Baza podataka WEB katalog Adresar Zaštita potrošača |
Europske integracije Trgovačko pravo Management Poljoprivreda |
Investicijski projekti Izrada WEB stranica Istraživanje tržišta Marketing |
Pored centralne baze podataka, Poslovni Forum tvrtkama i obrtnicima pruža i druge usluge:
● trgovačko posredovanje na domačem i inozemnom tržištu
● konzalting u području investicija, te izrada predinvesticijskih i
investicijskih studija i njihova ocjena
● izrada Internet prezentacija
● pružanje savjeta o vrsti i konfiguraciji računalne opreme i pripadajuće
programske podrške i analiziranje potreba i problema korisnika i davanje
odgovarajućega rješenja
● razvoj, izradu, pribavljanje i dokumentiranje programske podrške po narudžbi
korisnika
● pisanje programa prema uputama i potrebama korisnika
● obradu podataka uz uporabu programa korisnika ili vlastitog programa usluge unosa podataka
● razvoj baze podataka: povezivanje podataka iz različitih izvora
● pohranjivanje podataka: pripremu slogova za prihvat informacija u zadanom
obliku
● dostupnost baze podataka: pružanje podataka u traženom formatu izravnim
pretraživanjem ili pristupom (računalnim upravljanjem) svakome ili određenim
korisnicima, razvrstanih po zahtjevu
● održavanje i popravak uredskih i knjigovodstvenih strojeva te računalnih
sustava
● ispitivanje mogućnosti tržišta, prihvatljivost i upoznavanje proizvoda i
kupovnih navika potrošača radi promicanja prodaje i razvoja novih proizvoda,
uključujući statističku analizu rezultata
● ispitivanje javnoga mnijenja o političkim, ekonomskim i društvenim pitanjima i
statistička analiza
● davanje savjeta, usmjeravanje i operativnu pomoć poduzećima i javnim službama
●
savjete i pomoć poduzećima i javnim službama u vezi s planiranjem,
organizacijom, efikasnošću i kontrolom, upravljačke informacije itd.
● arbitraža i usuglašavanje između uprave i radnika
● kreiranje i provođenje promidžbenih djelatnosti
● kreiranje i postavljanje reklama na otvorenom prostoru npr. oglasnih ploča,
panoa, priopćenja, izloga, izložbenih dvorana, oslikavanje automobila, autobusa,
itd.
● oglašavanje preko medija tj. prodaja vremena i prostora za razno medijsko
oglašavanje
● raspačavanje ili odašiljanje oglasnoga materijala ili uzoraka
● zakup i davanje prostora za oglašavanje
● izradu fotografija za komercijalne svrhe i za građanstvo
● adresiranje, ulaganje, pečaćenje i slanje poštom omotnica i promidžbenog
materijala,
● sastavljanje adresara za slanje poštom itd.
● naplata računa, ocjena kreditne sposobnosti pojedinaca i tvrtki ili njihovoga
poslovanja
● poslovno posredništvo tj. dogovaranje kupnje ili prodaje manjih ili srednjih
poduzeća, kancelarija, ordinacija i sl.
● modno dizajniranje tkanina, odjeće, obuće, nakita, namještaja i drugih
proizvoda
● organiziranje sajmova, izložaba i kongresa
● agencijsko posredovanje u korist pojedinaca za dobivanje angažmana
(zaposlenja) u filmskoj, kazališnoj predstavi ili drugoj zabavnoj ili sportskoj
atrakciji, te plasiranje igara, knjiga, umjetničkih djela, fotografija itd
Opširnije informacije...
