban odnos Karakteristike dobrog managera Podsjetnik za uspostavljanje dobrog odnosa između tajnice i njenog pretpostavljenog KORAK DO SAVRŠENSTVA Profesionalni izgled Izgledati kao profesionalac Neverbalna komunikacija (govor tijela) Temeljni elementi neverbalne komunikacije s kojima se susrećemo na radnom mjestu Navike Ukrasi u uredu PODSJETNIK SAMO ZA VRHUNSKE TAJNICE Osobni plan aktivnosti i želja za pozitivnim promjenama SADRŽAJ KNJIGE UPRAVLJANJE UREDOM ULOGA VODITELJA UREDA Voditelj ureda Definicija ureda Analizirajte ured u kojem radite Procjena uspješnosti Vodič za upravljanje uredom Temeljne aktivnosti voditelja ureda Djelotvorno planiranje rada ureda Vrste planova Definiranje ciljeva Nabava za potrebe ureda Troškovi ureda Pravila odijevanja VODITELJ UREDA I SURADNICI Sedam zlatnih pravila timskog rada Timsko planiranje Plan aktivnosti vođe tima Temeljne odgovornosti u upravljanju ljudima Izrada opisa poslova Razgovor s kandidatom za posao Informacije o poslu Pitanja koja je dobro postaviti prilikom razgovora o poslu Zapošljavanje stručnih radnika Pregled karakteristika radnika Usmjeravanje radnika Obrazovanje na radnom mjestu Procjena uspjeha radnika Osam temeljnih koraka za postizanje boljeg uspjeha u radu Modeli za raspravu o vrednovanju rada Dobro pripremljeno vrednovanje rada može biti od velike pomoći Kako se suočiti sa slabim rezultatima DEFINIRANJE MJERILA I NAČINA KONTROLE U UREDU Postavljanje normi i ciljeva ureda Kontrola ostvarivanja postavljenih ciljeva Odvijanje posla bez prekida Pregled odgovornosti Poboljšavanje rezultata rada Poboljšavanje rezultata rada poštivanjem želja suradnika UPRAVLJANJE I ODNOSI S LJUDIMA, TE RAZVIJAJE NJIHOVIH VJEŠTINA Komuniciranje u funkciji postizanja rezultata Umijeće slušanja Provjerite djelotvornost svog komuniciranja Povratni odgovor I neizrečeno je rečeno Suradnja s «teškim» osobama Upravljanje sukobima Pravila za izbjegavanje eskalacije sukoba Zamke u upravljanju sukobima Upravljanje promjenama Kako upravljati promjenama Vještina pregovaranja Stvaranje situacija u kojima obje strane pobjeđuju Podsjetnik za pregovaranje Taktičko planiranje pregovaranja Upravljanje sastancima Donošenje odluka ZNAČAJ DOBRIH ODNOSA S KLIJENTIMA I POSLOVNIM PARTNERIMA Razumijevanje potreba klijenata i poslovnih partnera Stvaranje okružja u kojem je «kupac uvijek u pravu» Upravljanje žalbama Domjenci PISANO KOMUNICIRANJE Pismo Posjetnice i osobne kartice Pozivnica Zahvale Isprika Čestitke Vjerski blagdani Smrtni slučaj ZAPISNICI Zapisnici o skupu Potpuni zapisnik Skraćeni zapisnik Bilješka Izvadak zapisnika Komisijski zapisnici Ostali zapisnici UPRAVLJANJE INFORMACIJAMA Vrste informacija Evidentiranje informacija Obrada informacija Pohrana podataka Sustavi pohrane podataka Tragači ili vodiči Klasifikacija podataka Vrste pohranjenih podataka Pohranjivanje informacija pomoću računala POSEBNI PROBLEMI Jednake mogućnosti zapošljavanja Otpuštanje radnika Praktični vodič za otpuštanje radnika Etika na radnom mjestu SADRŽAJ KNJIGE Kako postati i ostati VRHUNSKA TAJNICA «SAMO» RADITI POSAO ILI RADITI POSAO KAKO TREBA Osobni stav i osobni izbor Vaš stav i vaš posao Biti profesionalac – što je to? Vaš stav prema vašem poslu – poslu tajnice Ured – što je to? Koliko poznajete ured u kojem radite Od ideje do djela Promjene treba provoditi polagano – kako to činiti Provjerite koliko ste naučili SAMOPROCJENJIVANJE Kakav je vaš imidž danas? Vaš sadašnji stupanj razvoja? Gdje ste vi u svemu tome? Uspješno obavljanje posla tajnice može donijeti niz drugih pogodnosti i rezultata UMIJEĆE KOMUNICIRANJA Definicija komunikacije Verbalna komunikacija Modulacija glasa Prednosti verbalne komunikacije Nedostaci verbalne komunikacije Neverbalna komunikacija Osnove djelotvornog komuniciranja Stenografija TAJNICA U FUNKCIJI VODITELJA UREDA Određivanje prioriteta Upravljanje vremenom – svakodnevni posao tajnice Grupiranje zadataka i planiranje rada Grupiranje zadataka kako bi se postigla veća djelotvornost u radu Kako izraditi plan rada Dugoročno planiranje Pripreme za dugoročno planiranje Mitovi i pogrešno poimanje vremena Unaprijedite donošenje odluka Samoprocjena donošenja odluka Podsjetnik s elementima za donošenje odluka Preopterećenost poslom Savladavanje novih vještina Strukovne i druge organizacije Značaj vještine komuniciranja Dobra vještina pisanog komuniciranja Svaki dopis kojeg pišete u funkciji je prodaje Temeljne karakteristike lošeg dopisa Vještina komuniciranja telefonom Djelotvorna vještina predstavljanja Upravljanje sastancima Situacija 1 – Vi ste organizator sastanka Situacija 2 – Vaš šef je pozvan na sastanak Podsjetnik A – Radnje koje treba obaviti prije službenog puta ili odlaska na sastanak Podsjetnik B – Radnje koje treba obaviti nakon povratka sa službenog puta ili sa sastanka VAŠ STAV – KLJUČ U OPHOĐENJU S LJUDIMA Test prilagodljivosti stavova Kako popraviti vlastiti stav Međuljudski odnosi na radnom mjestu Osobnost treba razumjeti Asertivnost (sigurnost) Koliko ste asertivni? Koliko ste receptivni? Izgradnja mreže poznanstava Zašto je potrebna mreža poznanstava Kako izgraditi mrežu poznanstava? Sukobi na radnom mjestu Izvori sukoba Rješavanje sukoba Tajnica i njezin šef – vrlo poseban odnos Karakteristike dobrog managera Podsjetnik za uspostavljanje dobrog odnosa između tajnice i njenog pretpostavljenog KORAK DO SAVRŠENSTVA Profesionalni izgled Izgledati kao profesionalac Neverbalna komunikacija (govor tijela) Temeljni elementi neverbalne komunikacije s kojima se susrećemo na radnom mjestu Navike Ukrasi u uredu PODSJETNIK SAMO ZA VRHUNSKE TAJNICE Osobni plan aktivnosti i želja za pozitivnim promjenama