*
RAD S OBJEKTIMA
-
OBJEKTI su nezavisne BITMAPE koje se u slojevima postavljaju na osnovnu
sliku. Mogu se rastezati, rotirati, izobličavati...
-
BUILD->OBJECT - stvaranje složenih objekata
-
STVARANJE OBJEKATA vrši se klikom na neki alat za selektiranje i odredi
se područje koje će činiti objekt
-
PASTE->EDIT - naredba za unos slike čiji je sadržaj kopiran u Clipboardu
-
LAYERS/OBJECT - služi za rukovanje objektima
-
DRAWING MODE unutar svitka za objekte služi za uključivanje ili isključivanje
objekata
-
OBJECT CONTROL - podešava redoslijed objekata
-
OPACITY - određuje neprozirnost objekta
-
FEATHER - određuje širinu prijelaza, odnosno finoću ruba objekta prilikom
spajanja s izvornom slikom
-
DISTORT u meniju OBJECT opcija SPEED - služi za brzo izračunavanje izobličenja,
ali se gube detalji iz slike
-
ACCURACY - opcija za sporije i detaljnije proračunato izobličenje
-
DRAG&DROP (odvuci i ispusti) - tehnika koja se koristi za premještanje
objekata iz slike u sliku
*
EDIT
(uređivanje) - osnovne funkcije
-
PASTE - lijepljenje sadržaja Clipboarda
-
AS NEW OBJECT/AS NEW DOCUMENT- lijepljenje izrezane ili iskopirane selekcije
u sliku kao novi objekt/dokument
-
COPY TO FILE - spremanje selektirane površine na disk
-
PASTE TO FILE - lijepljenje sadržaja spremljenog objekta na sliku
-
CHECKPOINT - spremanje trenutnog izgleda u privremenu memoriju
-
RESTORE TO CHECKPOINT - vraća stanje slike neposredno prije upotrebe CHECKPOINTa,
bez obzira na broj transformacija i destruktivnih procedura u međuvremenu
-
IMAGE->PAPER SIZE - određuje širinu i visinu papira sa pozadin
|