OMNIBUS anketa u HRVATSKOJ OMNIBUS anketa u HRVATSKOJ O S N O V N I
Metoda Osobni intervju u kućanstvu (papir
/ olovka ) Veličina uzorka 1000 ispitanika Ispitanici U svakom kućanstvu 3
ispitanika, na pojedinu grupu pitanja odgovara samo 1 ispitanik u kućanstvu; -
“glavni” ispitanik, odrasli ispitanik u dobi od 15+ godina; muškarci i žene; N =
domaćica, žena koja vodi brigu o kućanstvu; Glava kućanstva,
obično najstarija muška osoba u kućanstvu; Uzorak Reprezentativni
uzorak Hrvatske; probabilistički, stratificirani, sa slučajnim izborom adrese i
ispitanika u kućanstvu. Stratumi uzorka su regije i veličina naselja u njima
(4) - prema Popisu stanovništva odnosno 2001. kada podaci budu
raspoloživi ispitnih jedinica u 76 naselja - u svakoj ispitnoj jedinici
provodi se slučajni izbor adresa metodom “šetnje u koracima” (random walk) - na
svakoj adresi, u svakom kućanstvu, slučajno se odabire “glavni” ispitanik,
odrasli u dobi od 15+ godina, metodom datuma posljednjeg rođendana - pouzdanost
podataka je 95%. Terenska akcija - intervjue u kućanstvu provode dobro
instruirani anketari; stalni vanjski suradnici GfK, uglavnom studenti - svaki
anketar provodi približno 10 anketa - rad anketara redovito se telefonski
kontrolira na oko 20% uzorka Rezultati Standardni rezultati: - Data file,
podaci, (u ASCII-i ili SPSS) + codex, ukupni rezultati i terenski izvještaj (na
hrvatskom ili engleskom jeziku) - Standardni izvještaj (na hrvatskom ili
engleskom jeziku); terenski izvještaj + tablični prikaz rezultata po obilježjima
- Na zahtjev klijenta ponderiramo rezultate ili dajemo faktor za ponderiranje
(uz clean data), prema 3 od mogućih 5 obilježja; - regije, veličina naselja,
spol, dob, školska sprema (“glavnog” ispitanika) Prezentacija rezultata; -
Izvještaj s analitičkim prikazom rezultata, sumarne tablice, grafikoni,
složenije obrade podataka; prema standardima agencije ili posebnim zahtjevima
klijenta - moguća osobna prezentacija rezultata priprema se na poseban zahtjev
naručitelja Isporuka rezultata; - Rezultati se isporučuju; elektronskom poštom
ili/i kopija izvještaja; poštom ili osobnom dostavom Valovi - 10 valova; svaki
mjesec osim u Siječnju i Kolovozu Isporuka rezultata D-dan za prijavu: Navedeno
u dodatku Terenska akcija; Navedeno u dodatku Rezultati: Navedeno u dodatku -
Prezentacija rezultata; dodatnih 1 - 2 tjedna Kontakt osoba Domagoj Ilić,
Voditelj Omnibus istraživanja OMNIBUS anketa u HRVATSKOJ - 2003 S T A N D A R D
N A O B I L J E Ž J A • REGJE % • VELIČINA NASELJA - broj stanovnika Zagreb &
okolica 22.00 % Sjeverna Hrvatska 17.72 - Do 2.000 42.34 Slavonija 17.87 - Preko
2.000 to 10.000 13.72 Lika, Kordun, Banovina 11.23 - Preko 10.000 to 100.000
18.74 Istra, Primorje, Gorski Kotar 11.43 - Preko 100.000 25.19 Dalmacija 19.80
GLAVNI ISPITANIK: B. DOMAĆICA & KUĆANSTVO: C. “GLAVA” KUĆANSTVA A1 SPOL: C1 SPOL
(samo “Glave” kućanstva) C1 BROJ ČLANOVA KUĆANSTVA - Muški - Muški 1 član -
Ženski - Ženski 2 člana B2 3 člana A2 DOB: C2 DOB 4 člana a) Starost: 15-99
godina 5 članova i više b) Godine: Godine: 15-24 15-24 C2 BROJ DJECE 25-34 25-34
(do 14 godina) 35-44 35-44 1 dijete 45-54 45-54 2 djece 55-64 55-64 3 djece i
više 65+ +65 Nema djece B3 A3 BRAČNI STATUS C3 BRAČNI STATUS C3 OSNOVNI IZVOR
PRIHODA Neoženjen / neudata (slobodan) Neudata (slobodna) Nepoljoprivredne
djelatnosti Oženjen/udata (i nevjenčani brak) Udata (uključujući i nevjenčani
brak) Poljoprivreda/Nepoljoprivreda Udovac/udovica/rastavljen(a) Udovica /
rastavljena Isključivo poljoprivreda B4 A4 ŠKOLSKA SPREMA C4 ŠKOLSKA SPREMA C4
UKUPNI PRIHODI PROŠLI Bez školske spreme, nezavršena OŠ Bez školske
spreme,nezavršena OŠ MJESEC (u EU) - promjenjivo! Završena osnovna škola; 8
godina Završena osnovna škola; 8 godina Up to 270 EU KV, VKV, srednja škola; 3
godine KV, VKV, srednja škola; 3 godine 271 – 470 EU Završena srednja ili
gimnazija; 4 godine Završena srednja ili gimnazija; 4 godine 471 – 810 EU
Završena viša škola, fakultet, VŠS/VSS Završena viša škola, fakultet, VŠS/VSS
811 – 1.150 EU B5 Over 1.150 EU A5 ZAPOSLENOST C5 ZAPOSLENOST U stalnom radnom
odnosu U stalnom radnom odnosu C5 VRSTA STANOVANJA Honorarno ili na pola radnog
vremena Honorarno /na pola radnog vremena Kuća Nije zaposlen Nezaposlen Stan u
zgradi Umirovljenik A6 ZANIMANJE Kućanica C6 KLASA Viši rukovodilac, stručnjak
Učenik / Student (vlastita procjena) Poslovođa Niža klasa Službenik (SSS) Niža
srednja klasa Kvalificirani radnik (KV/VKV) Srednja klasa Nekvalificirani radnik
(NKV/PKV) Viša srednja klasa Poljoprivrednik Viša klasa Privatni poduzetnik
Drugo plaćeno zanimanje Nezaposlen (privremeno) Umirovljenik Kućanica Student A7
OSOBNI PRIHODI (u EU) - promijenjivo ! Up to 160 EU 161 – 270 EU 271 – 540 EU
541 – 810 EU Over 810 EU Nema osobnih prihoda A8 STATUS ISPITANIKA U KUĆANSTVU
Domaćica Domaćin; glava kućanstva Drugi član kućanstva OMNIBUS ANKETA U
HRVATSKOJ - 2003 R O K O V I Val Prijava istraživanja Terenska akcija Rezultati
Veljača – 02 17.01. 30.01. – 13.02. 03.03. – 07.03. Ožujak – 03 14.02. 27.02. –
13.03. 31.03. – 04.04. Travanj – 04 28.03. 10.04. – 24.04. 12.05. – 16.05.
Svibanj – 05 02.05. 15.05. – 29.05. 16.06. – 20.06. Lipanj – 06 30.05. 09.06. –
23.06. 07.07. – 11.07. Srpanj – 07 27.06. 10.07. – 24.07. 04.08. – 08.08. Rujan
– 09 22.08. 08.09. – 22.09. 06.10. – 10.10. Listopad – 10 03.10. 16.10. – 30.10.
17.11. – 21.11. Studeni – 11 31.10. 13.11. – 27.11. 15.12. – 19.12. Prosinac –
12 21.11. 04.12. – 18.12. 05.01. – 09.01. Cjenik omnibus pitanja u Eurima Šifra
Zatvoreno pitanje – 1 mogući odgovor 1 Zatvoreno pitanje - 2-5 odgovora, 1
mogući odgovor 200 2 Zatvoreno pitanje - 6-10 odgovora, 1 mogući odgovor 250 3
Zatvoreno pitanje - 10-20 odgovora, 1 mogući odgovor 300 4 Dodatnih 10 odgovora
100 5 Nešto drugo uz pitanje s 1 mogućim odgovorom (otvoreni odgovor) 100 6
Dodatno pitanje s istim brojem odgovora (B ili C) cijena pitanja –20% Zatvoreno
pitanje – više mogućih odgovora 7 Zatvoreno pitanje - 2-5 odgovora, više mogućih
odgovora 220 8 Zatvoreno pitanje - 6-10 odgovora, više mogućih odgovora 270 9
Zatvoreno pitanje - 10-20 odgovora, više mogućih odgovora 320 10 Dodatnih 10
odgovora 120 11 Nešto drugo uz pitanje s više mogućih odgovora (otvoreni
odgovor) 100 12 Dodatno pitanje s istim brojem odgovora cijena pitanja –20%
Otvorena pitanja – izrada codexa – GfK 13 Otvoreno pitanje – numeričko 350 14
Otvoreno pitanje – jednostavno (marke proizvoda i sl) 1 odgovor 600 15 Otvoreno
pitanje – jednostavno (marke proizvoda i sl) 2-5 odgovora 900 16 Otvoreno
pitanje – jednostavno (marke proizvoda i sl) 6-10 odgovora 1200 17 Otvoreno
pitanje – jednostavno (marke proizvoda i sl) dodatni odgovor 120 18 Otvoreno
pitanje – složeno (asocijacije i sl) 1 odgovor 700 19 Otvoreno pitanje – složeno
(asocijacije i sl) 2-5 odgovora 1100 20 Otvoreno pitanje – složeno (asocijacije
i sl) 6-10 odgovora 1500 21 Otvoreno pitanje – složeno (asocijacije i sl)
dodatni odgovor 150 PROGRAM «NOVE TEHNOLOGIJE» Obrazac br. 1. Prilog uz
kriterije za kreditiranje poduzetnika POSLOVNI PLAN (PREPORUČENI SADRŽAJ) 1.
PODACI O PODUZETNIKU 2. POLAZIŠTE 2.1. Nastanak poduzetničke ideje 2.2. Vizija
poduzetničkog pothvata 3. PREDMET POSLOVANJA 3.1. Opis postojećeg poslovanja
3.2. Opis poslovanja i djelatnosti u projektu 4. LOKACIJA 4.1. Opis postojeće
lokacije poduzetnika 4.2. Opis lokacije projekta 4.3. Opis zaštite i utjecaja
okoline 5. TEHNOLOŠKO-TEHNIČKI ELEMENTI ULAGANJA 5.1. Opis strukture ulaganja
(tehnička, tehnološka) 5.2. Struktura i broj postojećih zaposlenika 5.3.
Struktura, broj i dinamika novozaposlenih 6. TRŽIŠNA OPRAVDANOST 6.1. Tržište
nabave 6.2. Tržište prodaje 6.3. Procjena ostvarenja prihoda-tržišta 7.
FINANCIJSKI ELEMENTI PODUHVATA 7.1. Investicije u osnovna sredstva 7.2.
Investicije u obrtna sredstva 7.3. Troškovi poslovanja 7.4. Proračun
amortizacije 7.5. Izvori financiranja 7.6. Projekcija računa dobiti i gubitaka
(dohotka) 7.7. Pokazatelji učinkovitosti i financijski tok 8. ZAKLJUČNA OCJENA
PROJEKTA Informacije o sajmovima Ostali sajmovi: Naziv sajma: BAU 2003 - sajam
građevinskih materijala, sustava gradnje i obnove građevina Termin održavanja:
13. -18.1 2003. Mjesto održavanja: München, Messegelände Organizator: Messe
München GmbH Messegelände 81823 München Germany Kontakt: Tel: + 49 89 949 2 01
11-13 Faks: + 49 89 9 49 2 01 19 e- mail: info@bau.muenchen.de web:
www.bau-muencehn.de Naziv sajma: 15. Indijski obrtnički sajam i sajam poklona-
SPRING 2003. Termin održavanja: 27.2.- 2.3.2003. Mjesto održavanja: Pragati
Maidan, New Delhi, Indija Organizator: The Export Promotion Council for
Handicrafts , EPCH House, Pocket- 6 & 7, Sector- C, LSC, Vesant Kunj, New Delhi-
110 070 Kontakt: Tel: + 91- 11- 6135256/57/58 Faks: + 91- 11-6135518/19 e- mail:
epch@vsnl.com web: www.epch.com Naziv sajma: 7. Međunarodni sajam FORMA - TOOL i
5. Međunarodni sajam PLAGKEM Termin održavanja: 4. - 11.4.2003. Mjesto
održavanja: Celje, Slovenija Organizator: STEP d.o.o., Tržaška 85, SI 2000
Maribor, Slovenija Kontakt: Tel: + 386 (2) 33 01 710 Faks: + 386 (2) 33 01 718
e- mail: step@step-sejmi.si web: www.step-sejmi.si PROGRAM LJUBLJANSKOG SAJMA ZA
2003. GODINU: - SEJEM DOM- 42. Međunarodni sajam salona: sve za dom, interijeri,
graditeljstvo i građevinska stolarija, keramika i oprema za kupaonice ( 4.-
9.3.2002.) - SEJEM ALPE ADRIA- 42. Međunarodni sajam turizma, sporta i
rekreacije te proizvoda, usluga i ideja za slobodno vrijeme (20.- 23.3.2003.) -
SEJEM RIBOLOV IN LOV- 19. slovenski sajam ribolova i lova, s međunarodnim
sudjelovanjem (20.- 23.3.2003.) - FOTOSTIK- 6. fotografski sajam (20.-
23.3.2003.) - MEDNARODNI AVTOMOBILSKI SALON- 23. Međunarodni salon automobila,
motocikala, opreme i auto- prijevoza (19.-27-4.2003.) - 49. MEĐUNARODNO
OCJENJIVANJE ALKOHOLNIH PIĆA- (30.5.2003.) - 49. MEĐUNARODNO OCJENJIVANJE
VINSKIH UZORAKA- (31.5.-3.6.2003.) - SEJEM KULINARIKA-42. Međunarodni sajam
prehrane i opreme za ugostiteljstvo, hotelijerstvo i kućanstvo (4.-8.6.2003.) -
VINO LJUBLJANA- 49. Međunarodni vinogradsko- vinski sajam (4.-8.6.2003.) - SEJEM
MODA- 47. slovenski sajam konfekcije, modnih tkanina, trikotaže, kožne i krznene
konfekcije, modnih dodataka, kozmetike i nakita, s međunarodnim sudjelovanjem
(16.- 20.9.2003.) - SODOBNA ELEKTRONIKA- 50. Međunarodna izložba profesionalne
elektronike, telekomunikacija, komponenti, audio- video elektronike,
elektromaterijala, uredske automatizacije i zabavne elektronike (7.-
10.10.2003.) - SEJEM NARAVA- ZDRAVJE- 34. sajam ponude proizvoda, djelatnosti i
ideja za zdrav život (22.- 26.10.2003.) - LJUBLJANSKI POHIŠTVENI SEJEM- 14.
slovenski sajam namještaja s međunarodnim sudjelovanjem- (3.- 9.11.2003.) -
SEJEM ŠPORT IN REKREACIJA- 34. slovenski sajam opreme za zimske i ljetne
sportove, rekreaciju te turističke ponude sportskih centara domaćih i stranih, s
međunarodnim sudjelovanjem (18.- 23.11.2003.) Organizator: Ljubljanski sejem
d.d. Dunajska c 10, p.p. 3558, 1001 Ljubljana, Slovenija tel: ++386/1/300 26 00;
fax:++386/1/ 300 26 49 e-mail: info@ljubljanski-sejem.si web:
www.ljubljanski-sejem.si PLAN SAJMA AGROEXPO 2003: - 44. MEĐUNARODNI SAJAM
DUHANA I PRATEĆE INDUSTRIJE - 31. MEĐUNARODNI SAJAM POLJOPRIVREDE I PRATEĆE
INDUSTRIJE - 12. MEĐUNARODNA IZLOŽBA VINA I JAKIH ALKOHOLNIH PIĆA - 7. IZLOŽBA
ŽIVE STOKE Termin održavanja: 30.9.- 4.10.2003. Organizator: Skopski saem,
Belasica 2, P. O. Box 356 Skopje, Makedonija Kontakt: - Telefon: + 389/ 2/ 118
288 - Faks: + 389/2/117 375 - e- mail: skfair@mt.net.mk - Web:
www.skopjefair.com.mk ROK ZA PRIJAVE DO 15.6.2003. 53. MEĐUNARODNI SKOPSKI SAJAM
ITF 2003. Vrijeme održavanja: 3.- 7.6.2003 Mjesto održavanja: Skopje, Makedonija
Organizator: Skopski saem, Belasica 2, P. O. Box 356 Skopje, Makedonija Kontakt:
- Telefon: + 389/ 2/ 118 288 - Faks: + 389/2/117 375 - e- mail: skfair@mt.net.mk
- Web: www.skopjefair.com.mk ROK ZA PRIJAVE DO 15.5.2003. Skale 22 1 skala –
(stavovi, marke i sl) – 1-10 skala 100 23 1 skala – (stavovi, marke i sl) – 10+
skala 80 Ostala pitanja 24 Rangiranje do 5 odgovora 450 25 Rangiranje dodatni
odgovor 100 4.1. Opis postojeće lokacije poduzetnika 4.2. Opis lokacije projekta
4.3. Opis zaštite i utjecaja okoline 5. TEHNOLOŠKO-TEHNIČKI ELEMENTI ULAGANJA
5.1. Opis strukture ulaganja (tehnička, tehnološka) 5.2. Struktura i broj
postojećih zaposlenika 5.3. Struktura, broj i dinamika novozaposlenih 6. TRŽIŠNA
OPRAVDANOST 6.1. Tržište nabave 6.2. Tržište prodaje 6.3. Procjena ostvarenja
prihoda-tržišta 7. FINANCIJSKI ELEMENTI PODUHVATA 7.1. Investicije u osnovna
sredstva 7.2. Investicije u obrtna sredstva 7.3. Troškovi poslovanja Ostalo 26
Kartica C/B gratis 27 Kartica u boji 150 Poslovni imenik jedini je na hrvatskom
tržištu koji omogućuje besplatan upis detaljnih podataka o svakom pojedinom
poslovnom subjektu! Svi ti podaci upisivani su ručno (sami korisnici ili
suradnici) te je time dobivena jedinstvena i ažurna baza podataka. Zahvaljujući
tome, u skorije vrijeme možda nećemo moći obraditi svaku tvrtku i obrt, no zato
će Poslovni imenik RH zasigurno imati najkvalitetniju i najdetaljniju bazu
podataka upisanih hrvatskih poslovnih subjekata. Popusti Na iznose iznad 5000 EU
5 % Na iznose iznad 8000 EU 8 % Na tracking (ponavljanje pitanja u 2 ili više
valova) 5 % Glavni ispitanik samo muškarac ili samo žena 10 %